۰۰/۴/۶، ۰۳:۳۰ عصر
لوگو انتزاعی یا abstract logo با بهره گیری از اشکال هندسی، ساده سازی تصاویر و استفاده از رنگها سعی در ارائه پیام اصلی برند دارند. تا به حال به لوگو آمازون دقت کرده اید؟ لوگو تایپ دوستانه amazon همراه با یک فلش نارنجی رنگ، ساده و در عین حال منحصر به فرد است. این لوگو انتزاعی تمام مفهومی که صاحبان آمازون می خواهند را ارائه می دهد. اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید، فلش نارنجی از a شروع شده و در حرفz پایان می یابد؛ یعنی ما همه چیز از a تا z را می فروشیم. به همین سادگی پر رنگ ترین فعالیت آمازون به تصویر کشیده شده است و به صورت نمادی از ثروتمند ترین کمپانی دنیا درآمده است.
بطور کلی یک لوگو موفق باید ضمن آنکه کنجکاوی را برانگیزد و احساسات مشخصی را در شخص تقویت کند، یادآوری خوبی از برند باشد و شناخت آن در میان سایر نمادها ساده باشد. بنابراین در کنار سایر نمادهای طراحی شده برای برند اعم از لوگو تایپ و لوگو های ترکیبی، لوگو انتزاعی بصورتی عمیق و مفهومی، گویای ارزشهاست.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بطور کلی یک لوگو موفق باید ضمن آنکه کنجکاوی را برانگیزد و احساسات مشخصی را در شخص تقویت کند، یادآوری خوبی از برند باشد و شناخت آن در میان سایر نمادها ساده باشد. بنابراین در کنار سایر نمادهای طراحی شده برای برند اعم از لوگو تایپ و لوگو های ترکیبی، لوگو انتزاعی بصورتی عمیق و مفهومی، گویای ارزشهاست.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.