۹۴/۹/۱۸، ۱۱:۰۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۹۴/۹/۱۸، ۱۱:۱۰ عصر، توسط learn_marketing.)
در این گروه سعی بر این است تا شما را با نکات کلیدی بازاریابی آشنا کنیم...
نظرات شما به طور حتم ما را در آموزش هرچه بهتر کمک خواهد کرد...
(بخش اول)
بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری
کاوشی بر راهبرد بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری
اگر شما بیش از یک بار در سال سوار هواپیما شوید، به طور محتمل در برخی از برنامه های خطوط پروازی کثیر الوقوع ثبت نام کرده اید؛ و چرا نه؟ این ها نوعی فرصت تلقی می شوند. اگر شما پیش از این به منظور کسب و کار به جایی پرواز کرده باشید مجال پاداش گرفتن به خاطر این سفرهای مقرر و ضروری را دارید. در ضمن، شما می توانید با استفاده از کارت اعتباری اشتراکی خود مسافت های پروازی اضافی را به عنوان پاداش بدست آورید. برنامه ای که برای شما، شرکت هواپیمایی شما و موسسه ی مالی صادر کننده ی کارت اعتباری شما نیز مزایایی دارد.
فهرست مطالب بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری
در این مقاله میخوانید ...
• مفهوم بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری چیست؟
• چه کسی این نوع بازاریابی را به خدمت میگیرد؟
• این نوع بازاریابی برای کدام نوع از مشتریها سودمند است؟
• چگونه کمپین های بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری توسعه یافته اند؟
• چه حرفه هایی با راهبردهای بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری کار میکند؟
• یک آموزشگاه بازاریابی چگونه به شما در این زمینه کمک میکند؟
با توسعه و افزایش محبوبیت برنامه های خطوط پروازی کثیر الوقوع در دهه ی 1980، انقلابی در زمینه ی بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری شکل گرفت. در طی دهه های 80 و 90 میلادی، ثبت نام در این نوع برنامه ها به واسطه ی ظهور بازاریابی های اینترنتی بر اساس حُسن وفاداری به نرخ رشد دو رقمی 33 درصد در سال 2000 رسید. از آن زمان به بعد، نرخ رشد فقط به دلیل حضور گسترده و همزمان این نوع برنامه ها در بازار، کاهش یافته است اما همچنان رشد را نشان میدهد.
*ادامه دارد...*
telegram.me/learn_marketing
نظرات شما به طور حتم ما را در آموزش هرچه بهتر کمک خواهد کرد...
(بخش اول)
بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری
کاوشی بر راهبرد بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری
اگر شما بیش از یک بار در سال سوار هواپیما شوید، به طور محتمل در برخی از برنامه های خطوط پروازی کثیر الوقوع ثبت نام کرده اید؛ و چرا نه؟ این ها نوعی فرصت تلقی می شوند. اگر شما پیش از این به منظور کسب و کار به جایی پرواز کرده باشید مجال پاداش گرفتن به خاطر این سفرهای مقرر و ضروری را دارید. در ضمن، شما می توانید با استفاده از کارت اعتباری اشتراکی خود مسافت های پروازی اضافی را به عنوان پاداش بدست آورید. برنامه ای که برای شما، شرکت هواپیمایی شما و موسسه ی مالی صادر کننده ی کارت اعتباری شما نیز مزایایی دارد.
فهرست مطالب بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری
در این مقاله میخوانید ...
• مفهوم بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری چیست؟
• چه کسی این نوع بازاریابی را به خدمت میگیرد؟
• این نوع بازاریابی برای کدام نوع از مشتریها سودمند است؟
• چگونه کمپین های بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری توسعه یافته اند؟
• چه حرفه هایی با راهبردهای بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری کار میکند؟
• یک آموزشگاه بازاریابی چگونه به شما در این زمینه کمک میکند؟
با توسعه و افزایش محبوبیت برنامه های خطوط پروازی کثیر الوقوع در دهه ی 1980، انقلابی در زمینه ی بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری شکل گرفت. در طی دهه های 80 و 90 میلادی، ثبت نام در این نوع برنامه ها به واسطه ی ظهور بازاریابی های اینترنتی بر اساس حُسن وفاداری به نرخ رشد دو رقمی 33 درصد در سال 2000 رسید. از آن زمان به بعد، نرخ رشد فقط به دلیل حضور گسترده و همزمان این نوع برنامه ها در بازار، کاهش یافته است اما همچنان رشد را نشان میدهد.
*ادامه دارد...*
telegram.me/learn_marketing