۰۱/۲/۱۰، ۱۱:۵۳ صبح
راهاندازی یک استارتآپ، این روزها دغدغهی بسیاری از فعالان عرصهی تجارت است. برای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
، البته پیش از هر چیز، نیاز به یک ایدهی نو و بکر خواهید داشت. با این وصف همچنان با اهمیتترین عنصری که میتواند تا حد زیادی موفقیت نسبی استارتآپها را تضمین کند داشتن یک طرح تجاری استاندارد است. از همین رو در گام نخست تلاش میکنیم موارد و اطلاعات مورد نیازی که لاجرم باید در یک طرح تجاری استارتآپ گنجانده شود فهرست نماییم. قبل از آن، نکتهی مهمی را گوشزد کنیم که طرح تجاری استارتآپها، لزوما باید مختصر و بسیار دقیق باشد. اطلاعاتی که شما باید در طرح استارتآپ خودتان بگنجانید شامل موارد زیر است:
، البته پیش از هر چیز، نیاز به یک ایدهی نو و بکر خواهید داشت. با این وصف همچنان با اهمیتترین عنصری که میتواند تا حد زیادی موفقیت نسبی استارتآپها را تضمین کند داشتن یک طرح تجاری استاندارد است. از همین رو در گام نخست تلاش میکنیم موارد و اطلاعات مورد نیازی که لاجرم باید در یک طرح تجاری استارتآپ گنجانده شود فهرست نماییم. قبل از آن، نکتهی مهمی را گوشزد کنیم که طرح تجاری استارتآپها، لزوما باید مختصر و بسیار دقیق باشد. اطلاعاتی که شما باید در طرح استارتآپ خودتان بگنجانید شامل موارد زیر است:
- سرمایه گذاری و شرکا کاری
- فعالیتهای اصلی
- منابع مهم
- ارتباط با مشتری
- بخش مربوط به مشتریان
- کانالهای ارتباطی
- پیشبینی هزینهها
- راهکارهای درآمدزایی