۹۹/۱۱/۸، ۱۱:۵۶ صبح
دیجیتال مارکتینگ در دوران کرونا
• بازاریابی با استفاده از شبکههای اجتماعی
همانطور که میدانید افراد با شبکههای اجتماعی بسیار خو گرفته و بیشتر وقت خود را در آن سپری میکنند. به همین منظور با توجه به شیوع کرونا، افراد بیشتر وقت خود را در ماندن به خانه سپری میکنند که وقت اضافی بسیار بالایی را در اختیار دارند به همین منظور وقت خود را در شبکههای اجتماعی سپری میکنند. پس شما با قرار دادن پستها و محتوای مناسب میتوانید به جذب مشتریان برآیید.
• بازاریابی از طریق ایمیل
یکی دیگر از روشهای دیجیتال مارکتینگ که از زمانهای قبل رواج بوده و همچنان مورد توجه کاربران میباشد بازریابی از طریق ایمیل میباشد.شما میتوانید با استفاده از فرستادن ایمیل مشتریان خود را از تخفیفها یا پیشنهادهای ویژهی فروشگاه خود مطلع سازید. بازاریابی با استفاده از ایمیل میتواند اعتماد کاربرانتان را چندین برابر بیشتر کنید.
• از هشتگهای مرتبط استفاده کنید
همانطور که گفتیم مردم بیش از پیش افراد وقت خود را در شبکههای اجتماعی میگذرانند اگر شما از هشتگهای مربوطه در صفحهی خود استفاده کنید به گسترش کسبوکار خود بسیار کمک میکنید به طور مثال هشتگهایی مانند #Stayathome یا #درخانهبمانید افراد را وادار به خانه ماندن و خرید کردن از طریق اینترنت میکنید.
• بهینه سازی موتورهای جستجو
مورد دیگری که باید در دیجیتال مارکتینگ توجه کنید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و بهینه سازی خود را بسیار جدی بگیرید چرا که افراد معمولا به سه سایت اول گوگل نگاه میکنند که اگر سایت شما جزو این سه مورد باشد شک نکنید که مشتریان شما چندین برابر افزایش پیدا خواهد کرد و کسبوکار شما رونق پیدا میکند.
ویروس کرونا نه تنها سلام افراد را به خطر انداخته بلکه در اقتصاد و کسبوکارها نیز تاثیرات منفی ایجاد کرده است که این موضوع نگرانی زیادی برای صاحبان مشاغل را به وجود آورده. از طرفی هم مردمان نیز از خرید کردن و مراجعه حضوری به فروشگاهها منصرف شدهاند. به همین منظور صاحبین مشاغل و افراد به استفاده از اینترنت و فروشگاه اینترنتی آنلاین روی بردهاند. دیجیتال مارکتینگ نیز با ظهور کرونا در میان کاربران بسیار محبوب شد و کاربران نیز به خرید و یا استفاده از خدمات بر اینترنت روی آوردهاند. اگر چه در دوران کرونا بسیاری از کسبوکارها متضرر شدهاند اما شما نباید امید خود را از دست بدهید بلکه باید به دنبال روشهای جدید برای رونق بیشتر کسبوکار خود کنید که یکی از آن روشها ورود به دنیای مدرن و ایجاد طراحی سایت میباشد.
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ که بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین نیز گفته میشود. نقش بسیار مهمی را در کسبوکارها فروشگاهها و ارائه خدمات دارند بازاریابی دیجیتال مانند هر بازاریابی به دنبال مشتریهای زیاد و تشویق آنها به خرید محصولات مربوطه و یا استفاده از خدمات ارائه شده میباشد. برای انجام این کار باید برنامهریزی درستی را در پیش گیرید و سپس با شناخت نیازهای مشتریان در جهت ارائه بهترین خدمات با اینترنت برآیید.
مزایای دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ دارای مزایای زیادی میباشد که مهمترین مزیتهای آن میتوان به مخاطب را با کمترین هزینه جذب کسبوکار کرد. همانطور که میدانید تبلیغاتهای سنتی مانند تلویزیون بیلبورد رادیو...هزینههای بالایی را دربر میگیرند اما با استفاده از تبلیغات دیجیتال مارکتینگ میتوانید با کمترین هزینه و بالاترین بازدهی را در اختیار کسبوکار خود قرار دهید. علاوه بر آن میتوانید از رقبای خود جلو بزنید،شما میتوانید با استفاده از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیجیتال مارکتینگ به راحتی کارهای مربوط به رقبای خود را بررسی کنید و با گرفتن ایده از آنها به کار خود گسترش دهید همچنین کاربران بسیاری را در نقاط مختلف کشور و دنیا از آن خود میکند. افراد در هرکجای دنیا که باشند میتوانند سایت شما را مشاهده کنند و از خدمات شما بهرهمند شوند یکی دیگر از مزایای دیجیتال مارکتینگ میتوان به نامحدود بودن زمان دسترسی به آن اشاره کرد یعنی افراد میتوانند در هر ساعتی از شبانه روز حتی در روزهای تعطیل به آن دسترسی داشته باشند.
و دیجیتال مارکتینگ به راحتی کارهای مربوط به رقبای خود را بررسی کنید و با گرفتن ایده از آنها به کار خود گسترش دهید همچنین کاربران بسیاری را در نقاط مختلف کشور و دنیا از آن خود میکند. افراد در هرکجای دنیا که باشند میتوانند سایت شما را مشاهده کنند و از خدمات شما بهرهمند شوند یکی دیگر از مزایای دیجیتال مارکتینگ میتوان به نامحدود بودن زمان دسترسی به آن اشاره کرد یعنی افراد میتوانند در هر ساعتی از شبانه روز حتی در روزهای تعطیل به آن دسترسی داشته باشند.
دیجیتال مارکتینگ و راههایی برای بازاریابی در کرونا
در ایام کرونا با استفاده از روشهایی در دیجیتال مارکتینگ میتوان به کسبوکار مورد نظر گسترش داد که عبارتند از:• بازاریابی با استفاده از شبکههای اجتماعی
همانطور که میدانید افراد با شبکههای اجتماعی بسیار خو گرفته و بیشتر وقت خود را در آن سپری میکنند. به همین منظور با توجه به شیوع کرونا، افراد بیشتر وقت خود را در ماندن به خانه سپری میکنند که وقت اضافی بسیار بالایی را در اختیار دارند به همین منظور وقت خود را در شبکههای اجتماعی سپری میکنند. پس شما با قرار دادن پستها و محتوای مناسب میتوانید به جذب مشتریان برآیید.
• بازاریابی از طریق ایمیل
یکی دیگر از روشهای دیجیتال مارکتینگ که از زمانهای قبل رواج بوده و همچنان مورد توجه کاربران میباشد بازریابی از طریق ایمیل میباشد.شما میتوانید با استفاده از فرستادن ایمیل مشتریان خود را از تخفیفها یا پیشنهادهای ویژهی فروشگاه خود مطلع سازید. بازاریابی با استفاده از ایمیل میتواند اعتماد کاربرانتان را چندین برابر بیشتر کنید.
• از هشتگهای مرتبط استفاده کنید
همانطور که گفتیم مردم بیش از پیش افراد وقت خود را در شبکههای اجتماعی میگذرانند اگر شما از هشتگهای مربوطه در صفحهی خود استفاده کنید به گسترش کسبوکار خود بسیار کمک میکنید به طور مثال هشتگهایی مانند #Stayathome یا #درخانهبمانید افراد را وادار به خانه ماندن و خرید کردن از طریق اینترنت میکنید.
• بهینه سازی موتورهای جستجو
مورد دیگری که باید در دیجیتال مارکتینگ توجه کنید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و بهینه سازی خود را بسیار جدی بگیرید چرا که افراد معمولا به سه سایت اول گوگل نگاه میکنند که اگر سایت شما جزو این سه مورد باشد شک نکنید که مشتریان شما چندین برابر افزایش پیدا خواهد کرد و کسبوکار شما رونق پیدا میکند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.