۹۸/۸/۲، ۰۹:۳۱ عصر
سیگنال اجتماعی و اهمیت آن در سئو طراحی سایت
ارتباط سوشیال سیگنال با سئو در طراحی سایت
هدف اصلی موتورهای جستجو ارائه محتوای مناسب به کاربران است موتور های جستجوگر برای ارزیابی کیفیت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن به تعداد دفعات مشاهده ی یو آر ال توجه می کنند و با بیشتر شدن اشتراک گذاری یو آر ال در شبکه های اجتماعی و تشخیص سیگنال ها، به رتبه بندی صفحات می پردازند افزایش سیگنال های اجتماعی نشانه اقتدار دامنه و کیفیت یو آر ال است پس زمانی که کاربران یک صفحه آن را لایک می کنند و یا مطالب آن را به اشتراک می گذارند یعنی آن صفحه جذاب و کاربردی طراحی وب سایت است
بهبود محتوا نویسی طراحی سایت
تاثیرات سیگنال های اجتماعی بر طراحی سایت به شرح زیر می باشد:
آیا سیگنال های اجتماعی جزو عوامل رتبه بندی طراحی سایت محسوب می شون ؟
سیگنال های اجتماعی عامل مستقیم رتبه بندی طراحی سایت نیستند ولی به صورت غیر مستقیم بر سئو اثر می گذارد پس سیگنال های اجتماعی تا حدودی رتبه ی شما را در گوگل تقویت می کند یکی از رییسان سابق تیم ضد اسپم گوگل نیز تایید کرده است که گوگل از پیوند های فیس بوک و توییتر برای رتبه بندی طراحی سایت ها استفاده می کند
اثرات مستقیم سوشیال سیگنال های طراحی سایت از چه مواردی حاصل می شود؟
تعداد افرادی که پست های طراحی سایت شما را لایک می کنند تعداد دفعاتی که پست شما به اشتراک گذاشته می شود دفعاتی که نام برند شما و یا طراحی سایت شما در توییتر توییت می شود تعداد فالوئر های شما در شبکه های اجتماعی
اثرات غیر مستقیم سیگنال های اجتماعی از کدام موارد حاصل می شود ؟
کاهش نرخ پرش افزایش تعداد بک لینک ها افزایش زمان حضور در صفحه افزایش بازدیدکننده های بازگشتی طراحی سایت
در مقاله های گذشته در مورد اهمیت شبکه های اجتماعی پس از طراحی سایت و تاثیر مثبت آن بر سئو صحبت کردیم می توان گفت هر حرکتی که در شبکه های اجتماعی صورت بگیرد مانند لایک و نظرو گذاشتن کامنت و ... یک نشانه محسوب می شود و این ها همه نوعی سوشیال سیگنال است مجموعه ی این فعالیت ها به رتبه بندی صفحات طراحی سایت کمک می کند و یکی ازفاکتور های اصلی گوگل برای رتبه دادن به سایت ها محسوب می شود موتورهای جستجوگر برای ایجاد رضایت در کاربران تلاش می کنند و هر موردی که رضایت کاربران را در پی داشته باشد در الگوریتم های گوگل قرار می گیرد در گذشته بک لینک در رتبه گیری از اهمیت بالایی برخوردار بود اما امروزه شبکه های اجتماعی بسیار با اهمیت شده است
ارتباط سوشیال سیگنال با سئو در طراحی سایت
هدف اصلی موتورهای جستجو ارائه محتوای مناسب به کاربران است موتور های جستجوگر برای ارزیابی کیفیت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن به تعداد دفعات مشاهده ی یو آر ال توجه می کنند و با بیشتر شدن اشتراک گذاری یو آر ال در شبکه های اجتماعی و تشخیص سیگنال ها، به رتبه بندی صفحات می پردازند افزایش سیگنال های اجتماعی نشانه اقتدار دامنه و کیفیت یو آر ال است پس زمانی که کاربران یک صفحه آن را لایک می کنند و یا مطالب آن را به اشتراک می گذارند یعنی آن صفحه جذاب و کاربردی طراحی وب سایت است
بهبود محتوا نویسی طراحی سایت
تاثیرات سیگنال های اجتماعی بر طراحی سایت به شرح زیر می باشد:
آیا سیگنال های اجتماعی جزو عوامل رتبه بندی طراحی سایت محسوب می شون ؟
سیگنال های اجتماعی عامل مستقیم رتبه بندی طراحی سایت نیستند ولی به صورت غیر مستقیم بر سئو اثر می گذارد پس سیگنال های اجتماعی تا حدودی رتبه ی شما را در گوگل تقویت می کند یکی از رییسان سابق تیم ضد اسپم گوگل نیز تایید کرده است که گوگل از پیوند های فیس بوک و توییتر برای رتبه بندی طراحی سایت ها استفاده می کند
اثرات مستقیم سوشیال سیگنال های طراحی سایت از چه مواردی حاصل می شود؟
تعداد افرادی که پست های طراحی سایت شما را لایک می کنند تعداد دفعاتی که پست شما به اشتراک گذاشته می شود دفعاتی که نام برند شما و یا طراحی سایت شما در توییتر توییت می شود تعداد فالوئر های شما در شبکه های اجتماعی
اثرات غیر مستقیم سیگنال های اجتماعی از کدام موارد حاصل می شود ؟
کاهش نرخ پرش افزایش تعداد بک لینک ها افزایش زمان حضور در صفحه افزایش بازدیدکننده های بازگشتی طراحی سایت