۹۴/۹/۲۶، ۱۰:۵۶ عصر
بازاریابی(learn_marketing)
[بخش هشتم]
مدیر پایگاه داده
آنها چه کاری انجام میدهند؟
• ساخت و/یا مدیریت پایگاه های داده ی مشتری به منظور کسب اطلاعات جمع آوری شده از ثبت نام ها و تراکنشها انجام گرفته با کارتهای وفاداری مشتریان.
• استفاده از نرم افزار پایگاه داده برای تولید اطلاعات جمع آمده از عادات خرید مشتریها و طرح نظریه هایی در خصوص ارائه ی بهتر محصول بر مبنای تقاضای مشتری
• استفاده از نرم افزار پایگاه داده برای روشن کردن اطلاعات در خصوص رفتار اختصاصی مشتری و استفاده از آنها در داخل پیشنهادات اعتیاد آور
• انتقال ارتباطات بین بازاریابی و فروش با شعب پایگاه داده
تحصیلات و تجارب
بازاریابان پایگاه داده اغلب مدرک کارشناسی در زمینه ی بازاریابی و/ یا فنآوری اطلاعات دارند. آنها باید دارای یک درک قوی از سخت افزار کامپیوتر و نرم افزارهای مرتبط بوده و همچنین تجاربی در خصوص مدیریت داده های مشتری داشته باشند تا اندازه ای که بتوانند نگرانیهای مشتری در خصوص حفظ حریم خصوصیاش را مرتفع سازند.
تحلیلگر تحقيقات علمى در بازار
آنها چه کاری انجام میدهند؟
• استفاده از روشهای متنوع برای جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریهای شرکت، شناسایی نقاط قوت و ضعف شرکت در خصوص محصولات و خدمات
• پژوهش در خصوص پیاده سازی و تاثیر برنامه های وفاداری مشتریان در کسب و کارهای همانند با کسب و کار خود
• استفاده از اطلاعات و تجزیه و تحلیل آماری برای پیش بینی در خصوص بازده سرمایه گذاری بر روی مشوقهای پیشنهادی در برنامه ی وفاداری مشتری
• جمع آوری و تحلیل اطلاعات راجع به واکنش مشتریان در قبال برنامه ی وفاداری شرکت و مشوقها و ارائه ی نتایج به تصمیم گیرندگان در شرکت.
*ادامه دارد...*
Telegram.me/learn_marketing
[بخش هشتم]
مدیر پایگاه داده
آنها چه کاری انجام میدهند؟
• ساخت و/یا مدیریت پایگاه های داده ی مشتری به منظور کسب اطلاعات جمع آوری شده از ثبت نام ها و تراکنشها انجام گرفته با کارتهای وفاداری مشتریان.
• استفاده از نرم افزار پایگاه داده برای تولید اطلاعات جمع آمده از عادات خرید مشتریها و طرح نظریه هایی در خصوص ارائه ی بهتر محصول بر مبنای تقاضای مشتری
• استفاده از نرم افزار پایگاه داده برای روشن کردن اطلاعات در خصوص رفتار اختصاصی مشتری و استفاده از آنها در داخل پیشنهادات اعتیاد آور
• انتقال ارتباطات بین بازاریابی و فروش با شعب پایگاه داده
تحصیلات و تجارب
بازاریابان پایگاه داده اغلب مدرک کارشناسی در زمینه ی بازاریابی و/ یا فنآوری اطلاعات دارند. آنها باید دارای یک درک قوی از سخت افزار کامپیوتر و نرم افزارهای مرتبط بوده و همچنین تجاربی در خصوص مدیریت داده های مشتری داشته باشند تا اندازه ای که بتوانند نگرانیهای مشتری در خصوص حفظ حریم خصوصیاش را مرتفع سازند.
تحلیلگر تحقيقات علمى در بازار
آنها چه کاری انجام میدهند؟
• استفاده از روشهای متنوع برای جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریهای شرکت، شناسایی نقاط قوت و ضعف شرکت در خصوص محصولات و خدمات
• پژوهش در خصوص پیاده سازی و تاثیر برنامه های وفاداری مشتریان در کسب و کارهای همانند با کسب و کار خود
• استفاده از اطلاعات و تجزیه و تحلیل آماری برای پیش بینی در خصوص بازده سرمایه گذاری بر روی مشوقهای پیشنهادی در برنامه ی وفاداری مشتری
• جمع آوری و تحلیل اطلاعات راجع به واکنش مشتریان در قبال برنامه ی وفاداری شرکت و مشوقها و ارائه ی نتایج به تصمیم گیرندگان در شرکت.
*ادامه دارد...*
Telegram.me/learn_marketing