شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 165 رأی - میانگین امتیازات: 2.72
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
در زمینه نکاتی بازاریابی کلیدی و ی

نکاتی کلیدی در زمینه ی بازاریابی و...
#20
{بازاریابی بر اساس حسن وفاداری/بخش ششم}
به منظور بازاریابی سریع در یک برنامه ی جدید وفاداری، مشوق های ساده ای برای انجام عمل ثبت نام ارائه میشود. یک پاداش کوچک به سرعت ارزش برنامه را در ذهن و تجربه ی مشتری تقویت میکند. علاوه بر این، ترویج کارت در محل تماس با مشتری ( به عنوان مثال: صندوقدار در محل فروش یا پیشخدمت رستوران در حال گرفتن سفارش مشتری) باید در اولویت قرار گیرد. (همچنین میتوانید به مبحث Promotional Marketing رجوع کنید)
برنامه های وفاداری مشتری همچنین میتوانند با بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی ترکیب شوند. به عنوان مثال، یک برنامه ی وفاداری در یک کافی شاپ میتواند امتیازات را هر بار که مشتری بواسطه ی یک برنامه ی رسانه های اجتماعی نظیر Foursquare عمل “checks in” (گزارش) را انجام میدهد به او اختصاص دهد و یا به او یک خلاصه از محصول و یا خدمات ارائه دهد. در نهایت، برنامه های وفاداری مشتری میتوانند از طریق بازاریابی برندها، بیشتر تقویت شوند. این نوع بازاریابی به ترفیع ارزش شرکت و همچنین به اشتراک گذاری تفکرات شرکت در میان مشتریانی می انجامد که کارت وفاداری ممکن است در کیف پول شان باشد. اما شما نمی خواهید آنها این کارت را فراموش کنند.
چه حرفه هایی با راهبردهای بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری کار میکند؟
مدیر بازاریابی آنها چه کاری انجام میدهند؟
• مشاوره در زمینه ی توسعه محصول، جایابی، قیمت گذاری و ارتقا به منظور فراهم کردن ارائه ای از محصول منطبق با تمام ادعاهای تبلیغاتی که منتج به تکرار داد و ستد می شود.
• ایجاد و ترقی دادن مشوق های وفاداری و برنامه ها به منظور تشویق به تکرار (و بالا بردن ارزش) معاملات مشتری
• نظارت و تنظیم برنامه های وفاداری مشتریان برای استفاده ی مشتری و جواب دادن به آنها
• هماهنگ کردن تلاش ها و پیام رسانی طرح های بازاریابی مختلف، از جمله برنامه های وفاداری مشتری، آگهی های تبلیغاتی، برندها و کمپین رسانه های اجتماعی.
*ادامه دارد...*
telegram.me/learn_marketing
پاسخ
 سپاس شده توسط saberi ، نسرین ، ساناز ، soraya


پیام‌های داخل این موضوع
RE: نکاتی کلیدی در زمینه ی بازاریابی و... - توسط learn_marketing - ۹۴/۹/۲۴، ۱۰:۱۱ عصر

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مزایا و معایب بازاریابی داخلی در مقایسه با بازاریابی خارجی نگار 1 1,589 ۹۶/۱۲/۲۱، ۰۲:۲۵ صبح
آخرین ارسال: سحر
  نکاتی برای استفاده‌ی بهتر از زمان نگار 0 1,152 ۹۶/۸/۱۹، ۰۷:۳۶ عصر
آخرین ارسال: نگار
  نکاتی که توان مدیریتی شما را ارتقاء می دهد sara67 0 1,727 ۹۵/۱۰/۲۰، ۰۸:۱۵ عصر
آخرین ارسال: sara67
  نکاتی در مورد نرخ اسپم در ایمیل مارکتینگ elshan 0 1,544 ۹۵/۸/۱۴، ۰۶:۰۳ عصر
آخرین ارسال: elshan
  ۴ روش برای کشف زمینه‌ای که در آن استعداد دارید saberi 0 1,998 ۹۴/۷/۲۵، ۰۹:۴۰ عصر
آخرین ارسال: saberi
  آموزش نکاتی اساسی در مورد بازاریابی آنلاین برای افزایش فروش نگار 0 2,746 ۹۴/۵/۷، ۱۲:۰۷ صبح
آخرین ارسال: نگار

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان