۹۴/۹/۲۲، ۱۰:۳۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۹۴/۹/۲۲، ۱۰:۳۹ عصر، توسط learn_marketing.)
(۹۴/۹/۲۲، ۰۳:۵۳ صبح)saberi نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
درود بر شما دوست عزیز
از مطالب و مفاهیمی که ارائه می کنید قدردانی می کنم . از پاسخگویی شما به سوالات اعضاء هم سپاسگزارم.
موفق باشید.
به عنوان دانشجو و طالب یادگیری مفاهیم جدید وظیفه ی خودم می دونم...
[Telegram.me/learn_marketing]
[بخش چهارم]
این نوع بازاریابی برای کدام نوع از مشتریها سودمند است؟
بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری بر تقویت روابط با مشتری بیشتر از آن که قبلها در تجارت وجود داشته متمرکز شده است. بنابراین، مشتری هایی که به طور منظم خرید میکنند (به عنوان مثال کسی که هر هفته یک بار از یک سوپرمارکت خاص خرید میکند یا حداقل یک بار در ماه در یک رستوران خاص غذا میخورد) بیشتر مستعد دریافت جایزه بواسطه ی یک برنامه ی پاداش هستند و به همان اندازه که آنها خرید خود را تکرار کنند جایزه های بیشتری را نصیب خود میکنند.
مشتریان جدیدی ممکن است از طریق اطلاع از مشوق ها و یا ارجاع توسط مشتریان موجود جذب شوند اما این امر به کسب و حفظ وفاداری بر پایه ی مشتریان اصلی وابسته است (همچنین می توانید به مبحث Referral Marketing رجوع کنید). علاوه بر این، بسته به پیچیدگی برنامه های وفاداری مشتری و تکنولوژی اجرای آنها، بخشهای خاص بازار که بر پایه ی مشتری هستند میتوانند برای دریافت پاداش ویژه هدف قرار گیرند. به عنوان مثال، آژانس های کارگزاری- مسافرتی آنلاین مانند Expedia و Trip Advisor می توانند رد بازدیدکنندگان سایت را که برای مسافرت های احتمالی کاوش می کنند (نه رزرو کنندگان) بگیرند و کسانی را که در سایت ثبت نام کرده اند، با پیشنهادهای ویژه پیگیری کنند.
"کماکان ادامه دارد..."