۹۴/۹/۲۰، ۱۰:۴۰ عصر
[In reply to Learn Marketing]
*بخش دوم*
مفهوم بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری چیست؟
بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری اشاره به ایجاد نوعی اعتماد در بین مشتریان دائمی، به واسطه ی تخصیص پاداش به آنها در ازای انجام تجارت مستمر با یک شرکت است. هشتاد درصد از تمام فعالیت های تجاری بسیاری از شرکتها را، تجارت با 20 درصد از مشتریان پایه و دائمی آنها تشکیل می دهد. (همچنین می توانید به مبحث Remarketing رجوع کنید)
چند شرکت با کارت های اعتباری وفاداری برای مشتریان
Best Western کارت های تخفیف برای
Kroger
Holiday Inn کارت های تخفیف برای
Safeway
Marriott کارت های تخفیف برای
Albertsons
Hilton کارت های تخفیف برای
Vons
Pilot Travel Centers کارت های تخفیف برای
CVS Pharmacy
Panera Bread کارت های تخفیف برای
True Value
Red Robin کارت های تخفیف برای
Best Buy
Starbucks کارت های تخفیف برای
Sears
کارت های تخفیف برای تمامی ایرلاین ها
Staples
کارت های تخفیف گاز
Office Depot
کارت های نقدی تماس
Barnes and Noble
در نسل های گذشته، برنامه های وفاداری مشتریان اغلب به شکل بازخرید و جبران هزینه ی مدارک و مستندات خرید، آن هم فقط برای محصولات خاص بود؛ اما امروزه این برنامه ها بیشتر از طریق بهره برداری از اطلاعات دیجیتال خریدهای کارتی اداره میشوند. به نوبه ی خود این اطلاعات دیجیتالی به منظور کشف روش های جدید برای القا و تقویت وفاداری مشتری مورد استفاده قرار میگیرند.
{ادامه دارد...}
telegram.me/learn_marketing
*بخش دوم*
مفهوم بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری چیست؟
بازاریابی بر اساس حُسن وفاداری اشاره به ایجاد نوعی اعتماد در بین مشتریان دائمی، به واسطه ی تخصیص پاداش به آنها در ازای انجام تجارت مستمر با یک شرکت است. هشتاد درصد از تمام فعالیت های تجاری بسیاری از شرکتها را، تجارت با 20 درصد از مشتریان پایه و دائمی آنها تشکیل می دهد. (همچنین می توانید به مبحث Remarketing رجوع کنید)
چند شرکت با کارت های اعتباری وفاداری برای مشتریان
Best Western کارت های تخفیف برای
Kroger
Holiday Inn کارت های تخفیف برای
Safeway
Marriott کارت های تخفیف برای
Albertsons
Hilton کارت های تخفیف برای
Vons
Pilot Travel Centers کارت های تخفیف برای
CVS Pharmacy
Panera Bread کارت های تخفیف برای
True Value
Red Robin کارت های تخفیف برای
Best Buy
Starbucks کارت های تخفیف برای
Sears
کارت های تخفیف برای تمامی ایرلاین ها
Staples
کارت های تخفیف گاز
Office Depot
کارت های نقدی تماس
Barnes and Noble
در نسل های گذشته، برنامه های وفاداری مشتریان اغلب به شکل بازخرید و جبران هزینه ی مدارک و مستندات خرید، آن هم فقط برای محصولات خاص بود؛ اما امروزه این برنامه ها بیشتر از طریق بهره برداری از اطلاعات دیجیتال خریدهای کارتی اداره میشوند. به نوبه ی خود این اطلاعات دیجیتالی به منظور کشف روش های جدید برای القا و تقویت وفاداری مشتری مورد استفاده قرار میگیرند.
{ادامه دارد...}
telegram.me/learn_marketing