۹۵/۹/۲۶، ۰۹:۲۰ صبح
آموزش قدم به قدم رفع مشکل «ناپایداری در ارتباط وایفای»
مرحله ۱
1- ابتدا، بررسی کنید که گزینه «Wi-Fi Sleep» برروی دیوایس شما فعال باشد. به تنظیمات رفته و بر روی وایفای ضربه بزنید. در این جا، یک لیست از شبکههای در دسترس را خواهید دید.
2-پس از لمس منوی تنظیمات (آیکونی که با سه نقطه نمایش داده شده است)، گزینه Advanced را لمس کنید.
3- بر روی "keep Wi-Fi on during sleep" ضربه زده و اطمینان حاصل نمایید که وایفای حتی در هنگام خواب نیز، همواره روشن است؛ به عبارت بهتر، هنگامی که بر روی عبارت فوق ضربه زدید باید "keep Wi-Fi on during sleep" برروی حالت "Always" قرار گرفته باشد. اگر اینگونه نبود، خودتان حالت "Always" را انتخاب کنید.
مرحله ۲
بررسی کنید که این مشکل برای سایر گوشیهای هوشمند و یا تبلتها هم وجود دارد یا خیر؟ بدین منظور، پایداری ارتباط با مودم را از طریق یک دستگاه دیگر بررسی نمایید.
مرحله ۳
1- اگر مشکل همچنان پابرجا بود، احتمالا خود «کانکشن» باعث بروز مشکل شده است. برای رفع آن، بر روی کانکشن مربوطه لمس کرده و چند ثانیه نگهدارید.
2- روی "Forget Network" زده و سپس رمز عبور مودم خود را مجددا وارد نمایید.
مرحله ۴
برنامههایی که اخیرا برروی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کردهاید یا احتمال میدهید که این اشکال به آنها ربط داشته باشد را حذف نموده و مجددا پایداری ارتباط با مودم را بررسی نمایید.
مرحله ۵
متاسفانه این مرحله را خیلی جدی نمیگیریم یا بعضا احتمال نمیدهیم که این مشکل به این مرحله ربطی هم داشته باشد. یکی دیگر از مواردی که سبب بروز مشکل در ارتباط «وایفای» تلفن همراه یا تبلت شما میشود، تداخل سیگنالهای وایفای شما و همسایه ها است. برای رفع آن، باید کانال وایفای خود را از بقیه جدا کنید.
مرحله ۱
1- ابتدا، بررسی کنید که گزینه «Wi-Fi Sleep» برروی دیوایس شما فعال باشد. به تنظیمات رفته و بر روی وایفای ضربه بزنید. در این جا، یک لیست از شبکههای در دسترس را خواهید دید.
2-پس از لمس منوی تنظیمات (آیکونی که با سه نقطه نمایش داده شده است)، گزینه Advanced را لمس کنید.
3- بر روی "keep Wi-Fi on during sleep" ضربه زده و اطمینان حاصل نمایید که وایفای حتی در هنگام خواب نیز، همواره روشن است؛ به عبارت بهتر، هنگامی که بر روی عبارت فوق ضربه زدید باید "keep Wi-Fi on during sleep" برروی حالت "Always" قرار گرفته باشد. اگر اینگونه نبود، خودتان حالت "Always" را انتخاب کنید.
مرحله ۲
بررسی کنید که این مشکل برای سایر گوشیهای هوشمند و یا تبلتها هم وجود دارد یا خیر؟ بدین منظور، پایداری ارتباط با مودم را از طریق یک دستگاه دیگر بررسی نمایید.
مرحله ۳
1- اگر مشکل همچنان پابرجا بود، احتمالا خود «کانکشن» باعث بروز مشکل شده است. برای رفع آن، بر روی کانکشن مربوطه لمس کرده و چند ثانیه نگهدارید.
2- روی "Forget Network" زده و سپس رمز عبور مودم خود را مجددا وارد نمایید.
مرحله ۴
برنامههایی که اخیرا برروی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کردهاید یا احتمال میدهید که این اشکال به آنها ربط داشته باشد را حذف نموده و مجددا پایداری ارتباط با مودم را بررسی نمایید.
مرحله ۵
متاسفانه این مرحله را خیلی جدی نمیگیریم یا بعضا احتمال نمیدهیم که این مشکل به این مرحله ربطی هم داشته باشد. یکی دیگر از مواردی که سبب بروز مشکل در ارتباط «وایفای» تلفن همراه یا تبلت شما میشود، تداخل سیگنالهای وایفای شما و همسایه ها است. برای رفع آن، باید کانال وایفای خود را از بقیه جدا کنید.
ثبت دامنه و فروش هاست، سامانه پیامک، طراحی سایت، خدمات شبکه
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
| دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
sms: 10004673 - 500021995
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
| دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
sms: 10004673 - 500021995