۹۴/۱۱/۱۳، ۱۱:۴۳ عصر
{بازاریابی خدمات مالی، بخش نهایی و پایانی}
روانشناسی و بازاریابی
اگر شما علاقمند هستید تا در مورد فنون بازاریابی و چگونگی به کارگیری روانشناسی مشتریان بالقوه توسط بازاریابان در هنگام ترویج کالاها و خدمات، بیشتر بدانید؛ در مورد Consumer psychology (روانشناسی مصرف کننده) بیشتر بخوانید.
حرفه های بازاریابی:
مدیر بازاریابی راهبردی
بواسطه ی کار در شرکتهای خدمات مالی، مدیران بازاریابی راهبردی نگاهی به موقعیت شرکتهای خود در میان بهترین ارائه دهندگان خدمات موجود در بازار میاندازند. مدیران بازاریابی راهبردی، چالش های آمیخته با بازاریابی را بررسی و به دنبال تاثیر مستقیم بر این مشکلات هستند. به عنوان مثال بعد از طرح کمک مالی به بانکها برای خروج از رکود بزرگ، بسیاری از بانکها نیازمند برقراری ارتباط مجدد با مشتریان برای نوسازی روابط بودند. در مورد Strategic Marketing Directors (مدیران بازاریابی راهبردی) بیشتر بخوانید.
مدیر محصولات دیجیتال
با پیشرفت فناوری، خدمات مالی بیشتری به صورت بانکداری اینترنتی، سرمایه گذاری اینترنتی و صورتحساب های مالی اینترنتی ارائه میشوند. مدیران محصولات دیجیتال بررسی میکنند که مشتریها چه دستاوردهایی را از خدمات مالی اینترنتی خود توقع دارند و به توسعه ی محصولاتی که کاربران بیشتری را متعهد میکنند، کمک می نمایند. در مورد Digital Product Managers (مدیران محصولات دیجیتال) بیشتر بخوانید.
++پایان بازاریابی خدمات مالی++
روانشناسی و بازاریابی
اگر شما علاقمند هستید تا در مورد فنون بازاریابی و چگونگی به کارگیری روانشناسی مشتریان بالقوه توسط بازاریابان در هنگام ترویج کالاها و خدمات، بیشتر بدانید؛ در مورد Consumer psychology (روانشناسی مصرف کننده) بیشتر بخوانید.
حرفه های بازاریابی:
مدیر بازاریابی راهبردی
بواسطه ی کار در شرکتهای خدمات مالی، مدیران بازاریابی راهبردی نگاهی به موقعیت شرکتهای خود در میان بهترین ارائه دهندگان خدمات موجود در بازار میاندازند. مدیران بازاریابی راهبردی، چالش های آمیخته با بازاریابی را بررسی و به دنبال تاثیر مستقیم بر این مشکلات هستند. به عنوان مثال بعد از طرح کمک مالی به بانکها برای خروج از رکود بزرگ، بسیاری از بانکها نیازمند برقراری ارتباط مجدد با مشتریان برای نوسازی روابط بودند. در مورد Strategic Marketing Directors (مدیران بازاریابی راهبردی) بیشتر بخوانید.
مدیر محصولات دیجیتال
با پیشرفت فناوری، خدمات مالی بیشتری به صورت بانکداری اینترنتی، سرمایه گذاری اینترنتی و صورتحساب های مالی اینترنتی ارائه میشوند. مدیران محصولات دیجیتال بررسی میکنند که مشتریها چه دستاوردهایی را از خدمات مالی اینترنتی خود توقع دارند و به توسعه ی محصولاتی که کاربران بیشتری را متعهد میکنند، کمک می نمایند. در مورد Digital Product Managers (مدیران محصولات دیجیتال) بیشتر بخوانید.
++پایان بازاریابی خدمات مالی++