شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 81 رأی - میانگین امتیازات: 3.12
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
مالی بازاریابی خدمات

بازاریابی خدمات مالی
#7
{بازاریابی خدمات مالی، بخش ششم}

چگونگی پایه ریزی اعتماد دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در خدمات مالی

کاستن از خطر قابل ملاحظه:
ارائه ی اطلاعات بیشتر به مشتریها و تعلیم بهتر آنها

عرضه ی حمایتهای قراردادی:
قول ضمانت و عرضه ی تعهد (گارانتی) به مشتریان شکاک

بنا نهادن اعتماد مشتری:
بوجود آوردن شهرت و اعتبار بواسطه ی تلاش های تبلیغاتی شفاهی

اهمیت دادن به صلاحیت:
نشان دادن تخصص کارکنان و توانایی ارائه ی خدمات باکیفیت

ارتباطات:
توسعه ی یک درک مشترک از روابط بواسطه ی مداومت در انجام مکالمه ی آزاد با مشتریها

نشان دادن علائم تعهد به مشتری:
اولویت دادن به مشتری، وفق دادن خدمات به منظور متناسب کردن آنها با نیازهای مشتری

رفع تعارض ها:
نشان دادن مسئولیت پذیری به مشتری و نیز صاحب اختیار و قدرت نمودن کارکنان برای پذیرفتن مسئولیت موقعیت ها

منبع: مقاله ی "چرا اعتماد نقش مهمی در روابط مشتری بازی میکند و چگونه میتوان به این اعتماد دست یافت"  در نشریه ی بازاریابی خدمات مالی


به عقیده ی تینا هریسون نویسنده ی مقاله ی "چرا اعتماد نقش مهمی در روابط مشتری بازی میکند و چگونه میتوان به این اعتماد دست یافت"، بانکداری یک فعالیت با قدرت گرفتار کردن و مشارکت بالاست. این مقاله که در The Journal of Financial Services Marketing (نشریه ی بازاریابی خدمات مالی) به چاپ رسیده است اشاره میکند که فعالیت هایی با تراز مشارکتی بالا نیازمند سطوح بالایی از تصمیم گیری (که لازمه ی توسعه ی روابط نزدیکتر از سوی مشتریان با بانک است) میباشد.
از آنجا که درک مسائل بانکداری، سرمایه گذاری و دیگر خدمات مالی برای بسیاری از مصرف کنندگان دشوار است، آنها گرایش به قرار اتکای زیاد به حرفه ای ها در این صنعت دارند. این امر اجازه ی ارتقای بازاریابی رابطه را میدهد که در آن کارکنان تبدیل به نیروی محرکه ی اصلی در پشت تلاشهای بازاریابی میشوند.
بانکها و دیگر شرکتهای خدمات مالی بواسطه ی درگیر شدن در یک بازاریابی رابطه ی موفق، سطح اعتماد موجود بین یک خدمت خاص و مشتری را، که به نوبه ی خود ترس های مربوط به آن خدمت خاص را به حداقل میرساند، بالا میبرند. زمانی که مشتریها احساس امنیت کنند، به احتمال زیاد مشارکت خود را با خدمات افزایش داده و آن را به دوستان خود نیز توصیه میکنند.

++ادامه دارد...++
پاسخ
 سپاس شده توسط farnaz ، shahab ، saberi


پیام‌های داخل این موضوع
بازاریابی خدمات مالی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۰/۲۹، ۰۹:۵۵ عصر
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۰/۳۰، ۱۰:۵۹ عصر
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۱/۲، ۱۱:۵۷ عصر
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۱/۳، ۰۹:۰۸ عصر
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۱/۳، ۰۹:۵۱ عصر
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۱/۴، ۱۰:۴۷ عصر
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۱/۷، ۱۲:۰۲ صبح
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۱/۱۳، ۱۱:۴۳ عصر
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط saberi - ۹۴/۱۱/۱۴، ۱۲:۳۲ صبح
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط faezeh - ۹۴/۱۱/۱۴، ۱۰:۵۴ عصر
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط tak - ۹۴/۱۱/۳۰، ۱۰:۰۰ عصر

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مزایا و معایب بازاریابی داخلی در مقایسه با بازاریابی خارجی نگار 1 1,591 ۹۶/۱۲/۲۱، ۰۲:۲۵ صبح
آخرین ارسال: سحر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان