۹۴/۱۱/۳، ۰۹:۵۱ عصر
{بازاریابی خدمات مالی،بخش چهارم}
بانک ها چگونه خدمات خود را تبلیغ می کنند؟
در مقاله ی "تبلیغات خدمات مالی در 8 کشور غیر انگلیسی زبان"، محققان آلبرت میلر و استرون برخی از محتواهای تیپیک و نمونه ی برجسته نشان داده شده در تبلیغات بانکداری را بررسی کرده و کانون های توجه زیر را یافتند:
ارزانی:
مقرون به صرفه، کم خرج، تخفیف داده شده، ارزش بالا
تزئین:
زینتی، مزین، زیبا
راحتی:
صرفه جویی در زمان، سریع، آسان
مشهور:
خوشنام، فراگیر
تاثیر گذاری:
مفید، عملی، کاربردی
بهره وری:
دستاورد، موفقیت
خانواده:
خویشاوندی، پرورش، حریم
آرامش:
خرسندی، آزاد بودن
نوین:
معاصر، جدید، اصلاح شده
امنیت:
ایمن، قابل اطمینان، با احتیاط
مرتب:
منظم، دقیق
دانش:
آگاهی، فراست
اسمیت نتیجه میگیرد که با به کارگیری مهارتهای بازاریابی رابطه و ایجاد ارتباطات آزاد در صنعت خدمات مالی نظیر بانکها، شرکتهای سرمایه گذاری و دیگر کسب و کارها، می توان اعتماد مشتری را بالا برده و احساس روانشناختی امنیت را در ذهن مشتریها پروراند.
++ادامه دارد...++
بانک ها چگونه خدمات خود را تبلیغ می کنند؟
در مقاله ی "تبلیغات خدمات مالی در 8 کشور غیر انگلیسی زبان"، محققان آلبرت میلر و استرون برخی از محتواهای تیپیک و نمونه ی برجسته نشان داده شده در تبلیغات بانکداری را بررسی کرده و کانون های توجه زیر را یافتند:
ارزانی:
مقرون به صرفه، کم خرج، تخفیف داده شده، ارزش بالا
تزئین:
زینتی، مزین، زیبا
راحتی:
صرفه جویی در زمان، سریع، آسان
مشهور:
خوشنام، فراگیر
تاثیر گذاری:
مفید، عملی، کاربردی
بهره وری:
دستاورد، موفقیت
خانواده:
خویشاوندی، پرورش، حریم
آرامش:
خرسندی، آزاد بودن
نوین:
معاصر، جدید، اصلاح شده
امنیت:
ایمن، قابل اطمینان، با احتیاط
مرتب:
منظم، دقیق
دانش:
آگاهی، فراست
اسمیت نتیجه میگیرد که با به کارگیری مهارتهای بازاریابی رابطه و ایجاد ارتباطات آزاد در صنعت خدمات مالی نظیر بانکها، شرکتهای سرمایه گذاری و دیگر کسب و کارها، می توان اعتماد مشتری را بالا برده و احساس روانشناختی امنیت را در ذهن مشتریها پروراند.
++ادامه دارد...++