شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 80 رأی - میانگین امتیازات: 3.1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
مالی بازاریابی خدمات

بازاریابی خدمات مالی
#3
{بازاریابی خدمات مالی، بخش سوم}

خدمات مالی، صنعتی منحصر به فرد
همان طور که از نام اش پیداست، خدمات مالی جزئی از صنعت خدمات است، به این معنی که محصولات نهایی آنها نسبتا نامشهود است و به طور عمده تکیه بر اعتماد مشتری و انتشار دهان به دهان موفقیتها دارد.

انواع خدمات مالی:

بانکها

تعاونیهای اعتبار

شرکتهای سرمایه گذاری

برنامه های ترکیب دِین (یا برنامه ی ترکیب بدهی، یک برنامه ی دریافت تسهیلات به صورت وام واحد برای بازپرداخت و تسویه ی چند وام جداگانه است؛یا به عبارت دیگر پرداخت اقساط وامها و کارتهای اعتباری متعدد بواسطه ی پرداخت اقساط یک کارت اعتباری)

شرکتهای ارائه دهنده ی کارت اعتباری


خدمات مالی گسترده ای در سرتاسر کشور به کار گرفته میشوند، به این معنی که اغلب افراد قبل از واریز وجوه به یکی از مراکز ارائه ی خدمات مالی، چندین موسسه ی مختلف را مد نظر میگیرند. در حقیقت مطابق نظر راشل کی اسمیت در مقاله ی "دستورالعملهای راهبردی بازاریابی برای برنامه ریزهای مالی حرفه ای"، 9 نفر از ده نفر در ایالات متحده که موجودی و دارایی بالای یکصد هزار دلار دارند، در جستجوی توصیه های مالی حرفه ای هستند.
این مقاله که در Services Marketing Quarterly (فصلنامه ی خدمات بازاریابی) به چاپ رسید، به این نکته اشاره دارد که مشتریها به زحمت میتوانند خدمات ارائه شده را ارزیابی کنند؛ بدین معنی که فراهم کنندگان این چنین خدماتی باید اطلاعات کافی و اشارات واضحی در جهت سهولت انتخاب در فرآیند تصمیم گیری، در اختیار مشتریهای خود قرار دهند. اگرچه، ارائه ی اطلاعات مالی مبسوط به مشتریها چالشهای خاص خود را به همراه دارد.
با توجه به مقاله ی خانم اسمیت، گرایش مشتریها به یافتن اطلاعات ارائه شده توسط خدمات مالی برای تفسیر کردن سخت و گیج کننده است؛ به این معنی که آنها اقدام به تکیه بیشتر روی استحکام روابط توسعه یافته بواسطه ی تجارب خود با خدمات میکنند. اگر برند نهاد ارائه کننده ی خدمات مالی به واسطه ی روابط قابل اعتماد محکم و قوی با مشتریها مشهور باشد، نه تنها مشتریان جدید بیشتری به این برند جذب میشوند، بلکه مشتریان موجود هم به احتمال زیاد به کار با این برند ادامه داده و در آن می مانند.

++ادامه دارد...++
پاسخ
 سپاس شده توسط saberi ، mesterweb ، farnaz


پیام‌های داخل این موضوع
بازاریابی خدمات مالی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۰/۲۹، ۰۹:۵۵ عصر
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۰/۳۰، ۱۰:۵۹ عصر
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۱/۲، ۱۱:۵۷ عصر
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۱/۳، ۰۹:۰۸ عصر
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۱/۳، ۰۹:۵۱ عصر
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۱/۴، ۱۰:۴۷ عصر
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۱/۷، ۱۲:۰۲ صبح
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۱/۱۳، ۱۱:۴۳ عصر
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط saberi - ۹۴/۱۱/۱۴، ۱۲:۳۲ صبح
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط faezeh - ۹۴/۱۱/۱۴، ۱۰:۵۴ عصر
RE: بازاریابی خدمات مالی - توسط tak - ۹۴/۱۱/۳۰، ۱۰:۰۰ عصر

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مزایا و معایب بازاریابی داخلی در مقایسه با بازاریابی خارجی نگار 1 1,524 ۹۶/۱۲/۲۱، ۰۲:۲۵ صبح
آخرین ارسال: سحر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان