۹۴/۱۰/۲۴، ۱۰:۵۴ عصر
{بازاریابی گوشیهای تلفن همراه،بخش پنجم}
محققان، هیکی کاریولوتو و همکارانش، در مطالعه ی خود به این نکته اشاره کردند که عواملی نظیر قیمت و ویژگیهای فنی برای مصرف کنندگان مسن تر از اهمیت زیادی برخوردار است و برای افراد جوانتر برند و رابط کاربری به مراتب مهم تر هستند.
مصرف کنندگان مسن تر گرایش به گوشیهای با ارزشی دارند که به آنها در مدیریت موثرتر زمان کمک کرده و با ارائه ی ویژگیها و برنامه های کاربردی، بار فشارهای زندگی روزمره شان را سبک کنند. برای مصرف کنندگان جوان تر که مسئولیتهای آنچنان زیادی ندارند، این برنامه ها در مقایسه با ویژگیهایی نظیر دوربین، بازیها و مرورگرهای وب از لحاظ اهمیت درجه دو به حساب میآیند.
مطالعه صورت گرفته به این نکته اشاره دارد که این یافته ها مفاهیم خطیر و ارزشمندی را برای مقاصد تبلیغاتی به همراه دارند. محققان به تولید کنندگان گوشیهای تلفن همراه توصیه میکنند که ویژگیهای فنی گوشیهای تلفن همراه خود را به منظور تعامل با مشتریان بالقوه ی پرشمارتر، برجسته و پررنگ کنند. با این حال، این برجسته سازی باید فراتر از تهیه ی فهرست ساده ای از ویژگیها با اصطلاحات فنی پیش برود و این ویژگیها را به واقع در عمل نشان داده و روشن ساخت که چگونه این محصولات میتوانند زندگی مصرف کننده را بهبود بخشند.
گرایشهای اصلی در بین ویژگیهای گوشیهای تلفن همراه
خدمات ارتباطی - صوتی، متنی، تصویری
اینترنت وایرلس- مرورگر، پست الکترونیکی، ویدئو آنلاین
خدمات رسانه ای-نرم افزارها، فیلمها، موسیقی
منبع: مقاله ی "عوامل موثر بر انتخاب گوشی تلفن همراه توسط مصرف کننده، نتایج دو تحقیق صورت گرفته در فنلاند"
++ادامه دارد...++
محققان، هیکی کاریولوتو و همکارانش، در مطالعه ی خود به این نکته اشاره کردند که عواملی نظیر قیمت و ویژگیهای فنی برای مصرف کنندگان مسن تر از اهمیت زیادی برخوردار است و برای افراد جوانتر برند و رابط کاربری به مراتب مهم تر هستند.
مصرف کنندگان مسن تر گرایش به گوشیهای با ارزشی دارند که به آنها در مدیریت موثرتر زمان کمک کرده و با ارائه ی ویژگیها و برنامه های کاربردی، بار فشارهای زندگی روزمره شان را سبک کنند. برای مصرف کنندگان جوان تر که مسئولیتهای آنچنان زیادی ندارند، این برنامه ها در مقایسه با ویژگیهایی نظیر دوربین، بازیها و مرورگرهای وب از لحاظ اهمیت درجه دو به حساب میآیند.
مطالعه صورت گرفته به این نکته اشاره دارد که این یافته ها مفاهیم خطیر و ارزشمندی را برای مقاصد تبلیغاتی به همراه دارند. محققان به تولید کنندگان گوشیهای تلفن همراه توصیه میکنند که ویژگیهای فنی گوشیهای تلفن همراه خود را به منظور تعامل با مشتریان بالقوه ی پرشمارتر، برجسته و پررنگ کنند. با این حال، این برجسته سازی باید فراتر از تهیه ی فهرست ساده ای از ویژگیها با اصطلاحات فنی پیش برود و این ویژگیها را به واقع در عمل نشان داده و روشن ساخت که چگونه این محصولات میتوانند زندگی مصرف کننده را بهبود بخشند.
گرایشهای اصلی در بین ویژگیهای گوشیهای تلفن همراه
خدمات ارتباطی - صوتی، متنی، تصویری
اینترنت وایرلس- مرورگر، پست الکترونیکی، ویدئو آنلاین
خدمات رسانه ای-نرم افزارها، فیلمها، موسیقی
منبع: مقاله ی "عوامل موثر بر انتخاب گوشی تلفن همراه توسط مصرف کننده، نتایج دو تحقیق صورت گرفته در فنلاند"
++ادامه دارد...++