۹۴/۱۰/۲۳، ۱۱:۰۴ عصر
{بازاریابی گوشیهای تلفن همراه، بخش چهارم}
چگونه مصرف کنندگان از بین گوشیهای تلفن همراه یکی را انتخاب میکنند؟
شما گوشیهای هوشمند جدید، گران قیمت و با فن آوریهای پیشرفته را انتخاب میکنید یا گوشیهای ساده ی کم بها، اقتصادی و سنتی؟
تولیدکنندگان گوشیهای تلفن همراه امروزه بیش از هر زمانی، گزینه در هنگام خرید تلفن همراه جدید پیش روی مصرف کنندگان قرار میدهند؛ اما توسعه و ساخت گوشی جدید یک تعهد پرخرج است، به این معنی که پژوهشگران بازار باید به تولیدکنندگان در زمینه ی تعیین دقیق آن چیزی که مصرف کنندگان از یک گوشی انتظار دارند، کمک کنند.
به عقیده ی نویسندگان مقاله ی "عوامل موثر بر انتخاب گوشی تلفن همراه توسط مصرف کننده، نتایج دو تحقیق صورت گرفته در فنلاند" منتشر شده در The Journal of Euromarketing (نشریه ی بازاریابی اروپا)، اینکه مصرف کننده بین یک گوشی تلفن و دیگری یکی را انتخاب کند یا نه، ناشی از خصوصیات متعددی نظیر موارد زیر میباشد:
قیمت
برند
اندازه
رابط کاربری
ویژگیهای فنی
بازار رو به رشد گوشیهای تلفن همراه
با توجه به آمار ارائه شده در گزارش گوشیهای تلفن همراه مصرف کنندگان در سال2011، بازار ایالات متحده برای گوشیهای تلفن همراه در دو دهه ی گذشته رشد فوق العاده ای را تجربه کرده است.
تعداد مشترکین تلفن همراه در سال 1990 ، پنج میلیون نفر بود.
تعداد مشترکین تلفن همراه در سال 2008 ، دویست و شصت و سه میلیون نفر بود.
86 درصد امریکایی ها گوشی تلفن همراه دارند.
امروزه درآمد سالانه ارائه دهنگان خدمات عمده تلفن همراه در مجموع بیش از 150 میلیارد دلار است.
++ادامه دارد...++
چگونه مصرف کنندگان از بین گوشیهای تلفن همراه یکی را انتخاب میکنند؟
شما گوشیهای هوشمند جدید، گران قیمت و با فن آوریهای پیشرفته را انتخاب میکنید یا گوشیهای ساده ی کم بها، اقتصادی و سنتی؟
تولیدکنندگان گوشیهای تلفن همراه امروزه بیش از هر زمانی، گزینه در هنگام خرید تلفن همراه جدید پیش روی مصرف کنندگان قرار میدهند؛ اما توسعه و ساخت گوشی جدید یک تعهد پرخرج است، به این معنی که پژوهشگران بازار باید به تولیدکنندگان در زمینه ی تعیین دقیق آن چیزی که مصرف کنندگان از یک گوشی انتظار دارند، کمک کنند.
به عقیده ی نویسندگان مقاله ی "عوامل موثر بر انتخاب گوشی تلفن همراه توسط مصرف کننده، نتایج دو تحقیق صورت گرفته در فنلاند" منتشر شده در The Journal of Euromarketing (نشریه ی بازاریابی اروپا)، اینکه مصرف کننده بین یک گوشی تلفن و دیگری یکی را انتخاب کند یا نه، ناشی از خصوصیات متعددی نظیر موارد زیر میباشد:
قیمت
برند
اندازه
رابط کاربری
ویژگیهای فنی
بازار رو به رشد گوشیهای تلفن همراه
با توجه به آمار ارائه شده در گزارش گوشیهای تلفن همراه مصرف کنندگان در سال2011، بازار ایالات متحده برای گوشیهای تلفن همراه در دو دهه ی گذشته رشد فوق العاده ای را تجربه کرده است.
تعداد مشترکین تلفن همراه در سال 1990 ، پنج میلیون نفر بود.
تعداد مشترکین تلفن همراه در سال 2008 ، دویست و شصت و سه میلیون نفر بود.
86 درصد امریکایی ها گوشی تلفن همراه دارند.
امروزه درآمد سالانه ارائه دهنگان خدمات عمده تلفن همراه در مجموع بیش از 150 میلیارد دلار است.
++ادامه دارد...++