۹۴/۱۰/۲۲، ۱۰:۵۴ عصر
[In reply to Learn Marketing]
{بازاریابی گوشیهای تلفن همراه، بخش سوم}
بازاریابان تلفن های همراه به خوبی از عواملی که هنگام خرید گوشیهای تلفن همراه روی تصمیم مصرف کنندگان تاثیر می گذارند، آگاهند – عواملی که در این میان به حساب میآیند نه فقط سرعت، اتصال و ویژگیهای خاص بلکه خصوصیات روانشناختی نظیر شخصیت، سبک زندگی و وفاداری نسبت به یک برند خاص هستند. این نوع آگاهی، در نمونه های تبلیغات و آگهی های بازرگانی گوشیهای تلفن همراه که گرایش به اهمیت دادن به سبک زندگی و احساسات فرد دارند و به طور منصفانه ای نشان میدهند چگونه گوشی تلفن همراه شیوه ی زندگی مصرف کننده را بهبود می بخشد، درک میشود.
تحقیقات روی مصرف کننده ها به گردانندگان این تلاشهای تبلیغاتی کمک میکند تا شرکتها از آنچه مشتریانشان خواهان آن هستند آگاه شوند؛ حتی قبل از آنکه خود مشتریها تصمیم بگیرند که چه میخواهند. تولید کنندگان گوشیهای تلفن همراه با توفیق زیاد روی این تحقیقات سرمایه گذاری میکنند و درک صحیحی از نوع و کیفیت عکس العمل های روان شناختی مشتریانشان نسبت به محصولات، برندها و تبلیغات شان بدست می آورند.
++ادامه دارد..++
{بازاریابی گوشیهای تلفن همراه، بخش سوم}
بازاریابان تلفن های همراه به خوبی از عواملی که هنگام خرید گوشیهای تلفن همراه روی تصمیم مصرف کنندگان تاثیر می گذارند، آگاهند – عواملی که در این میان به حساب میآیند نه فقط سرعت، اتصال و ویژگیهای خاص بلکه خصوصیات روانشناختی نظیر شخصیت، سبک زندگی و وفاداری نسبت به یک برند خاص هستند. این نوع آگاهی، در نمونه های تبلیغات و آگهی های بازرگانی گوشیهای تلفن همراه که گرایش به اهمیت دادن به سبک زندگی و احساسات فرد دارند و به طور منصفانه ای نشان میدهند چگونه گوشی تلفن همراه شیوه ی زندگی مصرف کننده را بهبود می بخشد، درک میشود.
تحقیقات روی مصرف کننده ها به گردانندگان این تلاشهای تبلیغاتی کمک میکند تا شرکتها از آنچه مشتریانشان خواهان آن هستند آگاه شوند؛ حتی قبل از آنکه خود مشتریها تصمیم بگیرند که چه میخواهند. تولید کنندگان گوشیهای تلفن همراه با توفیق زیاد روی این تحقیقات سرمایه گذاری میکنند و درک صحیحی از نوع و کیفیت عکس العمل های روان شناختی مشتریانشان نسبت به محصولات، برندها و تبلیغات شان بدست می آورند.
++ادامه دارد..++