شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 73 رأی - میانگین امتیازات: 3.11
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
در طراحی سئو های سایت تکنیک

تکنیک های سئو در طراحی سایت
#1
تکنیک های سئو در طراحی سایت


گوگل به دلایل و شیوه های مختلفی در بازده های زمانی متفاوت الگوریتم ها خود را آپدیت می کند. برخی از این آپدیت ها مشخص و برخی نیز ممکن است قابل تشخیص نباشد اما نکته ای که اهمیت دارد این است که در طراحی سایت باید به این آپدیت ها اهمیت داده و نقش آنها را در نظر گرفت.  به همین خاطر در این قسمت سعی ما بر این بوده است که که دوازده مورد از آخرین و جدیدترین الگوریتم های گوگل را به اختصار توضیح دهیم. البته تأکید داریم که برای کسب اطلاعات دقیق تر و کامل تر به سایت گوگل مراجعه کرده و ما در این بخش صرفاً اشاره کوتاهی به موضوع داریم.

نقش آپدیت پاندا در طراحی سایت

در مورد آپدیت پاندا به صورت مفصل در دیگر مقالات بخش آموزش طراحی سایت صحبت کرده ایم و چنانچه که اشاره کردیم این آپدیت صرفاً برای طراحی سایت هایی که از لحاظ کیفیت در سطح بسیار پایینی قرار دارند منتشر شده است و تأثیر بسیار زیادی نیز بر این سایت ها گذاشت. باید اشاره کنیم که اکنون نیز سایت هایی وجود دارند که که به ریکاوری از این آپدین نیاز دارند و نمونه هایی از آنها را می توانید در اینترنت ببیند. البته جدا از طراحی سایت از نقشی که گوگل پاندا بر سئو سایت نیز داشته است نباید غافل شویم.

مهم ترین آپدیت های گوگل و تأثیرگذاری آنها بر طراحی سایت

اهمیت آپدیت پنگوئن در آموزش طراحی سایت
 

نمونه قابل ذکر دیگر در میان الگویتم های جدید و با اهمیت گوگل آپدیت پنگوئن است. قبل از اینکه این آپدیت انتشار یابد در میان کارشناسان و متخصصین سئو سایت مباحث زیادی در مورد تأثیرات بهینه سازی بیش از اندازه جریان داشت که در نهایت آپدیت پنگوئن توسط موتور جستجوگر گوگل منتشر و فضای طراحی سایت و بهینه سازی سایت را تحت تأثیر قرار داد. در واقع گوگل از انتشار این آپدیت هدف مهمی را دنبال می کرد و آن مقابله کردن با اسپم بود و به همین خاطر سایت های زیادی را هدف قرار داده بود.

آپدیت لینک های غیر طبیعی پروفایل چه تأثیری بر طراحی سایت دارد

شیوه کار این آپدیت گوگل به این صورت آغاز شد گوگل از طریق گوگل وب مستر تولز تعداد زیادی پیغام با عنوان لینک های مشکل دار را به وب مستر ها ارسال کرد. در آغاز همه در این فکر بودند که جریان این پیغام ها چیست که نهایتاً چند روز بعد از ارسال پیام ها به صورت کامل می شد تأثیر آنها را مشاهد کرد. کارشناسان طراحی سایت و سئو اعتراف می کنند که به هیچ عنوان نمی توانستند تصور کنند که گوگل چنین اقدامی را انجام دهند و تأثیر این آپدیت بر روی سایت هایی که از لینک های مشکل دار استفاده می کنند بسیار زیاد بود.

آپدیت مرتبط به خرید لینک در طراحی سایت

آپدیت خرید لینک نیز هم زمان با آپدیت لینک های غیر طبیعی اتفاق افتاد و هدف گوگل از آن مبارزه با سایت هایی بود که لینک ها را خرید و فروش می کردند. در آن بازده زمانی که در سال 2012 قرار داشت سایت هایی که اقدام به فروش بک لینک کرده بودند به شدت از نظر پیج رنک افت کردند و نیز لینک هایی که خرید و فروش شده بود به حالت نوفالو درآمد. طراحی سایت هایی که هدف این آپدیت گوگل قرار داشتند دچار افت بسیار زیادی شدند و رتبه آنها کاهش بسیاری زیادی یافت.

آپدیت لینک های فروخته شده در شبکه های اشتراک گذاری لینک

این آپدیت هم می توان گفت که کاملاً شبیه آپدیت هایی بود که در بالا توضیح دادیم و تأثیراتی در طراحی سایت و محتوا به همراه داشت. تفاوتی که این الگوریتم با قبلی ها داشت این بود که این الگوریتم افرادی که به خاطر اشتراک گذاری لینکشان در شبکه های اشتراک گذاری لینک هزینه ار را پرداخت کرده بودند مورد هدف قرار داد و بر روی آنها تأثیر گذاشت.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


 
 




با الگوریتم پنگوئن احتمالاً آشنایی دارید. زمانی که این الگوریتم معرفی شد مباحثی مانند ارزش لینک ها و تأثیر لینک های ضعیف و لینک هایی که خریداری می شوند بر سایت بیشتر شد و کارشناسان طراحی وب سایت و سئو، موضوعی را طرح کردند که در آن به سئو منفی سایت اشاره می شد. البته در طول این مدت گوگل این موضوع را رد می کرد و مدیران آن اعلام می کردند که چنین کاری بسیار دشوار است. اما در همین اواخر بالاخره خبری انتشار پیدا کرد که گوگل تایید کرد که سئو سایت منفی وجود دارد. حال کارشناسان طراحی وب سایت باید با نحوه کارکرد و تأثیر سئو منفی آشنا شوند.


جلوگیری از سئو منفی در طراحی وب سایت

در این قسمت برای آشنایی بیشتر با سئو سایت منفی به چند روش جلوگیری از آن می پردازیم. ابزارهایی نظیر Link Disavow Tool وقتی به بازار طراحی وب سایت وارد شدند، این امکان را فراهم می کرد که بتوان لینک هایی که ضعیف هستند یا خریداری شده اند از دید گوگل پنهان کرد، عملی که باعث می شد ضربه ای جدی به صورت ناخواسته به سایت ها وارد شود.


تأیید توانایی رقبا در ضربه زدن به سایت شما توسط گوگل

گوگل اکنون با تغییر لحن بیان خود تایید کرده است که سئو سایت منفی وجود دارد و رقبای شما می توانند به سایت شما ضربه بزنند. این تغییر سیاست گوگل می تواند علایم ویژه ای برای وب مسترها داشته باشد. در واقع از چندین جهت می توان به این قضیه نگاه کرد. ابتدا اینکه کسانی که به سئو منفی اعتقاد نداشتند اکنون زنگ خطر برایشان به صدا در آمده است. متخصصین طراحی وب سایت باید از این به بعد تمامی دقت خود را داشته باشند که از ارسال لینک ها خراب خود داری کنند و لینک های ارسال شده به سایت را نیز به دقت چک کنند.

 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

خوشبینی به تأیید سئو منفی توسط گوگل
 

وجود سئو منفی در طراحی وب سایت


البته افرادی نیز که خبرهای مربوط به دنیای طراحی وب سایت را دنبال نمی کنند ولی انتظار دارند که در دنیای وب موفق باشند نیز از جمله کسانی هستند که این خبر بدی برایشان است. این حرکت گوگل در تأیید وجود سئو منفی را باید به فال نیک گرفت و آن را یک حرکت با تدبیر خواند.
پاسخ
#2
چند نکته در مورد لباس عروس
عروس خانم های قد بلند می توانند از لباس های بلند و دنباله دار استفاده کنند. منطقی باشید و بپذیرید که اگر قد کوتاهی دارید نباید چنین لباسی را انتخاب کنید زیرا به اصطلاح در لباستان گم خواهید شد. همچنین در نظر داشته باشید که لباس های بدون دنباله سبک ترند و برای تحرک و رقصیدن راحت ترند.
 
اگر قسمت های پایینی اندام شما چاق است یا به اصطلاح اندامی گلابی شکل دارید، لباس هایی با دامن پف دار و یا A شکل برای شما بهتر هستند.
 
روزی که برای پرو لباس عروس می روید حتما کفش عروسی را با خودتان ببرید و همچنین لباس زیری که برای آن شب تهیه کرده اید را نیز بپوشید. زیرا قد لباس شما بسته به مقدار پاشنه ی کفشتان می باشد و همچنین تنگی یا گشادی یقه ی لباستان نیز با پوشیدن لباس زیر مد نظرتان مشخص می شود.
 
چند روز مانده به مراسم لباستان را بخار بدهید. برای این کار می توانید لباستان را دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 بسپارید و یا یک خشکشویی قابل اعتماد و خوش قول پیدا کنید.
 
کفش مورد نظرتان را در خانه بپوشید و با آن راه بروید تا به آن عادت کنید و اگر نیاز است تا کفشتان جا باز کند این امر را به روز عروسی موکول نکنید. درضمن به هیچ عنوان لباستان را تا روز عروسی نپوشید.
 
اگر لباسی دنباله دار و توری انتخاب کرده اید، از یک هفته قبل از مراسم آن را در جایی بلند آویزان کنید تا تورها کاملا باز شوند و در روز عروسی چین و چروک نداشته باشند. همچنین اگر لباستان دنباله ی بلندی دارد حتما روز مراسم روی صندلی عقب بنشینید تا لباستان چروک نشود. همچنین با این روش در سوار شدن و یا پیاده شدن از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 دچار دردسر نخواهید شد.
 
نکته ی نهایی:
 
حتما سعی کنید برای شب عروسی تان به سایز دلخواهتان برسید. برای خرید لباس وقت زیادی صرف کنید و حداقل یک ماه قبل از مراسم برای خرید آن اقدام کنید. به ویژگی های ظاهری خود توجه کنید و قبول کنید که هر لباسی برای هر اندامی مناسب نیست. به راحتی خود در لباس عروسی دقت کنید، چرا که تمام روز را باید با این لباس صرف کنید و مدام لبخند به لب داشته باشید. برای صرفه جویی در وقت و هزینه حتما به گزینه ی کرایه ی لباس از مزون ها فکر کنید. برای روز مراسم حتما  ژست های خاص عروس خانم ها را تمرین کنید، اگر شما با اعتماد به نفس در جلوی دوربین ظاهر شوید، عکس هایتان جلوه ی بیشتری خواهد داشت. برای خرید لباس عروس، حتما با خانم های خوش سلیقه و مورد اعتماد تان اقدام کنید، لباس زیر و کفشی را که روز عروسی خواهید پوشید، را حتما به همراه داشته باشید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاسخ
#3
بهترین انتخاب تالار عروسی با قیمت مناسب

سرآغاز زندگی مشترک جشن عروسی است. یک جشن باشکوه، می تواند آغاز یک زندگی عاشقانه و توام با آرامش باشد. پس برای چنین مراسمی باید یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده داشته باشیم و به بهترین شکل ممکن آن را برگزار کنیم.
در ابتدا بهتر است به نحوه ی برگزاری مراسم و کم و کیف آن بپردازیم.
 
  • اینکه قرار است عروسی ما در چه ابعادی برگزار شود.

  • چه تعداد مهمان دعوت خواهند شد و بهترین گزینه برای برگزاری چنین جشنی کدام است
    معمولا برای محل برگزاری عروسی دو گزینه در اختیار داریم. 
    • برگزاری مراسم در سالن ها و تالار های عروسی

    • و برگزاری در باغ تالارها.
  •  هر کدام از این دو گزینه هم دارای ویژگی های مثبت و منفی هستند.
    • تشريفات عروسي
پاسخ
#4
بیمه خودرو به صورت کلی به دو دسته بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث و حوادث راننده تقسیم میشود. بیمه بدنه  بر خلاف بیمه شخص ثالث اجباری نیست؛ بیمه بدنه از نظر پرداخت خسارت به دو دسته تقسیم می شود: خسارت های کلی (اصلی) و خسارت های جزئی (فرعی) به معنی خسارت هایی که پوشش آن مشروط به پرداخت هزینه جداگانه و خرید این خطرات است. خرید پوشش‌ های اضافی برای بیمه بدنه خودرو، می‌تواند خسارت‌ های مختلفی را پوشش دهد و ریسک حوادث غیر متقربه را کاهش دهد، که در ادامه به طور کامل شرح داده خواهد شد.

 
اصطلاحات زیر صرف‌ نظر از هر معنی و مفهوم دیگری كه ممكن است داشته باشند در این شرایط عمومی با تعریف مقابل آن به كار رفته است:
 
 
[تصویر:  %D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9...50x150.png] بیمه‌ گر:
 شركت بیمه‌ ای است كه مشخصات آن در این ‌بیمه‌ نامه نوشته شده است و در ازای دریافت ‌حق‌ بیمه، متعهد به جبران خسارت های احتمالی طبق شرایط مندرج در ‌بیمه‌ نامه می باشد.
 [تصویر:  %D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D8%B0%DB%8C_%D9%86%D...50x150.png]‌ بیمه‌ گذار: شخص حقیقی یا حقوقی است كه مالک موضوع بیمه است یا به یكی از عناوین قانونی، نمایندگی مالک یا ذی‌ نفع را داشته یا مسؤولیت حفظ موضوع بیمه را از طرف مالک دارد و قرارداد بیمه را با ‌بیمه‌ گر منعقد ‌می‌كند و متعهد پرداخت ‌حق‌ بیمه آن ‌می‌باشد.
[تصویر:  %D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8...50x150.png] ذی‌ نفع: شخصی است كه بنا به درخواست ‌بیمه‌ گذار نام وی در این ‌بیمه‌ نامه  درج گردیده است و تمام یا بخشی از خسارت به وی پرداخت می‌شود.
[تصویر:  %D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8...50x150.png] حق‌ بیمه: مبلغی است كه در ‌بیمه‌ نامه مشخص شده و ‌بیمه‌ گذار موظف است آن را هنگام صدور ‌بیمه‌ نامه یا به ترتیبی كه در ‌بیمه‌ نامه مشخص می‌ شود به ‌بیمه‌ گر پرداخت نماید.
 [تصویر:  %D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9...50x150.png] موضوع بیمه: وسیله نقلیه زمینی است كه مشخصات آن در این ‌بیمه‌ نامه درج شده است. لوازمی كه مطابق كاتالوگ وسیله نقلیه بیمه شده به خریدار تحویل و یا در ‌بیمه‌ نامه درج شده است نیز جزو موضوع بیمه محسوب می‌شود.
[تصویر:  %D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D9%BE%D8%A7%D8%B2%D9%84-150x150.png] فرانشیز: بخشی از هر خسارت است كه به عهده ‌بیمه‌ گذار است و میزان آن در بیمه‌ نامه مشخص ‌می‌گردد.
[تصویر:  %D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8...50x150.png] مدت اعتبار ‌بیمه‌ نامه: شروع و پایان مدت اعتبار ‌بیمه‌ نامه به ترتیبی خواهد بود كه در ‌بیمه‌ نامه معین ‌می‌ گردد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
پاسخ
#5
تراکت: 

ترا کت‌ها جزو بهترین روش‌های تبلیغاتی محسوب می‌شوند زیرا، شما می‌توانید تعداد بالایی از آن‌ها را با هزینه پایین تهیه کرده و خیلی آسان آن‌ها را بین افراد زیادی پخش کنید. 
به‌عنوان مثال شما می‌توانید از تراکت‌ها برای تبلیغ محصول جدید، اعلام افتتاح شعبه جدید خود و یا برای اطلاعیه از فروش فوق‌العاده، استفاده نمایید.
شما در این صفحه می توانید از بین 4 سایز معمول A6 ، A5 ، A4 و A3 و یک سایز باریک که نصف صفحه A4 بصورت طولی است یکی را انتخاب کرده و در مرحله بعد جنس کاغذ تراکت خود را از بین تحریر 80 گرم، گلاسه 100 یا گلاسه 135 گرم و تیراژ مورد نظر خود را از 1000 تا 50000 انتخاب کنید. 

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاسخ
#6
موسسه فرهنگی هنری ایرسافام
موسسه ایرسافام افتخار دارد خدمات خود را در حوزه آزمون های بین المللی IELTS، اعزام دانشجو و آموزش زبان انگلیسی به کلیه متقاضیان ارایه نماید.

مرکز آزمون:
مرکز آزمون ایرسافام به نمایندگی از IDP Education  استرالیا، آزمون های بین المللی IELTS را با بهترین کیفیت در شهرهای مختلف کشور برکزار می نماید. ایرسافام موفق شده است در سه سال متوالی جوایز متعدد بین المللی را برای برگزاری آزمون های IELTS از IDP استرالیا دریافت نماید. جایزه بهترین مرکز از حیث کیفیت، میزان رشد، مدیریت و خدمات مشتریان از زمره این جوایز است. ایرسافام همچنین تنها مرکزی در ایران است که آزمون های UKVI را برای متقاضیان ورود به انگلستان برگزار می نماید.

مرکز اعزام دانشجو:
مرکز اعزام دانشجوی ایرسافام، به عنوان دفتر IDP در ایران، دانشجویان متقاضی را با بهترین شرایط به دانشگاه های معتبر  اعزام می کند. IDP استرالیا بزرگترین مرکز اعزام دانشجو در دنیاست و ایرسافام با بهره گیری از اعتبار IDP، استفاده از سیستم جامع نرم افزاری، ارایه گزینه های متعدد از بین 600 مقصد دانشگاهی و حداقل سازی هزینه های اعزام، توانسته است مزیت مناسبی برای متقاضیان ادامه تحصیل ایجاد نماید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

مرکز آموزش ایرسافام با بهره گیری از مجموعه ای از بهترین مدرسان و منابع آموزشی، فرصت مناسبی برای متقاضیان ایجاد می کند تا با دریافت خدمات آموزشی استاندارد، هر چه سریعتر به اهداف خود دست یابند. دوره های فشرده، آموزش های کارگاهی، خدمات تصحیح Writing، آزمون های آزمایشی، خدمات مشاوره و دوره های آنلاین از جمله خدمات آموزشی موسسه به متقاضیان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه نمایید: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


برای آشنایی بیشتر با سایر خدمات ایرسافام دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 کلیک نمایید

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاسخ
#7
تحصیل در خارج از کشور با IDP EDUCTION خاورمیانه
همراه با موسسه IDP در کشور های استرالیا ، آمریکا ، انگلیس ، کانادا و نیوزلند تحصیل کنید.
موسسه IDP استرالیا با 45 سال سابقه و داشتن 100 دفتر در 32 کشور راهنمای جهانی در ارائه خدمات اعزام دانشجو و یکی از جریانهای اصلی برگزارکننده آزمون IELTS می باشداین موسسه هزاران دانشجو را به بهترین مقاصد تحصیلی دنیا هدایت کرده استبا IDP EDUCTION خاورمیانه ازراهنمایی حرفه ای مشاوران ما بهره مند شده و راهگشای دنیای خود باشید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  طراحی سایت باما danial81 2 1,065 ۰۲/۱۰/۱۶، ۱۰:۱۳ صبح
آخرین ارسال: 1234554321Mkhas
  تاریخچه طراحی سایت sitecup1 1 1,031 ۰۲/۱۰/۱۶، ۱۰:۱۰ صبح
آخرین ارسال: 1234554321Mkhas
  طراحی سایت رژیم غذایی baharnpco 1 1,108 ۹۹/۵/۱۰، ۱۲:۰۳ عصر
آخرین ارسال: n_pan
  طراحی سایت جلوگیری از سرماخوردگی azadehsadeghi 0 825 ۹۷/۹/۲۶، ۰۴:۰۶ عصر
آخرین ارسال: azadehsadeghi
  طراحی سایت توریستی و گردشگری hasanem 0 769 ۹۷/۹/۲۶، ۰۱:۵۸ عصر
آخرین ارسال: hasanem
  طراحی سایت بازیگری baharnpco 0 970 ۹۷/۸/۲۶، ۱۲:۳۴ عصر
آخرین ارسال: baharnpco
  طراحی سایت تخصصی baharnpco 0 902 ۹۷/۸/۱۳، ۰۱:۱۳ عصر
آخرین ارسال: baharnpco
  طراحی سایت سید خندان npcowebdesign 0 865 ۹۷/۲/۱، ۰۱:۱۸ عصر
آخرین ارسال: npcowebdesign
  طراحی سایت شهرری npcowebdesign 0 905 ۹۷/۲/۱، ۰۱:۱۶ عصر
آخرین ارسال: npcowebdesign
  طراحی وب سایت دانشگاهی حرفه ای sitecup1 0 989 ۹۶/۱۲/۲۲، ۰۶:۰۶ عصر
آخرین ارسال: sitecup1

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان