شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 35 رأی - میانگین امتیازات: 2.66
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
هدیه دوم قدرت تبلیغاتی بخش هدایای

قدرت هدایای تبلیغاتی (بخش دوم)
#1
[تصویر:  2017_11_21_83_7aed89ff-8875-4644-9f93-b2b5e8e55af5.jpg]
در ادامه مطلب قبل در اینجا به موارد دیگر از قدرت هدایای تبلیغاتی در کسب و کار و تجارت شما می پردازیم: 

هدف گذاری
به نظر می رسدآنچه که شما در مورد هدایای تبلیغاتی می شنوید اغلب به ذهن خطور می کند، هدایا تبلیغاتی مارک دار هستند. بله، آیتم های مارک دار ایده آل برای تحویل در نمایشگاه های تجاری که یک دنیای کامل از هدایای تبلیغاتی ارائه شده در بیرون از حوزه نمایشگاه را عرضه می کنند.
علاوه بر عرضه در نمایشگاه های تجاری، هدایای تبلیغاتی را می توان برای جمع آوری پول و یا حتی به عنوان جمع آوری کمک های مالی به فروش رساند. سازمان هایی که از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند می توانند این کار را برای افزایش آگاهی و یا ترویج روح مدرسه انجام دهند. ایجاد تبلیغات برای راه اندازی محصول یا باز کردن فروشگاه به این صورت است که اقلام مارک دار را به مشتریان بالایی در اطراف تعطیلات و یا در مقیاس بزرگتر به کارکنان خود به عنوان هدیه تبلیغاتی عرضه می کنند. اگر شما یک فروشگاه آجر و ملات دارید، آنها را به عنوان نشان یا کیسه خرید استفاده کنید.
محصولات تبلیغاتی می توانند هدایای رایگانی باشند تا مردم را به خرید از شما تشویق کنند. شما همچنین می توانید آنها را برای وفاداری تشویق کنید. برای استفاده شخصی، آیتم های با مارک چاپ شده برای عروسی و مهمانی در کنار هدیه و حتی آیتم های کمپین اقلامی ایده آل به حساب می آیند. از آنجا که گزینه های بسیار زیادی در مورد این محصولات وجود دارد، استفاده مورد نظر شما از آنها و هدف شما، به تصمیم گیری در خصوص خرید هدایا مناسب کمک خواهد کرد.

بودجه خود را در نظر بگیرید
بودجه شما باید بر اساس تصمیم گیری در مورد چگونگی استفاده از تبلیغات شما تعیین شود. اگر آنها برای فروش فروخته شوند، شما می توانید اقلام گران تر را انتخاب کنید، با علم بر اینکه برخی از هزینه ها به طور مستقیم توسط فروش جبران خواهد شد. اگر شما قصد هدیه دادن آنها را برای نشان دادن قدردانی خود به کارکنان و همچنین مشتریان برتر دارید نیز می توانید از چنین اقلامی استفاده کنید.
برای تصمیم گیری در خصوص هدایای تبلیغاتی، شما باید به بازده مورد انتظار سرمایه گذاری خود توجه کنید. برای مثال، استفاده از اقلام با ارزش به عنوان هدیه تبلیغاتی ممکن است به شما برای ایجاد یک پیوند قوی تر در مقایسه با هدایای تبلیغاتی ارزان کمک کند. برعکس، گستره تبلیغ شما با استفاده از اقلام ارزان تر وسیع تر خواهد بود.
هر دو روش توزیع به همان اندازه موثر هستند، اما به روش های مختلف باید هنگام اختصاص بودجه خود توجه داشته باشید. این به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید که چه نوع اقلامی با چه تعداد سفارش استفاده کنید.

سازگار باشید
اگر هدایای تبلیغاتی شما برای بچه ها یا بچه های 12 ساله یا بیشتر در نظر گرفته شده باشد، مشاوره احتیاطی وایمنی خاصی وجود دارد که باید مد نظر قرار داده شود. همیشه با مشاوران تبلیغات خود صحبت کنید تا اطمینان حاصل کنید که اسباب بازیها، کتابها، لباسها و غیره که توزیع می کنید، سازگار هستند.

ایجاد یک پیام
در حالی که آنها ابزارهای تجاری کاملی هستند، هدایای تبلیغاتی نیز می توانند به شما کمک کند پیامی برای تجارت خود ایجاد کنید. این که آیا بالا بردن آگاهی برای یک علت خاص و یا نشان دادن به مخاطبان شما در مورد اینکه شما از محیط زیست با رفتن به فضاهای سبز مراقبت می کنید، هدایای تبلیغاتی می توانند به شما کمک کنند این پیام را انتشار دهید.

جایی که می توانید ذخیره کنید
اگر برای مدت زمانی طولانی بار مشتریان در ارتباط بوده اید یا اطمینان بیش از حد کسب کرده اید، از اقلامی استفاده کنید که ذخایر مالی شما ذخیره کند. هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنید که دارای تخفیف فروش هستند یا یک کالای زیر یک دلار انتخاب کنید تا هزینه کلی را کاهش دهید. اگر خود را بر روی یک نوع خاص از محصول مقید کرده اید که قیمت آن کمی بالاتر است، راه های دیگری برای کاهش هزینه ها وجود دارد.

با ما برای طرح سوالات خود تماس بگیرید
شما با طیف گسترده ای از اقلام جهت انجام تبلیغات خود روبرو هستید و قطعا برای تصمیم گیری به کمک افراد حرفه ای نیاز خواهید داشت. انگیزه سازان تلاش می کنند تا این فرایند را با راهنمایی های مفید، رده بندی محصول و یک سبد خرید آنلاین برای استفاده شما آسان تر کنند، اما ما درک می کنیم که تصمیم گیری حتی با تمام این ابزارها نیز همیشه ساده نیست.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 - دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاسخ
 سپاس شده توسط saberi
#2
معرفی یک هدیه تبلیغاتی زیبا و جذاب سازمان ها

یارگیفت تولید کننده هدایای تبلیغاتی، محصولی به عنوان تقویم پازلی با ویژگی زیر دارد، در سایت آن این توضیحات را نوشته است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 از آن دسته محصولات کاربردی و در عین حال حرفه‌ای است که می‌تواند به میزکار کارمندان و کارکنان، دانش‌‌آموزان و دانشجویان نظم ببخشد و در فضای کاری و شخصی جلوه‌ای شیک و اصیل ایجاد کند.‌ به‌طوری که با کنار زدن شلوغی و نامرتبی حس آرامشی مثل وزش نسیمی آرام و خوشایند را برقرار کند.
از آنجایی که تقویم این محصول به شکل دستی و با جابه‌جا کردن قطعات چوبی تنظیم می‌شود، جالب است بدانید هم با ایجاد تمرکز روزانه برای تنظیم تاریخ روز باعث افزایش مدیریت در زمان می‌شود هم به دلیل پازلی بودن جنبه‌ی سرگرمی دارد.
این محصول از ترندهای روز برای هدیه تبلیغاتی محسوب می‌شود، از این جهت در پایین تقویم فضایی به اندازه‌ی ۲ در ۵ سانتی‌متر برای چاپ و حکاکی لیزری در نظر گرفته می‌شود، یعنی برای تقویت برندینگ خود می‌توانید با خیالی راحت و با حک نام برند، لوگو یا هر متن اطلاعاتی در مورد کسب‌وکارتان آن را به مشتریان خود هدیه بدهید.
جای برگه یادداشت و کاغذ

تقویم پازلی برای نشان دادن ۳۱ روز ماه و نام ۱۲ ماه سال

جای موبایل

جای منگنه، سوزن، گیره کاغذ

جای قلم
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  قدرت ذهن و دنیا reyhanes7770 0 626 ۰۰/۵/۴، ۰۹:۴۴ صبح
آخرین ارسال: reyhanes7770
  قدرت ذهن و جذب خواسته ها reyhanes7770 0 612 ۰۰/۱/۱۶، ۰۴:۳۱ عصر
آخرین ارسال: reyhanes7770
  پیشرفت زنان در کسب و کار با زبان قدرت farnaz 0 1,318 ۹۷/۱/۱۸، ۰۵:۴۳ عصر
آخرین ارسال: farnaz
  مزایای کمپین های هدایای تبلیغاتی mahya68 0 902 ۹۶/۹/۲۵، ۱۲:۵۴ عصر
آخرین ارسال: mahya68
  برند سازی با سررسید تبلیغاتی mahya68 0 1,056 ۹۶/۹/۲۲، ۱۱:۴۷ صبح
آخرین ارسال: mahya68
  نحوه انتخاب شعار تبلیغاتی مناسب برای کسب و کار شما saberi 0 1,767 ۹۴/۱۱/۱۵، ۰۱:۵۳ صبح
آخرین ارسال: saberi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان