شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 8 رأی - میانگین امتیازات: 3.25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
خرید گیربکس حلزونی

خرید گیربکس حلزونی
#1
همانگونه که می دانید نام دیگر گیربکس حلزونی، گیربکس کاهنده است . گیربکس حلزونی دارای قسمت های مختلفی مانند قاب جعبه ای، یاتاقان ها، شفت ها و چرخ دنده های حلزونی است . دلایل اصلی استفاده گسترده از گیربکس‌‌های حلزونی در صنعت، ساختار ساده، قابلیت قفل کردن خود، اندازه کوچک، نسبت انتقال مناسب و دوام بالا می‌باشد .
این گیربکس ها در مواردی استفاده می شوند که شما قصد کاهش سرعت الکتروموتور، تولید گشتاور کم سرعت و سرعت بالا، تولید سرعت پایین و… را داشته باشید . در ضمن نباید این موضوع را فراموش کنید که ضریب قدرت بالای این گیربکس ها به شما کمک می کند که در خروجی گیربکس نیروی گشتاور بالایی داشته باشید و از طرفی ضریب عملکرد مناسب آن ها به شما کمک می‌ نماید که از موتور الکتریکی در برابر شوک‌های بار بهتر محافظت کنید . البته نکته بسیار مهمی که باید به یاد داشته باشید اهمیت اشرف بر محاسبات لازم برای انتخاب گیربکس حلزونی است .
در هنگام خرید گیربکس حلزونی به موارد زیر توجه نمایید :
- مواد اولیه استفاده شده برای ساخت گیربکس حلزونی
- روغن کاری
- زاویه هلیکس
- شرایط محیطی
- میزان بار نهایی

technotav.com
گیربکس حلزونی مکعبی
پاسخ
#2
آیا میدانید دلیل ترکیدن خودرو در تابستان چیست؟

دیدن تکه های تایرهای خودرو درجاده چیز عجیبی نیست ولی در تابستان! در فصل گرم تابستان ، گاهی بزرگراه ها شبیه گورستان لاستیک می شود! اگر نکات نگهداری خودرو را به خوبی رعایت نکنید، ممکن است برای شما هم اتفاق بیفتد. رانندگی با تایرهایی که باد آن ها از حد نیاز کمتر باشد، و حرارت جاده هم بالا باشد، باعث می شود لاستیک ها بیش از حد داغ شوند و در نتیجه احتمال ترکیدن لاستیک ها افزایش می یابد. 


هرچند ترکیدن لاستیک به خاطر کم باد بودن آن، میتواند در هر زمانی از سال اتفاق بیفتد، ولی همزمانی گرمای تابستان و باد کم تایر، باعث تغییر شکل و افزایش احتمال ترکیدن آن می شود.
[تصویر:  tire-blow-out-1.jpg]
زمانی که در جاده های پر پیچ و خم و شیبدار رانندگی می کنید، کناره های لاستیک اتومبیل دچار خمیدگی می شوند و با آسفالت درگیر می شوند و باعث ایجاد گرمای بیشتر می شوند. حالا اگر باد لاستیک هم کم باشد، این انعطاف پذیری بیشتر می شود و گرما هم دو برابر خواهد شد. حالا اگر گرمای سوزان تابستان هم بر جاده بتابد، این فاجعه بزرگتر خواهد شد!
حتما میدانید که بسیاری از تصادفات به دلیل ترکیدن لاستیک ها صورت می گیرند. در اینجا به توضیح چند نکته برای جلوگیری از کم باد شدن لاستیک ها به شما گوشزد می کنیم:
  1. بر اساس دفترچه راهنمای خودرو یا اطلاعات نوشته شده روی کارت خودرو، باد لاستیک ها را چک کنید و با آن مطابقت دهید.
  2. لاستیک ها را به طور ماهانه بررسی کنید. تایرها معمولا 1psi (پوند در هر اینچ مربع) در ماه بادشان خالی می شود و فشار آنها با هر افت دمای 10 درجه فارنهایت، 1psi افت می کند.
  3. یک فشار سنج لاستیک خوب بخرید. بد نیست اگر یک کمپرسور دستی و قابل حمل خریداری کنید و در صورت نیاز در جاده لاستیک ها را با آن باد کنید. از هر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
    میتوان این کمپرسورها را تهیه کرد.
اغلب اوقات، میتوان یک لاستیک که در آستانه انفجار قرار دارد را شناسایی کرد! تایرها باید به صورت صحیح باد شوند و نباید در اثر ضربه دست اندازها، برخورد با جدول و غیره ، هیچ برآمدگی، ساییدگی و صدمه ای به آن وارد شود.
بهتر است زمانی به بررسی باد لاستیک بپردازید که خنک شده باشد، یعنی حداقل سه ساعت از آخرین رانندگی شما با خودرو گذشته باشد. در صورتی که  خودرو هنوز گرم باشد، باعث تحریف عدد روی فشار سنج  می شود. وسایل نقلیه مدرن به چراغ هشداری روی داشبورد مجهز هستند که به محض کم باد شدن لاستیک ها به راننده اطلاع می دهد. ولی شما نباید فقط به این چراغ هشدار تکیه کنید و از بررسی تایرها غافل نشوید.

در صورتی که اتفاقات غیر قابل تصویری بیفتد و خود را لاستیک خودروی شما بترکد، ابتدا خونسردی خود را حفظ کنید. فرمان را محکم بگیرید و آن را در جهت مستقیم نگهدارید. در مکانی امن و با فاصله از جاده ماشین را پارک کنید. چراغ های خطر را روشن کنید، همه سرنشینان را از خودرو پیاده کنید و با امداد خودرو یا مکانیک خود تماس بگیرید.وانید.
پاسخ
#3
گیربکس حلزونی نشنیده بودم. از چه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
توش باید استفاده بشه؟ چیجوری اصلا نحوه کار کردنش
پاسخ
#4
(۹۹/۵/۳، ۰۶:۱۱ عصر)technotav نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
همانگونه که می دانید نام دیگر گیربکس حلزونی، گیربکس کاهنده است . گیربکس حلزونی دارای قسمت های مختلفی مانند قاب جعبه ای، یاتاقان ها، شفت ها و چرخ دنده های حلزونی است . دلایل اصلی استفاده گسترده از گیربکس‌‌های حلزونی در صنعت، ساختار ساده، قابلیت قفل کردن خود، اندازه کوچک، نسبت انتقال مناسب و دوام بالا می‌باشد .
این گیربکس ها در مواردی استفاده می شوند که شما قصد کاهش سرعت الکتروموتور، تولید گشتاور کم سرعت و سرعت بالا، تولید سرعت پایین و… را داشته باشید . در ضمن نباید این موضوع را فراموش کنید که ضریب قدرت بالای این گیربکس ها به شما کمک می کند که در خروجی گیربکس نیروی گشتاور بالایی داشته باشید و از طرفی ضریب عملکرد مناسب آن ها به شما کمک می‌ نماید که از موتور الکتریکی در برابر شوک‌های بار بهتر محافظت کنید . البته نکته بسیار مهمی که باید به یاد داشته باشید اهمیت اشرف بر محاسبات لازم برای انتخاب گیربکس حلزونی است .
در هنگام خرید گیربکس حلزونی به موارد زیر توجه نمایید :
- مواد اولیه استفاده شده برای ساخت گیربکس حلزونی
- روغن کاری
- زاویه هلیکس
- شرایط محیطی
- میزان بار نهایی

technotav.com

شرکت ادینول یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده محصولات نفتی می باشد که با تولید انواع روغن به کارکرد بهینه خودرو ها کمک زیادی کرده است. این شرکت با تولید دو نوع روغن گیربکس برای خودروهایی که با دنده دستی حرکت می نمایند و خودروهایی که دارای دنده اتومات هستند در بازار رقابت از دیگر رقبای خود بسیار پیش است.

روغن گیربکس خودروهایی که با سیستم دنده دستی طراحی شده اند به نام واسکازین در بازار عرضه می شود و روغن خودروهای دنده اتومات با روغن گیربکس ادینول اتومات در بازار موجود می باشد. 

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان