۹۷/۸/۶، ۰۴:۰۱ عصر
برندینگ و بزرگنمایی
برندینگ و بزرگنمایی یکی از اصلیترین دلایل استفاده از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
است. دستگاههای چاپ بنر امکان چاپ نوشته در سایزها و فونتهای مختلفی دارند، بنابراین میتوانند بهترین گزینه برای معرفی یک شرکت یا یک محصول باشند. هنگامی که با دستگاه چاپ بنر کار میکنید و یک بنر برای معرفی موضوع خود طراحی میکنید، به دیده شدن آن از فواصل مختلف و همچنین خوانایی آن توجه کنید. درصورتیکه لازم است از نوشتههای ریز استفاده کنید، با تغییر رنگ یا حاشیه متن، آنها را مورد تأکید قرار دهید. برای فونت نوشتههای از فونتهای جدید و پیچیده استفاده نکنید و اجازه دهید کاربران با خیال راحت بتوانند محتوای بنر را بخوانند. توجه کنید که به دنبال چاپ کارت تبریک یا کارت پستال نیستید! شما میخواهید یک بنر با هدف برندینگ و معرفی یک شرکت یا محصول چاپ کنید.
رنگ
استفاده از رنگ مناسب و مطابق با فرایند برندینگ میتواند کار استفاده از دستگاه چاپ بنر را راحتتر کند. اصولاً دستگاههای چاپ بنر امکان تولید و چاپ طیفهای مختلف رنگی را دارند و استفاده از این رنگها به هنر طراح بنر برمیگردد. استفاده از رنگهای شاد میتواند مشتری را جذب کند، اما به همان اندازه که این پدیده مفید است، میتواند خطرناک باشد و مشتری را بیشتر دور کند. استفاده از زمینههای رنگی شلوغ یا رنگ نوشته تند باعث کاهش خوانایی بنر میشود.
مشتریان بالقوه در کمتر از چند ثانیه میتواند به کسب و کار شما علاقهمند شود یا از آن دور شود، پس توصیه ما این است که از ظرفیت دستگاه چاپ بنر برای بهتر کردن این ارتباط استفاده کنید. استفاده از سه رنگ اصلی میتواند خوب باشد، اما توجه داشته باشید که رنگ زمینه با رنگ فونت در یک طیف رنگی نباشند و از رنگهای متضاد و متناسب با محل استفاده کنید. اگر در حال طراحی بنر و کار با دستگاه چاپ بنر هستید، سعی کنید روند انتخاب رنگ نوشته و زمینه را برای مشتری خود شرح دهید و از به آنها بفهمانید که استفاده از رنگهای متضاد و خوانا تا چه اندازه میتواند به خوانایی بنر و جذب مشتری برای کسب و کار وی مهم باشد.
محتوای بنر
دستگاه چاپ بنر توانایی چاپ نوشتهها و تصاویر مختلف را دارد و از حروف ریز گرفته تا جزئیات تصاویر را بهخوبی نشان میدهد. درواقع، باید گفت که نگران دستگاه چاپ بنر نباشید و بیشتر به محتوای خود اهمیت دهید. همانطور که عنوان شد، کسانی که بنر یک شرکت یا کسب و کار را میبینند در چند لحظه جذب آن میشوند و یا بیخیال از کنار آن میگذرند. بنابراین بدن توجه به دستگاه، در ابتدا محتوای بنر خود را بررسی کنید و از دیده شدن آن در فواصل مختلف مطمئن شوید. چاپ یک بنر فقط شامل نوشتن چند کلمه و گذاشتن چند تصویر نیست، برای استفاده از دستگاه چاپ بنر چاپ یک بنر مناسب، باید زمینه نوشتهها، فونت، و حتی جملهبندی نوشته را بررسی کنید و از تأثیر تصاویر بر مشتری نیز غافل نشوید. اما اگر دفتر چاپ بنر دارید و سفارش چاپ به شما رسیده است، عدم توجه به محتوای بنر میتواند درنهایت به از دست رفتن مشتری شما نیز گردد و خرید دستگاه چاپ بنر برای شما بیفایده خواهد بود.
کیفیت تصاویر
کیفیت تصویر میتواند یک موضوع گیجکننده باشد و حتی کارایی دستگاه چاپ بنر شما را زیر سؤال ببرد. برای استفاده از دستگاه چاپ بنر، تصاویر با عمق 72dpi در مقیاس 100 درصد توصیه میشوند. اگر قصد چاپ بنر در مقیاس بزرگ (یعنی 5 متر در 5/2 متر) را دارید، شاید امکان همسانسازی تصاویر در دستگاه چاپ بنر وجود داشته باشد، اما آنچه درنهایت نمایش داده میشود مهم است.
برای انتخاب تصاویر مناسب و مثبت، استفاده از جستجوی تصاویر گوگل میتواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد و تصاویر باکیفیت زیادی بهصورت رایگان در این سرویس ارائه میشوند. بنابراین هنگام انتخاب تصاویر در صورت امکان باید یک انتخاب مطلوب داشته باشید. اگر دوست دارید از محصولات شرکت عکس بگیرید و بر روی بنر استفاده کنید، باید عکسهای با نور کافی و با کیفیت بالا بگیرید و از چند زاویه مختلف این عکسها را بگیرید. داشتن عکس حرفهای میتواند بهترین نتایج را برای شما به دنبال داشته باشد و میتوانید از یک عکاس حرفهای کمک بگیرید.
یکی از شیوههایی که به کیفیت تصاویر لطمه میزند و استفاده از دستگاه چاپ بنر را تحت شعاع قرار میدهد، بزرگ و کوچک کردن دستی تصاویر است. این شیوه که توسط اکثر طراحان صورت میگیرد، میتواند بهطور کامل بافت عکس را نابود کند. اگر به عنوان یک دفتر چاپ حرفهای عمل میکنید و به تصاویر زیاد و باکیفیت برای دستگاه چاپ بنر خود نیاز دارید، میتوانید موضوع مورد نظر را در تصاویر گوگل (Google image) سرچ کنید، بعد از بالا آمدن تصاویر، در گوشه سمت چپ با استفاده از گزینه تولز (Tools) و سپس گزینه سایز (Size) اندازه مناسب تصاویر را انتخاب کنید. این شیوه به شما کمک میکند که از بزرگ و کوچک کردن تصاویر بهصورت دستی دوری کنید.
محل نصب بنر
محل نصب بنر نیز میتواند اهمیت داشته باشد. با توجه به اینکه دستگاههای چاپ بنر امکان استفاده از جوهرهای سالونت و اکوسالونت را دارند، باید در مورد محل نصب بنر به اپراتور دستگاه اطلاع دهید.استفاده از دستگاه چاپ بنر و استفاده از جوهر مرغوب نقش مهمی در این بین دارد. جوهرهای سالونت برای استفاده در محیط باز مناسب هستند اما جوهرهای اکوسالونت برای محیط داخلی گزینه بهتری هستند. اگر با دستگاه چاپ بنر کار میکنید، حتماً در مورد محل نصب بنر بپرسید و شرایط را برای وی توضیح دهید. این میتواند به بازگشت مجدد وی به کارگاه شما منجر شود.
برندینگ و بزرگنمایی یکی از اصلیترین دلایل استفاده از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
است. دستگاههای چاپ بنر امکان چاپ نوشته در سایزها و فونتهای مختلفی دارند، بنابراین میتوانند بهترین گزینه برای معرفی یک شرکت یا یک محصول باشند. هنگامی که با دستگاه چاپ بنر کار میکنید و یک بنر برای معرفی موضوع خود طراحی میکنید، به دیده شدن آن از فواصل مختلف و همچنین خوانایی آن توجه کنید. درصورتیکه لازم است از نوشتههای ریز استفاده کنید، با تغییر رنگ یا حاشیه متن، آنها را مورد تأکید قرار دهید. برای فونت نوشتههای از فونتهای جدید و پیچیده استفاده نکنید و اجازه دهید کاربران با خیال راحت بتوانند محتوای بنر را بخوانند. توجه کنید که به دنبال چاپ کارت تبریک یا کارت پستال نیستید! شما میخواهید یک بنر با هدف برندینگ و معرفی یک شرکت یا محصول چاپ کنید.
رنگ
استفاده از رنگ مناسب و مطابق با فرایند برندینگ میتواند کار استفاده از دستگاه چاپ بنر را راحتتر کند. اصولاً دستگاههای چاپ بنر امکان تولید و چاپ طیفهای مختلف رنگی را دارند و استفاده از این رنگها به هنر طراح بنر برمیگردد. استفاده از رنگهای شاد میتواند مشتری را جذب کند، اما به همان اندازه که این پدیده مفید است، میتواند خطرناک باشد و مشتری را بیشتر دور کند. استفاده از زمینههای رنگی شلوغ یا رنگ نوشته تند باعث کاهش خوانایی بنر میشود.
مشتریان بالقوه در کمتر از چند ثانیه میتواند به کسب و کار شما علاقهمند شود یا از آن دور شود، پس توصیه ما این است که از ظرفیت دستگاه چاپ بنر برای بهتر کردن این ارتباط استفاده کنید. استفاده از سه رنگ اصلی میتواند خوب باشد، اما توجه داشته باشید که رنگ زمینه با رنگ فونت در یک طیف رنگی نباشند و از رنگهای متضاد و متناسب با محل استفاده کنید. اگر در حال طراحی بنر و کار با دستگاه چاپ بنر هستید، سعی کنید روند انتخاب رنگ نوشته و زمینه را برای مشتری خود شرح دهید و از به آنها بفهمانید که استفاده از رنگهای متضاد و خوانا تا چه اندازه میتواند به خوانایی بنر و جذب مشتری برای کسب و کار وی مهم باشد.
محتوای بنر
دستگاه چاپ بنر توانایی چاپ نوشتهها و تصاویر مختلف را دارد و از حروف ریز گرفته تا جزئیات تصاویر را بهخوبی نشان میدهد. درواقع، باید گفت که نگران دستگاه چاپ بنر نباشید و بیشتر به محتوای خود اهمیت دهید. همانطور که عنوان شد، کسانی که بنر یک شرکت یا کسب و کار را میبینند در چند لحظه جذب آن میشوند و یا بیخیال از کنار آن میگذرند. بنابراین بدن توجه به دستگاه، در ابتدا محتوای بنر خود را بررسی کنید و از دیده شدن آن در فواصل مختلف مطمئن شوید. چاپ یک بنر فقط شامل نوشتن چند کلمه و گذاشتن چند تصویر نیست، برای استفاده از دستگاه چاپ بنر چاپ یک بنر مناسب، باید زمینه نوشتهها، فونت، و حتی جملهبندی نوشته را بررسی کنید و از تأثیر تصاویر بر مشتری نیز غافل نشوید. اما اگر دفتر چاپ بنر دارید و سفارش چاپ به شما رسیده است، عدم توجه به محتوای بنر میتواند درنهایت به از دست رفتن مشتری شما نیز گردد و خرید دستگاه چاپ بنر برای شما بیفایده خواهد بود.
کیفیت تصاویر
کیفیت تصویر میتواند یک موضوع گیجکننده باشد و حتی کارایی دستگاه چاپ بنر شما را زیر سؤال ببرد. برای استفاده از دستگاه چاپ بنر، تصاویر با عمق 72dpi در مقیاس 100 درصد توصیه میشوند. اگر قصد چاپ بنر در مقیاس بزرگ (یعنی 5 متر در 5/2 متر) را دارید، شاید امکان همسانسازی تصاویر در دستگاه چاپ بنر وجود داشته باشد، اما آنچه درنهایت نمایش داده میشود مهم است.
برای انتخاب تصاویر مناسب و مثبت، استفاده از جستجوی تصاویر گوگل میتواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد و تصاویر باکیفیت زیادی بهصورت رایگان در این سرویس ارائه میشوند. بنابراین هنگام انتخاب تصاویر در صورت امکان باید یک انتخاب مطلوب داشته باشید. اگر دوست دارید از محصولات شرکت عکس بگیرید و بر روی بنر استفاده کنید، باید عکسهای با نور کافی و با کیفیت بالا بگیرید و از چند زاویه مختلف این عکسها را بگیرید. داشتن عکس حرفهای میتواند بهترین نتایج را برای شما به دنبال داشته باشد و میتوانید از یک عکاس حرفهای کمک بگیرید.
یکی از شیوههایی که به کیفیت تصاویر لطمه میزند و استفاده از دستگاه چاپ بنر را تحت شعاع قرار میدهد، بزرگ و کوچک کردن دستی تصاویر است. این شیوه که توسط اکثر طراحان صورت میگیرد، میتواند بهطور کامل بافت عکس را نابود کند. اگر به عنوان یک دفتر چاپ حرفهای عمل میکنید و به تصاویر زیاد و باکیفیت برای دستگاه چاپ بنر خود نیاز دارید، میتوانید موضوع مورد نظر را در تصاویر گوگل (Google image) سرچ کنید، بعد از بالا آمدن تصاویر، در گوشه سمت چپ با استفاده از گزینه تولز (Tools) و سپس گزینه سایز (Size) اندازه مناسب تصاویر را انتخاب کنید. این شیوه به شما کمک میکند که از بزرگ و کوچک کردن تصاویر بهصورت دستی دوری کنید.
محل نصب بنر
محل نصب بنر نیز میتواند اهمیت داشته باشد. با توجه به اینکه دستگاههای چاپ بنر امکان استفاده از جوهرهای سالونت و اکوسالونت را دارند، باید در مورد محل نصب بنر به اپراتور دستگاه اطلاع دهید.استفاده از دستگاه چاپ بنر و استفاده از جوهر مرغوب نقش مهمی در این بین دارد. جوهرهای سالونت برای استفاده در محیط باز مناسب هستند اما جوهرهای اکوسالونت برای محیط داخلی گزینه بهتری هستند. اگر با دستگاه چاپ بنر کار میکنید، حتماً در مورد محل نصب بنر بپرسید و شرایط را برای وی توضیح دهید. این میتواند به بازگشت مجدد وی به کارگاه شما منجر شود.