۰۰/۴/۲۶، ۰۴:۳۴ عصر
اگر شما یک کسب و کار راه اندازی کرده اید، مطمئناً خیلی طول نمی کشد که متوجه می شوید ، رقابت در کسب و کار بسیار زیاد است.
برای اینکه کسب و کار شما بهتر از رقبا عمل کند و بتواند سهم اصلی بازار را به دست بیاورد ، باید با یک [b]تصویر جذاب[/b] توجه مخاطبان را جلب کند.
اکنون که مشتریان خود را درک کرده اید ،
مشاوره حرفه ای دریافت کنید
در این رقابت برای مشتری ها و سهم بازار ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تجاری است که برنده را تعیین می کند.
برای اینکه کسب و کار شما بهتر از رقبا عمل کند و بتواند سهم اصلی بازار را به دست بیاورد ، باید با یک [b]تصویر جذاب[/b] توجه مخاطبان را جلب کند.
[b]و به ما اعتماد کنید[/b] ، یک تصویر جذاب باعث جلب توجه مشتریانی می شود که منجر به رشد کلی تجارت شما خواهد شد.
اما تنها راهی که برند شرکت شما می تواند این واکنش را ایجاد کند این است که یک نام قوی داشته باشد.
[b]چرا اینگونه است؟[/b] زیرا کلمات - و به ویژه اسامی - بسیار قدرتمند هستند.
نام شرکت شما روح تجارت شما را تسخیر می کند.
این یک آهنربا عالی برای [b]جذب مشتری[/b] است. اما این همه ماجرا نیست ، با یک نام قوی می توانید:
- مشتریان را به برند خود متصل کنید.
- فروش و سرمایه گذاری را افزایش دهید.
- و همچنین در بازاریابی و تبلیغات بسیار قوی تر عمل کنید.
با این اوصاف ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید یک نام قوی برای شرکت ایجاد کنید.
ریشه شرکت خود را بشناسید
دقیقاً به همان روشی که ریشه یک درخت در تعیین میزان رشد آن نقش اساسی دارد ، ریشه شرکت شما، مسئولیت موفقیت کسب و کار شما را بر عهده دارد.
بنابراین ، قبل از انتخاب نام ، مطمئن شوید که ریشه، درک عمیقی در اصول شرکت شما دارد.
به این ترتیب می توانید نامی را ترسیم کنید که تجسم موفقیتی است که می خواهید شرکت شما به آن دست یابد.
همه چیز در مورد مشتریان شما است
تاکنون حتما می دانید که در شرکت شما فقط یک هدف وجود دارد و آن ایجاد ارزش برای مشتریان است.
اما این به همین جا ختم نمی شود زیرا اگر قصد دارید بیشترین تأثیر را بر روی مشتریان خود بگذارید ، باید آنها را درک کنید.
شما باید نیازهای جسمی و روانی آنها را بدانید و یکی از راه های انجام این کار جمع آوری بازخورد مستقیم از آنها از طریق نظرسنجی و مصاحبه است.
با شناخت مشتریان خود ، [b]خواهید فهمید[/b] که آیا محصول شما برای کهنسالان ، نوجوانان ، استارتاپ ها ، شرکت های بزرگ ، برای مجردهای جوان و یا حتی زوج های جوان مناسب است.
ایده پردازیاکنون که مشتریان خود را درک کرده اید ،
علایق آنها را می دانید،
آنچه را که دوست دارند،
آنچه می خواهند و نحوه تفکر آنها را می دانید،
زمان آن است که خلاقانه وارد کار شوید و نام هایی را بنویسید که با مشتریان و اصول شرکت شما همسو باشد.
برای سرعت بخشیدن به روند کار، در حالی که [b]طوفان فکری[/b] ایجاد می کنید ، از [b]فرهنگ لغت[/b] برای جستجوی کلماتی استفاده کنید که همسو با ارزشی است که می خواهید برند شما ایجاد کند.
و در عین حال مراقب باشید از هویت خودتان دور نشوید و موارد زیر را در نظر بگیرید:
- محیط فعلیتان و مشتری های شما.
- احساسی که می خواهید در مشتریان خود ایجاد کنید.
- نام رقبای شما.
مشاوره حرفه ای دریافت کنید
چیزهای خوب زمان بر است ، بنابراین اگر هفته ها ، شاید حتی ماه ها صرف یک ایده نام تجاری عالی برای شرکت خود کردید ، [b]دلسرد نشوید[/b] حتما از یک تیم قوی نامگذاری ، کمک تخصصی بگیرید .
بهتر است تمرکز خود را روی ارائه خدماتی متمرکز کنید که مشتریان شما را [b]خوشحال[/b] می کنند و برای انتخاب اسم از متخصصان کمک بگیرید تا نامی مناسب برای شرکت شما ایجاد کنند.
نام خود را امتحان کنید
این سفر با یافتن نامی عالی به پایان نمی رسد. [b]تست مخاطب[/b] یکی از مهمترین نکات فرآیند نامگذاری است.
اگر می خواهید نامی بسازید که مشتریان آن را دوست داشته و آن را درک کنند ، [b]تست مخاطب[/b] را جدی بگیرید. به این ترتیب می توانید اسامی را ایجاد کنید که عالی به نظر می رسند و درک آنها نیز آسان است.
نام شرکت خود را ثبت کنید
نکات زیادی وجود دارد که هنگام انتخاب نام شرکت خود باید به آنها توجه کنید ، یکی از آنها دعاوی مربوط به علائم تجاری است. بنابراین ، پس از تست مخاطب ، مطمئن شوید که امکان ثبت قانونی برند را دارید.
یک قدم بردار
کسب و کار شما به اندازه کافی پتانسیل برای اسنپ یا حتی دیجی کالای بعدی بودن را دارد ، بنابراین مطمئن شوید نام قدرتمندی را ایجاد می کنید که ذهن مشتریان شما را جلب کند.در این رقابت برای مشتری ها و سهم بازار ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تجاری است که برنده را تعیین می کند.