۹۶/۱۲/۲۶، ۱۱:۰۵ عصر
سلام
ارزش برند چطور تعیین می شود؟ در شرکت هایی که بودجه محدودی دارند چطور ارزش برند و اهمیت آن مشخص می شود؟
ارزش برنداغلب چیزی ملموس نیست و برای مردم سخت است که درک کنند واقعا آن برند چه ارزش افزوده ای برای شرکت داشته است. زمانی که می خواهید بنشینید و ارزش برند را تخمین بزنید خیلی اهمیت دارد که داشته های آن برند را لیست کنید. این موارد که باید آن ها در نظر بگیرید شامل لوگو، دارایی های دیجیتال (مانند سایت و شبکه های اجتماعی )، بسته بندی، استراتژی های بازاریابی و.. خواهد شد.
بگذارید این طور بگوییم در واقع هر چیزی که مشتریان را با تصویر برند شما درگیر می کند، را باید در نظر بگیرید. با این حساب برند های قدرتمند ارزش زیادی خواهند داشت. بیایید به اتفاق نگاهی به ارزش برند های موفق بیاندازیم:
اپل ========= ارزشمندی برند 104.3 بیلیون دلار
کوکاکولا====== ارزشمندی برند 54.9 بیلیون دلار
مایکروسافت====ارزشمندی برند 56.7 بیلیون دلار
گوگل=========ارزشمندی برند 47.3 بیلیون دلار
آی بی ام======ارزشمندی برند 50.7 بیلیون دلار
ایجاد برند و ایجاد ارزش برای برند
برند سازی حرفه ای نیازمند صرف هزینه و مداومت است. اما چطور می توان ارزشمندی برند را محاسبه کرد؟ راه های فراوانی برای محاسبه ارزش برند وجود دارد که اتفاقا بیشتر آن ها قابل بحث هستند. فرآیند ارزش گذاری پیچیده است و شاید درک آن دشوار باشد. این موضوع اغلب به این دلیل است که ارزش برای مردم معنای متفاوتی دارد. مواردی که به صورت معمول در محاسبه ارزشمندی یک برند مورد استفاده قرار می گیرند:
مطلب کامل رو در بخش آموزشی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بخونید،ارادت
بخونید،ارادت