شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 30 رأی - میانگین امتیازات: 3.43
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
اداری دلیل تغییر موجه ۵ مبلمان برای

۵ دلیل موجه برای تغییر مبلمان اداری
#1
آیا زمان آن نرسیده است که با تغییر مبلمان اداری دفتر کار خود، فضایی تازه و با کیفیت را برای دستیابی به اهداف بیشتر فراهم کنید؟ آیا احساس می‌کنید کسب‌و‌کارتان دچار رخوت شده و نیازمند تغییری اساسی هستید؟ اگر در تغییر مبلمان اداری خود دچار تردید هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم با ادامه این مقاله همراه ما باشید. در این نوشته وب‌سایت مکعب گروپ به بررسی ۵ دلیل موجه برای تغییر مبلمان اداری پرداخته‌ایم.
کیفیت سابق خود را از دست داده‌اند
تغییر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 هزینه‌های بالایی دارد؛ اما در بعضی شرایط اجتناب‌ناپذیر است. یکی از این شرایط از دست رفتن کیفیت و سلامت مبلمان است. واقعیت این است که هر وسیله‌ای دارای میزان مشخصی از استهلاک است؛ و روزی فرا می‌رسد که دیگر قابل استفاده نیست. مبلمان اداری نیز از این قاعده مستثنی نیست. میزها تق و لق می‌شوند؛ و صندلی‌ها استحکام سابق را از دست داده و ابر نشیمن‌گاه و تکیه‌گاه آنها از بین می‌رود. این موارد محدود به میز و صندلی اداری نیست؛ و سایر مبلمان اداری نیز پس مدتی نسبتا طولانی نیازمند تعویض هستند.
در این شرایط بعضی از کارفرماها تصمیم به بازسازی و یا تعویض موردی مبلمان غیرقابل استفاده می‌کنند. اگرچه در موارد محدودی این استراتژی در کاهش هزینه‌ها موثر است؛ اما در اکثر موارد نتیجه نهایی جذاب نخواهد بود. اگر دفتر کاری را دیدید که هر میز با میز دیگر و هر صندلی با صندلی دیگر متفاوت است و دکوراسیونی زشت را پدید آورده؛ حتم بدانید که کارفرما قصد داشته با این کار در هزینه‌ها صرفه جویی کند.

 بهره‌وری کار پایین آمده است
یکی دیگر از نشانه‌های لزوم تغییر مبلمان اداری پایین آمدن بهره‌وری کارکنان است. تحقیقات مختلف ثابت کرده بهره‌وری و کارایی کارکنان ارتباط مستقیمی با سالم و استاندارد بودن مبلمان اداری دارد. طبیعی است که کار روی مبلمان فرسوده موجب خستگی زودرس کارکنان می‌شود. خستگی نیز به راحتی می‌تواند روی بهره‌وری کارکنان اثر مستقیم بگذارد.
کارمندان احساس راحتی نمی‌کنند
مبلمان شما فرسوده نیست؛ اما کیفیت پایینی دارد و استانداردهای لازم برای ارگونومیک بودن در تولید آنها رعایت نشده است. در این شرایط کارکنان هنگام کار معمولا احساس راحتی نمی‌کنند؛ و خیلی زود دچار دردهای بدنی در نواحی مختلف بدن از جمله کمر و گردن می‌شوند. همین مسائل حتی می‌تواند موجب ایجاد مشکلات سلامتی در کارکنان شود. طبیعی است که در چنین شرایطی کارایی کل مجموعه افت می‌کند. پس اگر احساس می‌کنید چنین مشکلاتی پیش روی مبلمان اداری شماست؛ بهتر است آن را در اسرع وقت تعویض کنید.
طراحی ظاهری آنها با ویژگی‌های نوین شما هماهنگ نیست
در گذشته‌ای نه‌چندان دور مبلمان اداری اکثر شرکت‌ها از نمونه‌های کلاسیک انتخاب می‌شد. اما طی سال‌های اخیر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 به سرعت جای خود را در طراحی دکوراسیون اداری باز کرده است. از سویی مبلمان اداری کلاسیک با نیازهای مرتبط با فعالیت شرکت‌های خاص (به عنوان مثال شرکت‌های فناوری) از این رو تفاوت‌های ظاهری زیادی میان شرکت‌های قدیمی و نوآور به وجود آمده است. اگر می‌خواهید به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه خود شناخته شوید، و هماهنگی کاملی بین برند و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 خود ایجاد کنید؛ بهتر است به کمک یک دکوراتور حرفه‌ای اقدام به تغییر مبلمان اداری شرکت خود نمایید.

H2: فضای کاری و تعداد کارکنان تغییر کرده است
در مواردی کسب‌وکارها در جریان تغییرات اساسی قرار می‌گیرند. مثلا دفتر کار آنها تغییر می‌کند؛ و یا در زمانی کوتاه تعداد کارکنان افزایش زیادی می‌یابد. در این شرایط فرهنگ سازمانی، روال کارها و شکل روابط اداری در سازمان مزبور دچار تحولات عمده می‌شود. در این شرایط یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود همه این موارد و نظم بخشیدن به فضای کاری، تغییر مبلمان اداری است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

پاسخ
#2
آیا زمان آن نرسیده است که با تغییر مبلمان اداری دفتر کار خود، فضایی تازه و با کیفیت را برای دستیابی به اهداف بیشتر فراهم کنید؟ آیا احساس می‌کنید کسب‌و‌کارتان دچار رخوت شده و نیازمند تغییری اساسی هستید؟ اگر در تغییر مبلمان اداری خود دچار تردید هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم با ادامه این مقاله همراه ما باشید. در این نوشته وب‌سایت مکعب گروپ به بررسی ۵ دلیل موجه برای تغییر مبلمان اداری پرداخته‌ایم.
کیفیت سابق خود را از دست داده‌اند
تغییر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 هزینه‌های بالایی دارد؛ اما در بعضی شرایط اجتناب‌ناپذیر است. یکی از این شرایط از دست رفتن کیفیت و سلامت مبلمان است. واقعیت این است که هر وسیله‌ای دارای میزان مشخصی از استهلاک است؛ و روزی فرا می‌رسد که دیگر قابل استفاده نیست. مبلمان اداری نیز از این قاعده مستثنی نیست. میزها تق و لق می‌شوند؛ و صندلی‌ها استحکام سابق را از دست داده و ابر نشیمن‌گاه و تکیه‌گاه آنها از بین می‌رود. این موارد محدود به میز و صندلی اداری نیست؛ و سایر مبلمان اداری نیز پس مدتی نسبتا طولانی نیازمند تعویض هستند.
در این شرایط بعضی از کارفرماها تصمیم به بازسازی و یا تعویض موردی مبلمان غیرقابل استفاده می‌کنند. اگرچه در موارد محدودی این استراتژی در کاهش هزینه‌ها موثر است؛ اما در اکثر موارد نتیجه نهایی جذاب نخواهد بود. اگر دفتر کاری را دیدید که هر میز با میز دیگر و هر صندلی با صندلی دیگر متفاوت است و دکوراسیونی زشت را پدید آورده؛ حتم بدانید که کارفرما قصد داشته با این کار در هزینه‌ها صرفه جویی کند.

 بهره‌وری کار پایین آمده است
یکی دیگر از نشانه‌های لزوم تغییر مبلمان اداری پایین آمدن بهره‌وری کارکنان است. تحقیقات مختلف ثابت کرده بهره‌وری و کارایی کارکنان ارتباط مستقیمی با سالم و استاندارد بودن مبلمان اداری دارد. طبیعی است که کار روی مبلمان فرسوده موجب خستگی زودرس کارکنان می‌شود. خستگی نیز به راحتی می‌تواند روی بهره‌وری کارکنان اثر مستقیم بگذارد.
کارمندان احساس راحتی نمی‌کنند
مبلمان شما فرسوده نیست؛ اما کیفیت پایینی دارد و استانداردهای لازم برای ارگونومیک بودن در تولید آنها رعایت نشده است. در این شرایط کارکنان هنگام کار معمولا احساس راحتی نمی‌کنند؛ و خیلی زود دچار دردهای بدنی در نواحی مختلف بدن از جمله کمر و گردن می‌شوند. همین مسائل حتی می‌تواند موجب ایجاد مشکلات سلامتی در کارکنان شود. طبیعی است که در چنین شرایطی کارایی کل مجموعه افت می‌کند. پس اگر احساس می‌کنید چنین مشکلاتی پیش روی مبلمان اداری شماست؛ بهتر است آن را در اسرع وقت تعویض کنید.
طراحی ظاهری آنها با ویژگی‌های نوین شما هماهنگ نیست
در گذشته‌ای نه‌چندان دور مبلمان اداری اکثر شرکت‌ها از نمونه‌های کلاسیک انتخاب می‌شد. اما طی سال‌های اخیر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 به سرعت جای خود را در طراحی دکوراسیون اداری باز کرده است. از سویی مبلمان اداری کلاسیک با نیازهای مرتبط با فعالیت شرکت‌های خاص (به عنوان مثال شرکت‌های فناوری) از این رو تفاوت‌های ظاهری زیادی میان شرکت‌های قدیمی و نوآور به وجود آمده است. اگر می‌خواهید به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه خود شناخته شوید، و هماهنگی کاملی بین برند و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 خود ایجاد کنید؛ بهتر است به کمک یک دکوراتور حرفه‌ای اقدام به تغییر مبلمان اداری شرکت خود نمایید.

 فضای کاری و تعداد کارکنان تغییر کرده است
در مواردی کسب‌وکارها در جریان تغییرات اساسی قرار می‌گیرند. مثلا دفتر کار آنها تغییر می‌کند؛ و یا در زمانی کوتاه تعداد کارکنان افزایش زیادی می‌یابد. در این شرایط فرهنگ سازمانی، روال کارها و شکل روابط اداری در سازمان مزبور دچار تحولات عمده می‌شود. در این شرایط یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود همه این موارد و نظم بخشیدن به فضای کاری، تغییر مبلمان اداری است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  اجرای پارتیشن اداری و کاربرد آن seogoodgirllll 0 128 ۰۳/۴/۱۱، ۰۵:۳۱ عصر
آخرین ارسال: seogoodgirllll
  دلیل اصلی برای خرید دستگاه حضور و غیاب enasb 1 433 ۰۲/۶/۱۳، ۰۱:۵۷ عصر
آخرین ارسال: enasb
  استفاده از انواع مبلمان در طراحی دکوراسیون ava96 1 1,213 ۰۲/۵/۷، ۱۱:۱۳ صبح
آخرین ارسال: علیرضا007
  پارتیشن اداری راهکاری جهت بهبود سازماندهی و کارایی در فضاهای اداری partitionsaz1 0 384 ۰۲/۳/۶، ۰۱:۲۵ عصر
آخرین ارسال: partitionsaz1
  طراحی دکوراسیون اداری اتاق کار شرکت AT Kearney پیرامیدطرح 1 1,112 ۰۱/۲/۲۱، ۱۰:۱۰ صبح
آخرین ارسال: مدرن ویلا
  مهمترین نکات خرید پارتیشن اداری برای دفتر کار partitionsaz 0 663 ۰۰/۹/۲۳، ۰۵:۰۴ عصر
آخرین ارسال: partitionsaz
  نکات مهمی که قبل از سفارش و خرید پارتیشن اداری باید بدانید seoupdate 0 757 ۰۰/۷/۱۴، ۱۲:۵۱ عصر
آخرین ارسال: seoupdate
  بهترین نوع پارتیشن اداری را از کجا تهیه کنیم ؟ workwood98 0 812 ۰۰/۱/۲۴، ۰۹:۵۵ صبح
آخرین ارسال: workwood98
  دکوراسیون اداری پست مدرن شرکت Accor Indonesia پیرامیدطرح 0 706 ۹۹/۱۱/۱۲، ۰۱:۳۳ عصر
آخرین ارسال: پیرامیدطرح
  انواع مختلف پارتیشن اداری partitionedari 0 867 ۹۹/۵/۲۷، ۰۳:۱۲ عصر
آخرین ارسال: partitionedari

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان