شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 56 رأی - میانگین امتیازات: 3.04
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
شما نکاتی می را دهد ارتقاء مدیریتی که توان

نکاتی که توان مدیریتی شما را ارتقاء می دهد
#1
[تصویر:  do.php?img=2713]

مدیریت جوانب زیادی دارد که هر مدیری را به تعلیم دیدن بیشتر وا می دارد. مدیریت موثر، چالش برانگیز است. از این رو اگر به دنبال آموزش بیشتر باشید، حتماً با فراوانی موضوعاتی که در این علم وجود دارد مواجه می گردید. در ادامه پنج مورد از اساسی ترین آنها را برای شما آورده ایم:

عدم اجتناب از کشمکش ها

دوری از کشمکش ها کار سختی نیست، چه بسا یک مدیر لایق و با سیاست مستقیما با مشکلات مربوط به مدیران دیگر، کارمندانش و مشتری ها رو به رو می شود. این کار، مهارت یک مدیر را در حل این چالش ها نشان می دهد.

وقت گذاشتن در جایی که لازم است نه در جایی که مدیر دوست دارد

اکثر مدیران آزادی عمل گسترده ای دارند، از این رو می توانند پروژه ی کاری دلخواه شان را انتخاب کنند. هرکسی در درون خود تمایلاتی نسبت به کارهایی دارد. زمانی که آزادی عمل نیز وجود داشته باشد، مقابله با تمایلات سخت می شود.
برای مثال مدیری که به بازاریابی ورزشی (شاخه ای از بازاریابی که متمرکز بر ارتقاء رخداد ها و محصولات ورزشی تیم هاست) علاقه دارد و از ارتباط با کارمندان خوشش نمی آید، نمی تواند بخش ارتباط با کارمندان را حذف کند و به انتظار موفقیت بنشیند. همه ی مدیران با چنین موقعیت هایی مواجه می شوند اما مدیر موفق آن است که بتواند بین آنها تعادل برقرار کند.

مقابله با تمایلات درونی

قبول کنید که به عنوان یک انسان به سمت کسانی متمایل می شوید که آنها را دوست دارید. گاهی از کار با برخی از کارمندان واقعا لذت می برید و برعکس، کسانی وجود دارند که سخت می شود به آنها نفوذ کرد. اما به یاد بسپارید که ممکن است خیلی از همین کارمندان دسته ی دوم باهوش و ارزشمند باشند. به عنوان یک مدیر باید کاملا منصفانه عمل کنید.

انجام دادن پروژه هایی که مورد نیاز هستند و محول کردن باقی به دیگران
محول کردن کارها به تعادل نیاز دارد. اگر همه ی کارها را خودتان انجام دهید، رسما خود را در کار مدفون کرده اید. اگر همه ی کارها را به کارمندان تان محول کنید؛ آن ها را تحت فشار قرار می دهید. یافتن این تعادل یکی از چالش های مدیریت است.
باید برای هر پروژه ای به دقت فکر کنید. این که یک پروژه را همیشه به یک صورت انجام دهید، کار هوشمندانه ای نیست. بهتر است در تصمیمات تان از قدرت کارمندان نیز استفاده کنید.

کمک به رشد کارمندان

زمان زیادی برای رشد کارمندان لازم است، اما بهترین مدیران این زمان را اختصاص می دهند. مطالعات زیادی در این مورد صورت گرفته و نتیجه این بوده است که آموزش و رشد کارمندان هم بسیار با ارزش است و هم به شدت مورد اهمال واقع می شود. مدیرانی که زمان لازم برای این کار را می گذارند هم مورد تحسین کارمندان قرار می گیرند و هم باعث بالا رفتن بهره وری کارمندان می شوند.
در پایان باید گفت مدیریت، نظامی چند واقعیتی است که ترکیبی از چند مهارت مختلف را در بر می گیرد. امیدواریم با به کار گیری موارد فوق، بتوانید به مدیری قوی تر تبدیل شوید.

پاسخ
 سپاس شده توسط نگار ، hoboot ، mesterweb ، mitra ، saye.tanha


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  چگونه می توان با فروش اطلاعات یک کسب و کار اینترنتی راه انداخت؟ ali23 2 2,128 ۰۰/۱۱/۱۹، ۱۲:۲۳ عصر
آخرین ارسال: masoudfn
  روش هایی که می توان به فرانسه مهاجرت کرد reyhanes7770 0 699 ۰۰/۵/۱۲، ۱۰:۲۲ صبح
آخرین ارسال: reyhanes7770
  چطور می توان ارزش برند را تعیین کرد؟ totaleternity 0 1,156 ۹۶/۱۲/۲۶، ۱۱:۰۵ عصر
آخرین ارسال: totaleternity
  نکاتی برای استفاده‌ی بهتر از زمان نگار 0 1,152 ۹۶/۸/۱۹، ۰۷:۳۶ عصر
آخرین ارسال: نگار
  نکاتی کلیدی در زمینه ی بازاریابی و... learn_marketing 31 19,823 ۹۶/۸/۷، ۰۲:۰۶ عصر
آخرین ارسال: ramin9000
  درس‌هایی از روش‌های مدیریتی زنان نگار 0 1,126 ۹۶/۷/۱۶، ۰۳:۴۲ صبح
آخرین ارسال: نگار
  رفتارهای اشتباه مدیریتی، سلامت روح و جسم کارمندان را به خطر می‌ان soraya 0 1,406 ۹۶/۵/۳۰، ۰۴:۴۱ صبح
آخرین ارسال: soraya
  شغل‌های مدیریتی باعث آسیب مغزی می‌شوند saberi 1 1,679 ۹۶/۴/۶، ۰۴:۵۵ صبح
آخرین ارسال: نگار
  ۵ نشانه برای اینکه شیوه مدیریتی شما ضعیف است afshin21 1 2,144 ۹۵/۸/۲۶، ۱۰:۳۲ عصر
آخرین ارسال: مهمان
  نکاتی در مورد نرخ اسپم در ایمیل مارکتینگ elshan 0 1,542 ۹۵/۸/۱۴، ۰۶:۰۳ عصر
آخرین ارسال: elshan

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان