۰۲/۸/۲۱، ۰۵:۱۰ عصر
در دنیای امروزی که رقابت در فضای مجازی بسیار بالاست، تبلیغات و پروموشن در شبکههای اجتماعی اهمیت بسیاری پیدا کرده است. یکی از پلتفرمهای محبوب برای تبلیغات و پروموشن، اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، یک فضای عالی برای تبلیغات و تبلیغات پروموشنی فعال است.
پروموشن اینستاگرام
خرید پروموشن اینستاگرام، باعث مطرح شدن برند و پیج شما می شود و به دنبال آن باعث جذب فالوور زیاد در نتیجه فروش شما به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت و با اختلاف زیادی از رقبای خود پیشی می گیرید. کسب و کارها، اعم از بزرگ و کوچک، برای جستجوی مؤثرتر و دستیابی به مخاطبان هدفمند خود در میان بیش از 1 میلیارد کاربر فعال، هر روز در این پلتفرم، به تبلیغ پیج خود می پردازند؛ سایت دیجی فالوور در این زمینه همراه شماست تا بهترین نتایج را بدست آورید.
تفاوت بین پروموشن و تبلیغات
هر دو ویژگی در اینستاگرام برای افزایش مطرح شدن و تعامل برند شما مورد استفاده قرار می گیرند. پست های تبلیغاتی می توانند در بخش Explore نیز ظاهر شوند. با این حال تفاوت هایی بین پروموشن و Ads وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم:
در پروموشن، شما برای افزایش بازدید پست ها و استوری ها از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام اقدام می کنید، اما در ads، لازم است ابتدا وارد فیس بوک شوید و بعد برای تبلیغات اقدام کنید.
پروموشن به شما این امکان را میدهد تا مخاطبان هدف خود را بر اساس سن و لوکیشن انتخاب کنید، اما ads در زمینه انتخاب مخاطب هدف آپشن های بیشتری نظیر انتخاب بر اساس علایق، رفتارها و سایر مشخصات فردی به شما ارائه می دهد.
به خاطر داشته باشید که ویژگی پروموشن اینستاگرام فقط برای حساب های تجاری قابل اجرا است؛ بنابراین، اگر از قبل یک حساب تجاری ندارید، پیشنهاد می کنیم یک حساب کاربری تجاری ایجاد کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مراجعه کنید .
پروموشن اینستاگرام
خرید پروموشن اینستاگرام، باعث مطرح شدن برند و پیج شما می شود و به دنبال آن باعث جذب فالوور زیاد در نتیجه فروش شما به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت و با اختلاف زیادی از رقبای خود پیشی می گیرید. کسب و کارها، اعم از بزرگ و کوچک، برای جستجوی مؤثرتر و دستیابی به مخاطبان هدفمند خود در میان بیش از 1 میلیارد کاربر فعال، هر روز در این پلتفرم، به تبلیغ پیج خود می پردازند؛ سایت دیجی فالوور در این زمینه همراه شماست تا بهترین نتایج را بدست آورید.
تفاوت بین پروموشن و تبلیغات
هر دو ویژگی در اینستاگرام برای افزایش مطرح شدن و تعامل برند شما مورد استفاده قرار می گیرند. پست های تبلیغاتی می توانند در بخش Explore نیز ظاهر شوند. با این حال تفاوت هایی بین پروموشن و Ads وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم:
در پروموشن، شما برای افزایش بازدید پست ها و استوری ها از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام اقدام می کنید، اما در ads، لازم است ابتدا وارد فیس بوک شوید و بعد برای تبلیغات اقدام کنید.
پروموشن به شما این امکان را میدهد تا مخاطبان هدف خود را بر اساس سن و لوکیشن انتخاب کنید، اما ads در زمینه انتخاب مخاطب هدف آپشن های بیشتری نظیر انتخاب بر اساس علایق، رفتارها و سایر مشخصات فردی به شما ارائه می دهد.
به خاطر داشته باشید که ویژگی پروموشن اینستاگرام فقط برای حساب های تجاری قابل اجرا است؛ بنابراین، اگر از قبل یک حساب تجاری ندارید، پیشنهاد می کنیم یک حساب کاربری تجاری ایجاد کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مراجعه کنید .