۰۰/۴/۶، ۱۱:۵۷ عصر
[b]-دستی[/b]
یکی از روشهای سنتی و مرسوم در اعمال رنگهای ترافیکی، روش دستی است. عموما از غلطک یا کاردک برای اجرا به روش دستی در رنگهای آکریلیک چند جزیی استفاده میگردد.
[b]-اسپری[/b]
یکی از پرکاربردترین روشها در اعمال رنگهای ترافیکی، روش اسپری است. در این روش با استفاده از ماشین آلات خاص رنگ را بر روی سطح اسپری میکنند. ضخامت رنگ اعمالی در این روش خیلی بالا نیست.
[b]-اسکرید[/b]
در این روش رنگ مخلوط مذاب بر روی سطح به طور یکنواخت اعمال میشود. زمان خشک شدن در این روش کوتاه بوده و علاوه بر چسبندگی خوب به زیرآیند، قابلیت اعمال با ضخامتهای بالا را نیز دارد.
[b]-اکستروژن[/b]
در این روش نیز رنگ مخلوط شده در پیش گرمکنهایی حرارت داده میشوند تا به دمای مذاب برسند. سپس به وسیله ماشینهای مخصوص بر روی زیرآیند پرایمر خورده برای خطوط منقطع حاشیه راه اعمال میگردد.
ویژگیهای رنگهای ترافیکی
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یکی از روشهای سنتی و مرسوم در اعمال رنگهای ترافیکی، روش دستی است. عموما از غلطک یا کاردک برای اجرا به روش دستی در رنگهای آکریلیک چند جزیی استفاده میگردد.
[b]-اسپری[/b]
یکی از پرکاربردترین روشها در اعمال رنگهای ترافیکی، روش اسپری است. در این روش با استفاده از ماشین آلات خاص رنگ را بر روی سطح اسپری میکنند. ضخامت رنگ اعمالی در این روش خیلی بالا نیست.
[b]-اسکرید[/b]
در این روش رنگ مخلوط مذاب بر روی سطح به طور یکنواخت اعمال میشود. زمان خشک شدن در این روش کوتاه بوده و علاوه بر چسبندگی خوب به زیرآیند، قابلیت اعمال با ضخامتهای بالا را نیز دارد.
[b]-اکستروژن[/b]
در این روش نیز رنگ مخلوط شده در پیش گرمکنهایی حرارت داده میشوند تا به دمای مذاب برسند. سپس به وسیله ماشینهای مخصوص بر روی زیرآیند پرایمر خورده برای خطوط منقطع حاشیه راه اعمال میگردد.
ویژگیهای رنگهای ترافیکی
- خشک شدن سریع رنگ ترافیکی
- مقاومت سایشی بالای رنگ ترافیکی
- مقاومت جوی بالا در رنگ ترافیکی و استخری
- چسبندگی بالای رنگ ترافیکی به آسفالت و بتن
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.