شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

لطفاً توجه داشته باشید که ارسال‌های جدیدی که در این انجمن ثبت می‌شوند، ابتدا باید توسط یکی از مدیران تأیید شوند و پس از تأیید مدیر، قابل دیدن خواهند بود.
ارسال پاسخ جدید‌
پاسخ به موضوع: چند تکنیک طلایی انتشار پست در لینکدین
نام کاربری:
عنوان ارسال:
نماد ارسال:
پیام شما:
شکلک‌ها
gol like think wink
laugh right left happy
Sad Heart Huh cofee
love hi new  
[شکلک‌های بیش‌تر]
گزینه‌های ارسال:
اشتراک در موضوع:
نوع اطلاع رسانی و نحوه‌ی اشتراک در این موضوع را تعیین کنید. (ویژه‌ی اعضای انجمن)




تایید انسان بودن کاربر
لطفاً جعبه زیر را تیک بزنید. این فرآیند از فعالیت ربات‌ها جلوگیری می‌کند.


مرور موضوع (اولین پاسخ، جدیدترین پاسخ است)
ارسال کننده sahar.hamdi30 - ۹۶/۱/۲۹، ۰۸:۳۰ عصر
در دو سه ماه اخیر حضور ایرانی ها در لینکدین بسیار زیاد شده و به همین دلیل ، شاهد افزایش تعداد پست های منتشر شده توسط دوستان فارسی زبان در لینکدین هستیم .
متاسفانه اکثر این پست ها بدون استراتژی و بدون رعایت قوانین و شناخت مخاطب داره منتشر می شه که گاها بسیار آزاردهنده می شن
چند نکته کاربردی و مهم :
– یکی از مهمترین نکات در انتشار پست اینه که بهتر هست در لینکدین در طول روز نهایتا دو تا سه پست در فواصل زمانی مشخص منتشر کنید . خیلی دیدم برخی از دوستان در مدت زمان حدود ۱۵ دقیقه ۴ تا ۵ پست ،پشت سر هم منتشر می کنند که این کاملا استراتژی اشتباه و حتی آزار دهنده ای برای مخاطبان هست .
کمیت پست اصلا مهم نیست به کیفیت پست توجه کنید
– نکته بعدی این هست که هدف از انتشار پست چیست ؟ بسیاری از پست ها بی هدف و بدون شناسایی مخاطب داره منتشر می شه . باید به این سوال پاسخ بدین که این پست دقیقا می خواد چه هدفی رو دنبال کنه؟ چه مشکلی از مشکلات و دغدغه های مخاطب رو رفع می کنه ؟ دقیقا برای چه شخصی با چه نیازهایی داره منتشر می شه ؟
– نکته سوم این هست که به اعتقاد بنده پست هایی که در لینکدین منتشر می شه بهتره از جنس میکروکانتنت یا محتوای کوتاه  باشه  برخی از دوستان دارن پست هایی با بیش از ۷۰۰ کلمه منتشر می کنن . اعتقاد بنده این هست که با توجه به فضای شبکه های اجتماعی بهتره پست هایی با محتوای کوتاه منتشر کنید مطمئنا بازخورد بهتری خواهید گرفت . بدون حاشیه روی و مقدمه چینی به سراغ اصل موضوع بروید . مختصر و خلاصه بنویسید .
هر نوع محتوا در شبکه های اجتماعی بهتر هست بدون حاشیه روی و  مقدمه چینی و همچنین مختصر و مفید ارائه شود  
– دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فراموش نشه . می تونه از لحاظ بازدید ، تعداد لایک ، تعداد اشتراک گذاری ، زمان انتشار پست و حتی کامنت ها پارامترهایی باشه که شما رفتار و سلیقه کاربراتون رو بعد از انتشار پست بدونید و با توجه به تحلیل این دیتا محتوای بعدی رو تولید و منتشر کنید . قطعا با تحلیل دقیق دیتا هر پست ، می تونید پست های بهتری تولید کنید
– عکس زیبا و مرتبط فراموش نشه . نیاز به توضیح نداره
– ترجیحا در انتهای محتوای کامل خودتون (نه با ادامه مطلب) مخاطب رو به یک فرایندی یا عملی ترغیب کنید . می تونه بازدید از وب سایتتون باشه ، می تونه عضویت در خبرنامه باشه ، می تونه دیدن مقالات مرتبط با مطلب منتشر شده باشه ، معرفی محصولات و خدمات کاملا مرتبط با محتوا هم گزینه مناسبی هست و …