لطفاً توجه داشته باشید که ارسالهای جدیدی که در این انجمن ثبت میشوند، ابتدا باید توسط یکی از مدیران تأیید شوند و پس از تأیید مدیر، قابل دیدن خواهند بود.
مرور موضوع (اولین پاسخ، جدیدترین پاسخ است) |
ارسال کننده mesterweb - ۹۵/۱۰/۲۶، ۰۱:۰۸ عصر |
سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان برای حل مشکل ورود گوشیهای شرکتهای بدون نمایندگی مستقیم خدمات پس از فروش در ایران، نام ۲۳ شرکت مجاز به ارائهی خدمات پس از فروش و واردات مجاز گوشیهای آیفون شرکت اپل را اعلام کرد.
سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، علاوه بر اعلام گارانتیهای مجاز خدمات پس از فروش گوشیهای آیفون، شرکتهایی را بهعنوان نمایندگی معتبر خدمات پس از فروش شرکتهای BLU، لنوو، موتورولا، اچتیسی و بلکبری اعلام کرده است. دلیل اعلام نام و تأیید خدمات پس از فروش این شرکتها، مجوز ندادن شرکت اصلی برای ایجاد نمایندگی در کشورمان به دلایلی از جمله تحریم است. نام شرکتهای اعلامشده توسط سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان برای خدمات پس از فروش شرکت اپل به شرح زیر است: ۱- ماناتل پارس ۲- مدیا پردازش ۳- ایرانیان قائم همراه ۴- اکسیر تجارت صبا ۵- داتیس امرتات ۶- الماس سیستم ۷- سیب طلایی هوشمند ۸- گروه آروند ۹- دلتا همراه پردازش شرق ۱۰- دی تل ۱۱- ارکان ارتباطات ۱۲- بینالمللی تجارت یاس ۱۳- توسعه ارتباطات هما ۱۴- تک تیم فن ۱۵- فوژان ارتباط قشم ۱۶- ویستا پخش رایانه ۱۷- پیشرو الکترونیک فراسو ۱۸- سریر سرویس ۱۹- تحلیلگران هوشمند امید ۲۰- اپل تکنولوژی ۲۱- آسمان رایانه سخت افزار ۲۲- انفورماتیک گستر ۲۳- سلوکام قشم نمایندگی خدمات پس از فروش دیگر شرکتهای تولید موبایل که در ایران گارانتی مستقیم ندارند، به شرح زیر است: BLU: انفورماتیک گستر اچتیسی: پرشین سلوکام قشم بلکبری: پرشین سلوکام قشم لنوو: ارکان ارتباطات نوین موتورولا: ارکان ارتباطات نوین این شرکتها تا زمانی که سازمان حمایت صلاحیتشان را تأیید کند، از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واردات گوشیهای اپل و برندهای اعلامی مجاز خواهند بود. |