شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

لطفاً توجه داشته باشید که ارسال‌های جدیدی که در این انجمن ثبت می‌شوند، ابتدا باید توسط یکی از مدیران تأیید شوند و پس از تأیید مدیر، قابل دیدن خواهند بود.
ارسال پاسخ جدید‌
پاسخ به موضوع: خالق جاوا اسکریپت می‌خواهد صنعت تبلیغات را متحول کند
نام کاربری:
عنوان ارسال:
نماد ارسال:
پیام شما:
شکلک‌ها
gol like think wink
laugh right left happy
Sad Heart Huh cofee
love hi new  
[شکلک‌های بیش‌تر]
گزینه‌های ارسال:
اشتراک در موضوع:
نوع اطلاع رسانی و نحوه‌ی اشتراک در این موضوع را تعیین کنید. (ویژه‌ی اعضای انجمن)




تایید انسان بودن کاربر
لطفاً جعبه زیر را تیک بزنید. این فرآیند از فعالیت ربات‌ها جلوگیری می‌کند.


مرور موضوع (اولین پاسخ، جدیدترین پاسخ است)
ارسال کننده elshan - ۹۵/۲/۹، ۱۲:۳۸ صبح
برندان آیک (Brendan Eich) وب را از نو اختراع کرد. حالا او می‌خواهد صنعت تبلیغات را دگرگون کند. آیک خالق جاوااسکریپت، پرکاربردترین زبان برنامه‌نویسی جهان است. او به عنوان یکی از بنیان‌گذاران موزیلا، با معرفی فایرفاکس به زندگی اینترنت اکسپلورر به عنوان محبوب‌‌ترین مرورگر دنیا پایان داد.
حالا او با استارت‌آپی به نام «بریو» (Brave) می‌خواهد صنعت تبلیغات را متحول کند. هدف این استارت‌آپ توسعه‌ی مرورگری برای دسکتاپ و موبایل است که تبلیغات را مسدود می‌کند و آنها را با تبلیغات دیگری جایگزین می‌کند. اگر پروژه‌ی Brave موفق باشد می‌تواند الگوی قدیمی تبلیغات را تغییر دهد. شرکت‌های تبلیغ‌کننده به جای پرداخت مبلغ به ناشران یا شبکه‌های تبلیغاتی به سازنده‌ی مرورگر پرداخت خواهند کرد.
ایده‌ی اصلی پس این پروژه، این است که تبلیغاتی که داده‌های شخصی شما را می‌دزدند، مسدود بشوند و جای آنها را تبلیغاتی بگیرند که به حریم شخصی شما احترام می‌گذارند؛ کامپیوتر شما را کند نمی‌کنند و به باتری گوشی شما فشار نمی‌آورند. براساس برنامه‌های آنها بخشی از درآمد حاصل از تبلیغات نصیب صاحب وب‌سایت و کاربران خواهد شد. مسوولان شرکت Brave امیدوارند که ۵۵ درصد درآمد حاصل از تبلیغات را به ناشران بدهند. این شرکت ۱۵ درصد به شرکای تبلیغاتی‌اش خواهد داد و ۱۵ درصد دیگر را برای خودش نگاه خواهد داشت. ۱۵ درصد باقی مانده هم کاربران اختصاص خواهد داشت. این شرکت می‌خواهد نوعی سیستم کنترلی طراحی کند تا مطمئن شود که افراد واقعی در وب گشت و گذار می‌کنند.
در نهایت مسوولان این شرکت امیدوارند که کاربران برای خلاص شدن از تبلیغات مبلغی را پرداخت کنند. اگر این الگو موفق باشد، تکنولوژی‌های این شرکت به یک استاندارد تبدیل خواهند شد و دیگر مرورگرها هم آن را به کار خواهند گرفت تا از حریم شخصی کاربران محافظت ‌کنند.