شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

لطفاً توجه داشته باشید که ارسال‌های جدیدی که در این انجمن ثبت می‌شوند، ابتدا باید توسط یکی از مدیران تأیید شوند و پس از تأیید مدیر، قابل دیدن خواهند بود.
ارسال پاسخ جدید‌
پاسخ به موضوع: طراحی جدید وبسایت لینکداین آن را شبیه به فیسبوک می کند
نام کاربری:
عنوان ارسال:
نماد ارسال:
پیام شما:
شکلک‌ها
gol like think wink
laugh right left happy
Sad Heart Huh cofee
love hi new  
[شکلک‌های بیش‌تر]
گزینه‌های ارسال:
اشتراک در موضوع:
نوع اطلاع رسانی و نحوه‌ی اشتراک در این موضوع را تعیین کنید. (ویژه‌ی اعضای انجمن)




تایید انسان بودن کاربر
لطفاً جعبه زیر را تیک بزنید. این فرآیند از فعالیت ربات‌ها جلوگیری می‌کند.


مرور موضوع (اولین پاسخ، جدیدترین پاسخ است)
ارسال کننده نگار - ۹۵/۱۱/۲، ۱۰:۳۵ عصر
طراحی قبلیش به نظرم بهتر بود
ارسال کننده soraya - ۹۵/۱۱/۲، ۱۰:۰۲ عصر
[تصویر:  do.php?img=2786]

اکثر کاربرانی که به طور حرفه‌ای در فضای مجازی فعالیت می‌کنند و مشاغل و رزومه‌ی خود را به صورت آنلاین نگهداری می‌کنند، مطمئنا برای یک بار هم که شده از شبکه‌ی اجتماعی لینکداین (LinkedIn) بهره برده‌اند. این شبکه که دارای محیطی تخصصی است و افراد با مشاغل خود در آن شرکت می‌کنند، به تازگی طراحی جدیدی را به خود می‌بیند که آن را بیشتر به فرم طراحی فیسبوک (Facebook) نزدیک کرده است.

از لحاظ کارایی و سرعت رابط کاربری، لینکداین همواره به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های کاربران معرفی می‌شده است، اما تجربه‌ی کاربری نه چندان جذاب این وب سایت معمولا باعث می‌شود که کاربران تنها چند دقیقه داخل آن بمانند و آنهایی هم که فعالیت مرتبی ندارند، تنها هر چند روز یا هر چند هفته یک بار به آن مراجعه کنند.
حالا توسعه‌دهندگان این شبکه‌ی اجتماعی دقیقا بر روی همین موضوع دست گذاشته‌اند و طراحی جدیدی را برای نسخه‌ی دسکتاپ لینکداین ارائه داده‌اند. این تغییر که آنها لقب «بزرگترین تغییر طراحی در نسخه‌ی دسکتاپ» از ابتدای تاسیس لینکدین تا به اینجا را برایش انتخاب کرده‌اند، ظاهر مدرن‌تر، خلوت‌تر و گیراتری را برای این شبکه‌ی اجتماعی به ارمغان می‌آورد تا دیگر لینکدین شبیه شبکه‌های قدیمی متعلق به دهه‌ی قبلی نباشد و به جذابیت نسخه‌ی اپلیکیشن موبایل خود نزدیک‌تر شود.
مدیران لینکداین می‌گویند که هدف اصلی این شبکه‌ی اجتماعی این است که شما بتوانید به مرتبط‌ترین محتوای حرفه‌ای، گفت و گوها و موقعیت‌های کاری به سرعت و با راحتی کامل دسترسی داشته باشید؛ بدون تفاوت در این که از نسخه‌ی موبایل استفاده می‌کنید و یا به سایت لینکداین مراجعه کرده‌اید. علاوه بر تغییر رنگ المان‌های اصلی که در همان نگاه اول، نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، این طراحی جدید دارای ویژگی‌های مهم دیگری نیز خواهد بود تا این هدف بزرگ سریع‌تر محقق شود.

برخی از تغییرات طراحی لینکداین در نسخه‌ی دسکتاپ

[تصویر:  do.php?img=2787]
  1. آیکون‌های بزرگتر در منوی بالایی سایت برای دسترسی و جابه‌جایی آسان‌تر بین بخش‌های مختلف.
  2. بخش مکالمات به طور کامل و با الهام از محیط چت‌های فیسبوک تغییر طراحی داده شده است تا صرف نظر از این که در کدام بخش از لینکدین قرار دارید، بتوانید به تمام آنها دسترسی داشته باشید.
  3. محیط هوشمند لینکداین کاربران را با پیشنهاد مکالمه با دیگر اعضای کمپانی و گروه‌ کاری و تخصصیشان، به چت با یکدیگر تشویق خواهد کرد.
  4. بخش فیدها و مطالبی که به طور روزانه برای کاربران به نمایش در‌می‌آیند، از این پس توسط گروهی شامل انسان و ربات‌های دارای هوش مصنوعی تکمیل خواهد شد تا همواره مطالبی که برای کاربران جذاب‌تر و به حرفه‌ی آنها مربوط‌تر است، برایشان انتخاب شود.
  5. بخش نوار جستجو در طراحی جدید لینکداین به طور یک‌پارچه درآمده است و برخلاف نسخه‌ی قبلی که برای هر موضوع، جستجوی جداگانه‌ای وجود داشت، حالا شما می‌توانید تمام آیتم‌ها، مطالب و افراد داخل لینکدین را از طریق همان نوار واحد جستجو و پیدا کنید.
  6. از این پس اطلاعات بیشتری درباره‌ی افرادی که مطالب به اشتراک گذاشته شده توسط شما را می‌خوانند، به شما نمایش داده خواهد شد.
  7. پیشنهادهای هوشمندی برای مرتب‌ کردن و ایجاد یک ظاهر مدرن برای پروفایل کاربران به آنها ارائه خواهد شد.
علاوه بر تغییرات بالا، این ظاهر جدید لینکداین به طور کامل از المان‌های محبوب داخل شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک تشکیل شده است و این موضوع به خصوص برای کاربران تازه‌وارد، باعث می‌شود که احساس راحتی و نزدیکی بیشتری هنگام حرکت در رابط کاربری داشته باشند. همچنین در این طراحی جدید، تمام تلاش توسعه‌دهندگان برای آسانی و افزایش سرعت یافتن آیتم‌های مربوط و فرصت‌های کاری ارزشمند فراهم شده است تا کاربران قدیمی‌تر نیز بتوانند بهره‌وری این شبکه‌ی اجتماعی را برای خود افزایش دهند.