لطفاً توجه داشته باشید که ارسالهای جدیدی که در این انجمن ثبت میشوند، ابتدا باید توسط یکی از مدیران تأیید شوند و پس از تأیید مدیر، قابل دیدن خواهند بود.
مرور موضوع (اولین پاسخ، جدیدترین پاسخ است) |
ارسال کننده - ۹۵/۹/۱۸، ۰۱:۲۶ صبح |
این سبک اظهار نظر ها و استدلالهای فوق العاده عجیب و غیر قابل تصور در شان ملت ایران نیست. خواهش میکنم مسئولین صنفها و ارگانهای مختلف قبل از هر گونه مخالفت کور کورانه و استفاده از استدلالهایی که مردم رو کم ذهن تصور میکنه، کمی به این فکر کنند که یک راه حل بهتر ارایه کنند و نه اینکه سعی کنند یک خدمت به این خوبی که زندگی هزاران نفر رو تغییر داده ( از کاربرانی که هر روز تشکر میکنند از اسنپ تا رانندگانی که درآمدشون چند برابر شده) جلوشو بگیرند. این اظهار نظرها فقط نشون میده که چقدر شایسته سالاری در این اورگانها وجود نداشته و مسئولین اونها چقدر از دنیا عقب هستن که به هر استدلال عجیبی تکیه میکنند که کسب و کار عقب مانده خودشون رو زنده نگه دارند. |
ارسال کننده mesterweb - ۹۵/۹/۱۸، ۰۱:۲۳ صبح |
تنها چند روز پس از اظهار نظر رییس اتحادیه مشاوران املاک درباره «دیوار» حالا رییس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران هم هشدارهایی را درباره استفاده از اپلیکیشنهای تاکسی یاب اسنپ (snap) و تپ سی (TAP30) مطرح کرده است. رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران از نبود نظارت بر ارائه دهندگان خدمات اینترنتی خودرو به مردم خبر داد و گفت: اتحادیه اتومبیل کرایه تهران به دلیل شکایات متعددی که از این شرکتها به اتحادیه شده سعی دارد این دسته از ارائه دهندگان خدمات را تحت پوشش خود درآورد. قاسم قربانیخواه، در ارتباط با فعالیت برخی شرکتهایی مانند اسنپ و تپ سی که از طریق نرم افزارهای اینترنتی اقدام به ارسال خودرو به مردم میکنند، اظهار کرد: فعالیت این شرکتها به صورت ثبت شرکت انجام شده و تحت نظارت هیچ اتحادیهای نبوده همچنین خلع قانونی که بین ثبت شرکتها و نظارت اتحادیهها وجود دارد باعث شده تا این فعالیتها به صورت قارچ گونه رشد کند. وی افزود: با توجه به مشکلاتی که اخیرا برای مردم در ارائه این خدمات ایجاد شده و شکایات مکرری که از این شرکتها به دست مسئولین رسیده، باعث شده تا اتحادیه از اتاق اصناف کشور تقاضا کند که این شرکتهای ارائه کننده خدمات خودرو را تحت پوشش خود درآورد. رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران با اشاره به نداشتن مجوز ارائه دهندگان خدمات اینترنتی خودرو اظهار کرد: در حال حاضر تمامی نرم افزارهای ارائه دهنده خدمات خودرو به متقاضیان بدون جواز بوده و تحت نظارت هیچ نهادی نمیباشد و مردم باید توجه داشته باشند که در صورت بروز مشکل هیچ نهادی پاسخگوی ضرر جانی و مالی افراد نخواهد بود. قربانیخواه با بیان این که از لحاظ قانونی این شرکتها موظف به پیروی از قوانین اتحادیه هستند، گفت: هر صنفی باید تحت نظر یک رسته اتحادیه قرار گیرد تا بتوان با توجه به نرخ مصوب اتحادیه به نرخ گذاری برای خدمات ارائه شده خود بپردازد. وی در ادامه به بحث اجاره خودروهای لوکس به افراد متقاضی پرداخت و تصریح کرد : افراد کرایه دهنده ماشین با انتشار آگهی در روزنامهها از دارندگان خودرو لوکس این ماشینها را کرایه و با نرخی بالاتر به متقاضیان کرایه میدهند و عملا فقط حق دلالی این ماشینها را دریافت میکند. رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران، افزود: با وجود بندهایی که در قراردادها بین افراد متقاضی و واسطهها وجود دارد بیش از 70 درصد این قراردادها با مشکل روبهرو میشوند البته که اتحادیه اعتقاد دارد که تمامی خدمات ارائه شده در حمل و نقل باید زیر نظر این اتحادیه باشد. وی ادامه داد: اتحادیه نرخ مصوب خود را از سال 92 تا به حال تغییری نداده و در ماههای اخیر از وزارت صنعت،معدن و تجارت تقاضای شده تا این نرخ را افزایش دهد که در حال پیگیری و بررسی است. |