باشگاه کاربران روماک

نسخه‌ی کامل: نکاتی کلیدی در زمینه ی بازاریابی و...
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4
[In reply to Learn Marketing]
{بخش هفتم}
تحصیلات و تجارب
مدیران بازاریابی حداقل مدرک کارشناسی در زمینه ی بازاریابی و یا مدیریت کسب و کار همراه با چندین سال تجربه ی مدیریت تیم فروش، تیم تبلیغاتی و یا زمینه های مرتبط دارند. آموزش هایی شامل دوره های بازاریابی، کاوش بازار، رفتار مصرف کننده و مدیریت کسب و کار آنها را برای این حرفه آماده میکنند.


چه میزان حقوق و دستمزدی را باید انتظار داشته باشم؟
• مدیر بازاریابی
میانگین دستمزد سالانه: 116010 دلار
10 درصد بالایی: 187199 دلار
• مدیریت پایگاه داده
میانگین دستمزد سالانه: 75190 دلار
10 درصد بالایی: 116870 دلار
• تحلیلگر تحقيقات‌ علمى‌ در بازار
میانگین دستمزد سالانه: 60250 دلار
10 درصد بالایی: 112560 دلار
منبع: دفتر آمار نیروی انسانی ایالات متحده
*ادامه دارد...*
telegram.me/learn_marketing
سلام مثل همیشه عالی و مفید

حقوقی که تو ایران میگیرن کجا و ایالات متحده کجا....؟
آخرشم این میشه اوضاع ما... خیلی از به اصطلاح مدیران ما که بویی از مدیریت اصولی نبردند و کوچکترین اطلاعاتی هم ندارند درآمد میلیونی دارند
بازاریابی(learn_marketing)
[بخش هشتم]
مدیر پایگاه داده
آنها چه کاری انجام میدهند؟
• ساخت و/یا مدیریت پایگاه های داده ی مشتری به منظور کسب اطلاعات جمع آوری شده از ثبت نام ها و تراکنشها انجام گرفته با کارتهای وفاداری مشتریان.
• استفاده از نرم افزار پایگاه داده برای تولید اطلاعات جمع آمده از عادات خرید مشتریها و طرح نظریه هایی در خصوص ارائه ی بهتر محصول بر مبنای تقاضای مشتری
• استفاده از نرم افزار پایگاه داده برای روشن کردن اطلاعات در خصوص رفتار اختصاصی مشتری و استفاده از آنها در داخل پیشنهادات اعتیاد آور
• انتقال ارتباطات بین بازاریابی و فروش با شعب پایگاه داده
تحصیلات و تجارب
بازاریابان پایگاه داده اغلب مدرک کارشناسی در زمینه ی بازاریابی و/ یا فنآوری اطلاعات دارند. آنها باید دارای یک درک قوی از سخت افزار کامپیوتر و نرم افزارهای مرتبط بوده و همچنین تجاربی در خصوص مدیریت داده های مشتری داشته باشند تا اندازه ای که بتوانند نگرانیهای مشتری در خصوص حفظ حریم خصوصیاش را مرتفع سازند.
تحلیلگر تحقيقات‌ علمى‌ در بازار
آنها چه کاری انجام میدهند؟
• استفاده از روشهای متنوع برای جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریهای شرکت، شناسایی نقاط قوت و ضعف شرکت در خصوص محصولات و خدمات
• پژوهش در خصوص پیاده سازی و تاثیر برنامه های وفاداری مشتریان در کسب و کارهای همانند با کسب و کار خود
• استفاده از اطلاعات و تجزیه و تحلیل آماری برای پیش بینی در خصوص بازده سرمایه گذاری بر روی مشوقهای پیشنهادی در برنامه ی وفاداری مشتری
• جمع آوری و تحلیل اطلاعات راجع به واکنش مشتریان در قبال برنامه ی وفاداری شرکت و مشوقها و ارائه ی نتایج به تصمیم گیرندگان در شرکت.
*ادامه دارد...*
Telegram.me/learn_marketing
با عرض تاسف دوباره خدمت عزیزان بابت اینکه روز گذشته پستی زده نشد...
این بار دو پست به طور همزمان گذاشته خواهد شد.
سلام
خواهش می کنم ما همچنان منتظر هستیم
از مطالب و آموزشهایی که قرار میدین قدردانی می کنم. مقاله کاملی نوشتین .عالی بود
یک اعتبار مثبت برای تشکر تقدیم شد
استاد عزیز از مطلب هایی که منتشر کردین تشکر می کنم. خیلی به دردم خورد.
با توجه به اینکه فرمودین این پست آخر هست آیا بازم مطلب قرار میدین؟
(۹۴/۹/۲۸، ۱۰:۳۲ عصر)nader12 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استاد عزیز از مطلب هایی که منتشر کردین تشکر می کنم. خیلی به دردم خورد.
با توجه به اینکه فرمودین این پست آخر هست آیا بازم مطلب قرار میدین؟

نادر عزیز سلام.
منظور از پایان، بسته شدن و تمام شدن یک مقاله است، و نوید شروع یک مقاله ی دیگر را می دهد..
سلام
مطالبتون حرف نداره
{بخش نهم، بخش پایانی}
تحصیلات و تجارب
تحلیلگران تحقیقات علمی در بازار نیاز به حداقل مدرک کارشناسی در زمینه ی مطالعه ی وضعیت بازار (بازار پژوهی) و یا رشته های مرتبط نظیر آمار یا علوم کامپیوتری داشته و باید قادر به استفاده از هر دو روش فردی و مبتنی بر تکنولوژی برای جمع آوری اطلاعات باشند. تحلیلگران ممکن است حرفه ی خود را در سمتهای مختلف جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها، خواه برای بنگاه های اقتصادی، سازمانهای غیر انتفاعی یا کارگزاری های دولتی آغاز کنند.
یک آموزشگاه بازاریابی چگونه به شما در این زمینه کمک میکند؟
یک بازاریابی وفاداری کارا نیازمند توسعه ی محصولات و خدمات شرکت و نیز اجرای هر نوع برنامه ی وفاداری ویژه است. در آموزشگاه بازاریابی شما بیش از آن که فقط در مورد چگونگی ترفیع و توسعه ی کسب و کار بیاموزید، در مورد نحوه ی مدیریت عناصر مهم دخیل در آن خواهید آموخت.
یک برنامه ی بازاریابی شما را در چگونگی درک صحیح تر از محیط بازار خود، از جمله مشتریها، رقابت و محدودیتها تربیت میکند. دوره های علم اقتصاد به شما در باب شناسایی و پاسخ به عرضه و تقاضا، ایجاد و توسعه ی نسبی سود برای تشویق و ترغیب معاملات در بازار آموزش می دهد. دوره های بازار پژوهی به شما آموزش می دهند که چگونه مشتری ها را بخش بندی کنید و فرصت های بازار را در میان هر دو نوع مشتریان جدید و دائمی شناسایی کنید. دوره های آموزشی در زمینه ی رفتار مصرف کننده به شما آموزش می دهند که چگونه مشتری ها به ارتباطات و مشوق های متفاوت واکنش نشان می دهند. (همچنین می توانید به مبحث Consumer Psychology رجوع کنید)
یک برنامه ی بازاریابی همچنین در مورد جزئیات تشکیلات و مدیریت کسب و کار از جمله توسعه، توزیع، قیمت گذاری و ترویج محصول آموزش می دهد. شما مهارت های اساسی رهبری را می آموزید که لازمه ی هماهنگی و مدیریت تیم و چگونگی هم تراز کردن اهداف اعضای تیم، به طوری که همه ی واحد های کسب و کار برای رسیدن به دیدگاه یکسانی از موفقیت با هم همکاری و مشارکت کنند، است.
علاوه بر این، هر آموزشگاه بازاریابی به توسعه ی مهارتهای ارتباطی تاکید خواهد کرد. علاوه بر گذراندن کلاسهای ویژه درباره ی محیطهای ارتباطی مختلف، شما نیازمند تمرین و توسعه ی مهارتهای ارتباطی، معرفی و ارائه در تمام کلاسهای خود هستید. اساتید کلاسها شما را با بازخوردها (اثرات برگشتی) آماده خواهند کرد و شما را مجبور به گسترش دادن پیام هایتان به سوی حداکثر اثر و خروجی میکنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که یک آموزشگاه بازاریابی می تواند برای شما انجام دهد، اطلاعات از آموزشگاه های رتبه دار در بازاریابی درخواست کنید و دریابید چه پاداش هایی برای شما اندوخته اند.

*پایان بازاریابی براساس حسن وفاداری*
Telegram.me/learn_marketing
صفحه‌ها: 1 2 3 4