شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: shahab - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1451
چگونه مشتریان به شیفتگان سازمان تبدیل می‌شوند؟
[align=justify]بر طبق گزارشات سایت Trendwatching این که مشتریان احساس کنند خدمات خوبی را از یک مؤسسه دریافت کرده‌اند، درست شبیه به احساس عاشق شدن است! چرا که وقتی خدمات مشتریان به خوبی ارائه شود، در مشتری ایجاد حس مهم بودن و ارزشمند بودن می‌کند و اینها همان احساساتی است که در یک عشق اتفاق می‌افتد.

سه روش وجود دارد که به ایجاد این حس در مشتریان کمک می‌کند:

کارهایی فراتر از خواسته و نیاز مشتریان انجام شود.
آسایش مشتریان به خوبی درک شود.
«در دسترس بودن» یک نوع سرمایه‌گذاری لحاظ شود و