شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: farnaz - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1029
شفافیت سازمانی رضایت شغلی کارمندان را افزایش می‌دهد
[align=justify]جریان آزاد اطلاعات و شفافیت سازمانی ، سطوح اعتماد تیمی را ارتقاء می‌دهد و از وقوع بسیاری از اختلافات پرهزینه، جلوگیری می‌کند.
نتیجه‌ی تحقیقاتی که سال ۲۰۱۳ و با حضور بیش از ۴۰ هزار کارمند صورت گرفت، نشان می‌داد که شفافیت سازمانی، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رضایت شغلی است. شفافیت عملکرد برای خلق یک محیط کار مشارکتی که به کارمندان انرژی و انگیزه می‌بخشد، ضروری است، همان‌طور که فقدان شفاف‌سازی، تأثیرات منفی خود را روی روحیه‌ی کارمندان، عملکرد و حتی سود شرکت نشان خواهد داد.

[b]روی م