شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: bahram - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 624
۵ قانون کپی‌رایتینگ که شکستنشان به فروش ضربه می‌زند
[align=center][عکس: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

اگر نوشتن پیغام‌های بازاریابی‌تان را به کپی‌رایتری سپرده‌اید که متخصص این کار هم نیست، همین حالا هم دارید از فروش ضربه می‌خورید.
دلیلش ساده است. اگر کپی‌رایتینگ شما مخاطب هدف شما را جلب نکند، بازده‌ی سرمایه‌ی (ROI) بازاریابی‌تان محدود خواهد بود.
اگر کسی که دارد پیام‌های بازاریابی شما را می‌نویسد، بلد نباشد که متن متقاعدکننده، معنادار، احساسی و عمل‌کردنی بنویسد، عملکردِ کل کارزار بازاریابی زیر سوال می‌رود.