شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

ثبت دامنه و خدمات هاست (خرداد 31, 1397)

سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی اتوپیامک (خرداد 31, 1397)

فروش ممبر و افزایش بازدید پست های کانال تلگرام (خرداد 31, 1397)


کلمات کلیدی
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 872
سطوح مختلف آگاهی از برند در ذهن مشتری
[align=justify]خریداران کالاهای B2B عموما برای برطرف کردن نیازمندی‌هایشان بیش از یک منبع خارجی دارند. البته برخی از شرکت‌ها هم هستند که برای ایجاد یک مشارکت پایدار و به صورت هدفمند با شرکت‌ها تفاهم نامه همکاری بلندمدت امضا می‌کنند یا دو، سه پیمانکار کوچک را همواره در کنار خود دارند و کارهایشان را بین آنها تقسیم می‌کنند.

اما در یک فضای متعارف برای B2B‌ها محصولات بین شرکتی اعم از کالا یا خدمات با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های منسوب به هر یک از شرکت‌های ارائه‌دهنده و در یک فضای غیرمتعارف ارزیابی می
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 649
چرا اینترنت ذهن هایمان را آزاد نکرده است
چگونه تبلیغات می تواند رسانه های آزاد را در یک جامعه غربی ظاهرا دموکراتیک، به خودسانسوری وادار کند.

[align=justify]سه دهه پیش پروفسور نوآم چامسکی که برخی او را تواناترین و شجاع ترین روشنفکر زنده می دانند و برخی دیگر یک فرضیه پرداز ضد آمریکایی، انتقادهای اثرگذار خود را از رسانه های شرکتی غرب با همکاری ادوارد اس. هرمان، در کتاب اثرگذارش «تولید رضایت» روی کاغذ آورد. این کتاب اثر ژرفی بر برداشت من از رسانه های جریان غالب در سال های نوجوانی ام گذاشت و از لحاظی در تص
نویسنده: araam - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 594
ذهن ثروتمند، پول را جذب می کند
[align=justify]جهت افکارتان و تصویر ذهنی تان، در تعیین این که آیا شما پول رادفع می کنید یا جذب، بسیار اهمیت دارد. اولین قدم برای جذب پول، «تغییر نگرش» است. حتی برای یک لحظه هم فکر نکنید که می توانید این مرحله را از قلم بیندازید و به مرحله بعد بروید. اگر طرز فکر شما مانند یک قهرمان نباشد هرگز یکی از آن ها نخواهید بود.

اغلب مردم فکر می کنند زمانی که پول زیادی داشته باشند طرز فکر آن ها هم مانند ثروتمندان خواهدشد؛ در حالی که عکس این قضیه صادق است، شما باید طرز فکر ثروتمندانه داشته باشید قبل از ای
نویسنده: farnaz - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 189
راه‌هایی برای پرورش ذهن طراحی در کسب‌وکار
بدون شک یکی از اولین اصول موفقیت در کسب‌وکار، قدرت نیازسنجی و طراحی محصولی بهینه است که مورد نیاز و استقبال مشتریان قرار بگیرد.

[align=justify]«ذهن طراحی» یک توانایی ذهنی است که با درک نیاز واقعی مشتریان منجر به خلاقیت، طراحی و تولید خدمات و محصولات کاربرپسند و بهینه می‌شود. این توانایی ذهنی، هم از طریق کار گروهی و هم از طریق بازخورد مشتریان قابل اجرا است و موجب رشد بدون توقف شرکت یا سازمان می‌شود. پس بسیار مهم است که آن را تقویت کنیم .شاید شما رقبای بزرگی