شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 548
۱۰ قانون بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
[align=justify]بهره بردن از قدرت محتوا و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی می‌تواند باعث بهبود چشمگیر جایگاه مخاطبان و مشتریان شما گردد. اما ورود به این حوزه، بدون هیچ‌گونه درک یا تجربه‌ی قبلی می‌تواند چالش‌آفرین نیز باشد.
درک اصول و قواعد بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، یک مساله‌ی بسیار حیاتی است. از به حداکثر رساندن کیفیت، تا افزایش نقاط ورود (Entry Point) آنلاین شما، تبعیت از این ۱۰ قانون، می‌تواند شالوده‌ای بسازد که به مشتریان شما، برند شما و شاید از همه مهم‌تر، به میزان سود شما کمک کند.

[b]۱- ق
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 620
۱۰ نکته‌ی سئو برای بازاریابی استارت‌آپ‌ها در سال ۲۰۱۵
[align=justify]اینترنت و دنیای بازاریابی اینترنتی، هر روز در حال تغییر و پیشرفت است. در این مقاله، سعی شده است با در نظر گرفتن شرایط فعلی محیط وب، ده نکته‌ی کاربردی برای بازاریابی و سئوی استارت‌آپ‌ها، آموزش داده شود. اگر شما هم ایده‌ای برای اجرا دارید، استارت‌آپ خود را به تازگی آغاز کرده‌اید، یا به موضوع سئو علاقه دارید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.
بازاریابی استارت‌آپ‌ها در محیط امروزی اینترنت، دنیایی‌ست به کلی متفاوت از آن‌چه ده سال پیش بوده است. حتی اگر همین دو سال پیش را نگاه کنیم،
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 740
12 استراتژی بازاریابی برای رشد فروش آنلاین شما
[align=justify]بزرگترین مشکلی که صاحبان فروشگاههای اینترنتی با آن روبرو هستند ایجاد ترافیک فروش است. دانستن آنکه از کجا شروع کنند و چگونه در برابر هزاران فروشگاه دیگر که با آنها در رقابت هستند تا ترافیک خود را بالا ببرند، مقاومت کنند، مبارزه ای ترسناک است.
انفجار رشد در دنیای تجارت، فقط باعث سخت تر شدن جذب حجم عظیمی از بازدید کنندگان حیاتی شده است، که برای بقا در تجارت از اهمیت بسزایی برخوردار است.
در این مقاله 12 استراتژی متفاوت جهت کمک کردن به افزایش ترافیک و تقویت فروش اراده می گردد.

1-
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 671
10 نکته مهم بازاریابی برای خرده فروشان اینترنتی
[align=justify] ما باید فروشگاه های سنتی را کنار بگذاریم  و بازاریابی و تبلیغات اینترنتی را مورد توجه قرار دهیم؛ بازاریابی اینترنتی برای خرده فروشان از اهمیت بسزایی برخوردار است.
هنگامی که محصولات را بصورت آنلاین بفروش می رسانیم، راههای زیادی برای افزایش فروش وجود دارد.
با توجه به این 10 پیشنهاد، ترافیک فروش خود را افزایش دهید:
1.     ارسال تبلیغات چاپی: از طریق روزنامه، مجله،بروشور، ...
2.     معرفی محصولات: ارائه مشخصات کالا، عکس، توضیحات، قیمت، کارایی، ...
3.     به
نویسنده: نگار - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 910
آموزش نکاتی اساسی در مورد بازاریابی آنلاین برای افزایش فروش
[align=justify]امروزه افراد زیادی در سراسر دنیا نسبت به فعالیت های آنلاین و راه اندازی کسب و کار از طریق اینترنت خوشبین بوده و به سمت تجارت الکترونیک حرکت میکنند. قطعا بسیاری از این افراد نسبت به روش های درآمد زایی از طریق کسب و کارهای آنلاین ([url=http://amabek.com][/url]بازاریابی ) اطلاعات کم یا زیادی دارند اما هستند افرادی که نسبت به روش های درآمد زایی در اینترنت هیچ اطلاعی نداشته و به دنبال کشف اطلاعاتی در رابطه با چگونگی افزایش فروش در اینترنت میباشند. قطعا یکی از اولین مسائل و موضوعاتی که
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 60 - بازدید‌ها: 8216
مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی
[align=justify][size=medium]استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

اگر بهینه سازی سایت به عنوان یک جزء از هسته اصلی استراتژی های شما برای بازاریابی اینترنتی میباشد، داشتن یک وب سایت که قابل روئیت در تلفن های همراه باشد بسیار پسندیده خواهد بود.
امروزه میزان فروش تلفن های همراه نسبت به فروش کامپیوترهای خانگی و یا لپ تاپ ها پیشی گرفته است همچنین در سال 2014 میزان استفاده از اینترنت از طریق تلفن های همراه نسبت به سال های قبل بسیار افزایش یافته است به همین دلیل داشتن وب سایت
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 675
سه نکته بسیار مهم در بازاریابی و رونق کسب و کار اینترنتی
سه نکته بسیار مهم در بازاریابی و رونق کسب و کاراینترنتی



زمانی که برای کسب و کار خود یک سایت اینترنتی راه اندازی می کنید بهتر است این سه کار ارزشمند را برای رونق کسب و کار خود در سایتتان بکار بگیرید . دقت داشته باشید در تمامی این موارد سلیقه و دانش شما تاثیر گذار خواهد بود.
به طور مثال ما فرض میگیریم کسب و کار شما در مورد فروش قطعات کامپیوتر می باشد:
[align=justify][size=medium]
1- قرار دا
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 433
درسهای بازاریابی از خندوانه
[align=justify]خندوانه عنوان مجموعه‌ای است که هر شب از شبکه نسیم روی آنتن سیما می‌رود. اجرای این برنامه شاد و مفرح را رامبد جوان به عهده دارد. با وجود اینکه شاید شبکه نسیم به اندازه شبکه‌های 1، 2 و 3 بیننده نداشته باشد، اما این برنامه آنقدر در بین مخاطبان تلویزیون محبوب شده که حتی خیلی از خانواده‌ها اقدام به خرید گیرنده دیجیتال کرده‌اند تا بتوانند برنامه خندوانه را در شبکه نسیم ببینند.
در اینجا سعی می‌کنم که از منظر بازاریابی به این برنامه موفق نگاهی بیندازم و نکاتی را پیرامون آن عنوان کنم

[
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 423
گرایش بازاریابی اینترنتی از سال ۲۰۱۴
[align=justify]اینترنت به طرز چشمگیری نحوه اشتراک گذاری اطلاعات را تغییر داده ، و تأثیر شگرفی نیز بر بازاریابی گذارده است. طی سال های اخیر، در حالی که تاکتیک های برونگرا کهنه و منسوخ شده اند، تغییر جهت بیشتری به سمت تکنیک های درونگرا شکل گرفته است. بیشتر کسب و کارها به جای تبلیغاتی که درون محتواهای خارجی گنجانده شده اند، با انتشار محتواهای بکر و بدیع، به دلیل مزایای بیشتر این تاکتیک ها مانند رشد مخاطبین و برندینگ، به موفقیت دست یافته اند.
با در نظر گرفتن این روندها، در ادامه پیش بینی های خود را
نویسنده: elshan - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 689
تأثیر تیپ و ظاهر آراسته بر موفقیت بازاریابی و فروش
[align=justify]بازاریابی تلفیقی از علم و هنر است. یادگیری اصول و قواعد بازاریابی بخشی از علم بازاریابی می‌باشد که با شرکت در دوره‌های بازاریابی و فروش، خواندن کتاب‌ها و مجلات و تماشای فیلم‌های آموزشی محقق می‌شود. اما از سوی دیگر بازاریابی یک هنر است و فارغ از تمام اصول و قوانین، بازاریاب باید یک هنرمند باشد تا بتواند نیاز مشتری را به درستی تشخیص داده و با محصول و یا خدمت خود در جهت رفع آن گام بردارد و موجبات خشنودی مشتری را فراهم آورد. هنرمند بودن بازاریاب مسئولیت او را حساس‌تر می‌کند زیرا وی با