شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

لطفاً توجه داشته باشید که ارسال‌های جدیدی که در این انجمن ثبت می‌شوند، ابتدا باید توسط یکی از مدیران تأیید شوند و پس از تأیید مدیر، قابل دیدن خواهند بود.
ارسال پاسخ جدید‌
پاسخ به موضوع: چگونه یک پروفایل حرفه‌ای در لینکداین داشته باشیم؟
نام کاربری:
عنوان ارسال:
نماد ارسال:
پیام شما:
شکلک‌ها
gol like think wink
laugh right left happy
Sad Heart Huh cofee
love hi new  
[شکلک‌های بیش‌تر]
گزینه‌های ارسال:
اشتراک در موضوع:
نوع اطلاع رسانی و نحوه‌ی اشتراک در این موضوع را تعیین کنید. (ویژه‌ی اعضای انجمن)




تایید انسان بودن کاربر
لطفاً جعبه زیر را تیک بزنید. این فرآیند از فعالیت ربات‌ها جلوگیری می‌کند.


مرور موضوع (اولین پاسخ، جدیدترین پاسخ است)
ارسال کننده سحر - ۹۷/۴/۳۰، ۰۹:۳۶ صبح
داشتن یک پروفایل حرفه‌ای در لینکداین LinkedIn به شما کمک می‌کند که ارتباطات بهتر و سازنده‌تری را با فعالان صنعت خود پیدا کرده و فرصت‌های بیشتری خلق کنید.

[تصویر:  do.php?img=5213]

قسمت عمده‌ای از کاربران لینکداین حدود چند سال پیش در این شبکه اجتماعی عضو شده‌اند، و تنها کاری که برای به‌روزرسانی پروفایل خود انجام می‌دهند، افزودن شغل، تجربه و مهارتی جدید به آن و ارتباط با افراد جدیدی است که در کنفرانس‌ها آشنا شده‌اند. هیچ‌کدام از این کارها به خودی خود اشتباه نیست ولی به احتمال زیاد مطالبی که چند سال پیش درباره خود نوشته‌اید الان قدیمی شده است. برای استفاده‌ی حرفه‌ای از لینکدین باید یک پروفایل حرفه‌ای داشته باشید.

جولیا کابرل مدیر ارشد بازاریابی شرکت لینکدین نکاتی در مورد ایجاد کردن و توسعه‌ی یک پروفایل حرفه‌ای جهت استفاده‌ی موثر از لینکداین، ارائه کرده که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

اطلاعات بخش خلاصه را به‌روزرسانی کنید
در قسمت خلاصه شما مطالبی درباره‌ی خود، علایق، مهارت‌ها و تجربیاتتان می‌نویسید. برای انجام این کار سعی کنید خود را به جای مشتری یا کارفرما بگذارید و با نوشتن متنی خوب و تاثیر‌گذار خود را به بهترین نحو به آن‌ها معرفی کنید. شبکه‌ی اجتماعی لینکدین از رتبه خوبی در گوگل برخوردار است و در واقع هر لینک از آن برای موتورهای جستجوی گوگل حکم یک معدن طلا را دارد. اگر شما به صورت حرفه‌ای در رشته و صنعت خاصی فعالیت دارید یا یک کسب وکار کوچک را مدیریت می‌کنید، از کلید واژه‌ها و تگ‌های مهم مرتبط با شغل و تجارب و علایقتان در چند خط اول بخش خلاصه‌ی خود استفاده کنید. این کار کمک می‌کند تا در جستجوهایی که در لینکداین و سایر صفحات انجام می‌شود، موتورهای جستجو پروفایل شما را به عنوان اولین نتایج و بالاتر از سایر پروفایل ها نمایش دهد.

عکسی متناسب با کارتان برای پروفایل خود انتخاب کنید
درست است که لینکداین یک مکان حرفه‌ای است ولی به این معنا نیست که تصویر پروفایل شما یک عکس پرسنلی و رسمی باشد. سعی کنید عکسی دوستانه و با کیفیت انتخاب کنید که نشان دهنده‌ی نوع کار و فعالیت شما باشد. به یاد داشته باشید که یک عکس مناسب می‌تواند افراد بیشتری را به صفحه شما جذب کند.

رشته و زمینه کاری خود را مشخص کنید
طبق آمار لینکداین پروفایل‌هایی که رشته و زمینه فعالیت خود را مشخص کرده‌اند ۹ برابر بیشتر از سایر پروفایل‌ها شانس دیده‌ شدن دارند. اگر تجارب و مهارت‌های مختلفی دارید، موردی را انتخاب کنید که می‌خواهید در آن استخدام شوید یا فردی را استخدام کنید.

از دوستان خود تقاضای توصیه کنید
بخش توصیه‌ها شامل نظراتی است که دیگران درباره‌ی مهارت‌ها و تجربیات شما می‌نویسند. این بخش نقش بسزایی در موفقیت پروفایل شما دارد. سعی کنید از دوستان و هم‌چنین مشتریان قبلی خود درخواست کنید که در مورد زمینه‌های مختلف فعالیت شما یک جمله و نظر در صفحه‌ی شما بنویسند. مطمئن باشید، آن‌ها از انجام این کار خوشحال می‌شوند.  

یک پروفایل اختصاصی برای شرکت خود درست کنید
اگر کسب و کار خود را مدیریت می‌کنید، برای شرکت خود یک پروفایل مخصوص درست کنید. سپس آن را به پروفایل اصلی خودتان لینک کنید، به این ترتیب لوگوی شرکت در کنار نقش شغلی شما در پروفایلتان نمایش داده می‌شود. این کار سبب خواهد شد تا مشتریان اعتماد بیشتری نسبت به شما و شرکتتان داشته باشند.
این تاکتیک‌های کوچک که به‌ راحتی انجام می‌شوند نه تنها سبب می‌شوند که پروفایل شما بهتر و منسجم‌تر به نظر برسد بلکه کمک می‌کنند تا اگر کاربری، به دنبال شخصی با تجربیات شما باشد، در رتبه‌ی اول جستجو به او نمایش داده شوید.

در پایان خاطر نشان می کنیم که لینکداین یک ابزار مفید برای برقراری ارتباط حرفه‌ای شما است. بنابراین سعی کنید که با صرف چند دقیقه زمان پروفایلی کاملا حرفه‌ای و به‌روز داشته باشید.