شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

لطفاً توجه داشته باشید که ارسال‌های جدیدی که در این انجمن ثبت می‌شوند، ابتدا باید توسط یکی از مدیران تأیید شوند و پس از تأیید مدیر، قابل دیدن خواهند بود.
ارسال پاسخ جدید‌
پاسخ به موضوع: کارهایی که کاربران در تبلیغات کلیکی انجام می دهند
نام کاربری:
عنوان ارسال:
نماد ارسال:
پیام شما:
شکلک‌ها
gol like think wink
laugh right left happy
Sad Heart Huh cofee
love hi new  
[شکلک‌های بیش‌تر]
گزینه‌های ارسال:
اشتراک در موضوع:
نوع اطلاع رسانی و نحوه‌ی اشتراک در این موضوع را تعیین کنید. (ویژه‌ی اعضای انجمن)




تایید انسان بودن کاربر
لطفاً جعبه زیر را تیک بزنید. این فرآیند از فعالیت ربات‌ها جلوگیری می‌کند.


مرور موضوع (اولین پاسخ، جدیدترین پاسخ است)
ارسال کننده karensitedesign - ۹۷/۲/۱۶، ۱۱:۱۵ صبح
باید یه سری کارها رو برای کمپینتون به صورت روزانه انجام بدید


  معیارهای عملکردتونو چک کنید:
شکست های ناگهانی  رو پیدا کنید.
هر جا ناهنجاری دیدید  کلیدواژه ها  صفحات فرود، URLهای مقصد لینکها و غیره رو چک کنید


  بر کلیدواژه ها نظارت کنید:
ببینید کدوم کلیدواژه ها بهتر از بقیه ترافیک براتون جذب میکنند 
کلیدواژه هایی که باعث ترافیک منفی میشن  را پیدا کنید
 تاریخچه  کلیدواژه هایی که پاک میکنید و اونهایی که نگه میدارید را داشته باشید
 بودجه تونو بررسی کنید:

هر ماه همه چیز روی روال پیش رفته؟
آیا بودجه ای که به هر کار اختصاص داده بودید مناسب بوده؟



چک کردن معیارهای عملکرد 
بازاریاب ها  میتونن میزان اثرگذاری خیلی از انواع مختلف کمپین ها رو ارزیابی کنند

همیشه وقتی میخواهید روی یه تبلیغ کلیکی سرمایه گذاری کنید حتما قبلش میزان اثرگذاری تبلیغتون رو ارزیابی کنید 
معیارهای مختلفی وجود دارند که میتونید به کمک آنها  میزان موفقیت و اثرگذاری کمیپن ها رو ارزیابی کنید

معمولا برای اکثر کمپین های تبلیغات کلیکی از این معیارها استفاده میشه:
تعداد کلیک تبلیغات:
این معیار نشون میده که چه تعداد از مردم روی تبلیغ شما کلیک کردند. با این معیار متوجه میشید که آیا تبلیغتون تونسته توجه مردم رو جلب کنه یا نه
نرخ کلیک تبلیغات:
این معیار با تقسیم تعداد کلیک ها بر کل بازدیدها به دست میاد. بسته به اینکه  تو چه حوزه ای فعالیت میکنید عدد مطلوب فرق میکند
هزینه مربوط به هر کلیک:
یعنی مبلغی که  بابت هر فردی که روی تبلیغتان کلیک میکنه باید پرداخت کنید
 برای محاسبه کل مبلغی رو که شما برای تبلیغ پرداخت کردید رو بر تعداد دفعاتی که  روی تبلیغ کلیک کردند تقسیم کنید. با این کار متوجه میشوید بودجه مناسب بوده یا نه
نرخ تبدیل:
ا تعداد مکالماتی رو نشون میدهد که مستقیما در اثر تبلیغ شما اتفاق افتادند 
اینها فقط یه تعداد اندکی از معیارهای مهم کمپین ها بودند.
اگر این معیارها رو به صورت روزانه چک کنید، میتونید بازده تبلیغتون رو بسنجید 
 اگر  در روز خاصی تغییری داشت بلافاصله متوجه بشید و در برنامه ریزی  و اصلاحاتی که میخواهید برای آینده انجام بدید اعمال کنید.
 نظارت بر کلیدواژه ها 
یکی از بهترین روشهایی که میشه کلیک جذب کرد مناسب سازی کلیدواژه ها با توجه به عبارتهاییه که مردم در هنگام سرچ کردن بکار میبرند.
 وقتی شما دارید یه کمپین تبلیغ کلیکی رو مدیریت میکنید باید در کنار بهینه سازی کلمات کلیدی  کلیدواژه های منفی رو هم پیدا کنید 

 زمانی اشتباها کلیدواژه منفی ای در کمپینتون بکار ببرید اثر بدی در برگشت سرمایه تبلیغاتتون خواهد داشت
کسانی که در تبلیغات کلیکی تجربه ای ندارند میتونن مقالات ما را در دارکوب مطالعه کنند
اگر شما آنلاین کفش میفروشید. کلیدواژه هایی که استفاده میکنید باید عبارتهایی باشند که بر اساس جنسیت و هدف خریدار انتخاب شده باشند
شاید شما بخواهید عبارتهایی رو که حجم سرچ خیلی بالا یا نرخ تبدیل پایینی دارند رو از عبارتهایی که انتخاب کردید حذف کنید، مثلا عبارت “کفش زنانه” حجم سرچ خیلی بالایی داره و رتبه گرفتن براش میتونه بسیار مشکل باشه

برایدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لطفا آن را مشاهده کنید
 darkoob.co.ir