شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

لطفاً توجه داشته باشید که ارسال‌های جدیدی که در این انجمن ثبت می‌شوند، ابتدا باید توسط یکی از مدیران تأیید شوند و پس از تأیید مدیر، قابل دیدن خواهند بود.
ارسال پاسخ جدید‌
پاسخ به موضوع: گارانتی ۱۸ماهه برای گوشی‌ های موبایل الزامی است
نام کاربری:
عنوان ارسال:
نماد ارسال:
پیام شما:
شکلک‌ها
gol like think wink
laugh right left happy
Sad Heart Huh cofee
love hi new  
[شکلک‌های بیش‌تر]
گزینه‌های ارسال:
اشتراک در موضوع:
نوع اطلاع رسانی و نحوه‌ی اشتراک در این موضوع را تعیین کنید. (ویژه‌ی اعضای انجمن)




تایید انسان بودن کاربر
لطفاً جعبه زیر را تیک بزنید. این فرآیند از فعالیت ربات‌ها جلوگیری می‌کند.


مرور موضوع (اولین پاسخ، جدیدترین پاسخ است)
ارسال کننده سحر - ۹۷/۲/۹، ۰۶:۲۸ عصر
براساس گزارش رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، طبق قانون حمایت از مصرف‌کنندگان، تمامی گوشی‌های وارداتی به کشور باید ۱۸ ماه خدمات پس از فروش به خریداران ارائه دهند.
مهدی محبی مهم‌ترین دستاورد طرح رجیستری گوشی‌های موبایل را امکان نظارت بر خدمات پس از فروش گوشی‌های وارداتی عنوان و اعلام کرد که تمامی شرکت‌هایی که به‌صورت رسمی گوشی موبایل وارد کشور می‌کنند و این گوشی‌ها رجیستر می‌شوند، باید نسبت به ارائه خدمات پس از فروش به خریداران گوشی نیز اقدام کنند.
وی با تأکید بر اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت بر لزوم اصلی بودن گارانتی و خدمات پس از فروش گوشی‌ها نظارت دارد، گفت واردکنندگان گوشی ملزم به دریافت مجوز از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی هستند و این اتحادیه بر عملکرد صحیح این شرکت‌ها در ارائه خدمات به خریداران نظارت دارد.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی با بیان اینکه مطابق با قانون سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، هر گوشی وارداتی باید دارای ۱۸ ماه خدمات پس از فروش باشد، گفت: خریداران گوشی موبایل در زمان خرید باید علاوه بر دریافت کد فعال‌سازی طرح رجیستری و شناسه گوشی از فروشنده، نسبت به دریافت برگه گارانتی ۱۸ ماهه نیز اهتمام ورزند تا امکان ارائه خدمات پس از فروش کالا برای آن‌ها وجود داشته باشد.

محبی تأکید کرد که هرگونه شکایت در این زمینه از طریق اعلام به اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.