۹۴/۵/۴، ۰۲:۳۹ عصر
ما باید فروشگاه های سنتی را کنار بگذاریم و بازاریابی و تبلیغات اینترنتی را مورد توجه قرار دهیم؛ بازاریابی اینترنتی برای خرده فروشان از اهمیت بسزایی برخوردار است.
هنگامی که محصولات را بصورت آنلاین بفروش می رسانیم، راههای زیادی برای افزایش فروش وجود دارد.
با توجه به این 10 پیشنهاد، ترافیک فروش خود را افزایش دهید:
1. ارسال تبلیغات چاپی: از طریق روزنامه، مجله،بروشور، ...
2. معرفی محصولات: ارائه مشخصات کالا، عکس، توضیحات، قیمت، کارایی، ...
3. به اشتراک گداشتن اطلاعات با همکاران: در کلاسها، سمینارها، کارگاه ها، ...
4. ایجاد یک منبع اختصاصی: روزنامه، مجله، ...
5. معرفی سایت به موتور های جستجو
6. معرفی خود به خریداران محلی: از طریق گوگل، یاهو، سوپرپیجز، ...
7. بوجود آوردن تبلیغات بازرگانی: تلوزیونی، ویدئویی، ...
8. پیوستن به شبکه های اجتماعی
9. برنامه های معرفی کالا: با وسایل ارزان قیمت همچون: خودکار، فنجان، ...
10. هدایا: هدیه کردن کالاهای ارزشمند و لوکس که نقش لوگوی شما روی آنها حک شده باشد.
هنگامی که محصولات را بصورت آنلاین بفروش می رسانیم، راههای زیادی برای افزایش فروش وجود دارد.
با توجه به این 10 پیشنهاد، ترافیک فروش خود را افزایش دهید:
1. ارسال تبلیغات چاپی: از طریق روزنامه، مجله،بروشور، ...
2. معرفی محصولات: ارائه مشخصات کالا، عکس، توضیحات، قیمت، کارایی، ...
3. به اشتراک گداشتن اطلاعات با همکاران: در کلاسها، سمینارها، کارگاه ها، ...
4. ایجاد یک منبع اختصاصی: روزنامه، مجله، ...
5. معرفی سایت به موتور های جستجو
6. معرفی خود به خریداران محلی: از طریق گوگل، یاهو، سوپرپیجز، ...
7. بوجود آوردن تبلیغات بازرگانی: تلوزیونی، ویدئویی، ...
8. پیوستن به شبکه های اجتماعی
9. برنامه های معرفی کالا: با وسایل ارزان قیمت همچون: خودکار، فنجان، ...
10. هدایا: هدیه کردن کالاهای ارزشمند و لوکس که نقش لوگوی شما روی آنها حک شده باشد.