شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: farnaz - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 854
قانون ۷۰-۲۰-۱۰
[align=justify]یکی از سوال‌هایی که از شرکت‌ها می‌توان پرسید این است که آنها چگونه منابع نوآوری خود را مدیریت می‌کنند. آیا باید روی یک ایده ثابت اما با احتمال دستیابی به موفقیت سرمایه گذاری کنند؟ یا باید روی بهبود محصولاتی که دارند و می‌دانند که مورد نیاز و مورد پسند مشتریان است تمرکز کنند؟ یا شاید باید با محصولات فعلی‌شان در یک بازار دیگر نفوذ کنند؟

این سوال مهمی است. استیو بلانک (Steve Blank)، کارآفرین و سرمایه گذار موفق سیلیکون‌ولی در مقاله‌ای که در نشریه کسب و کار هاروارد (Harvard Business