شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: elshan - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1794
۵ قانون طلایی بازاریابی برای پایداری در بازار
[align=justify]با وجود نفوذ زیاد اینترنت در بین اقشار مختلف و تغییر روش‌های رسیدن به مشتری، چارچوب‌های کلی بازاریابی ثابت باقی مانده‌اند.

با کمی جست‌و‌جو در اینترنت با حجم زیادی از مطالب، ویدیو‌ها یا کتاب‌های الکترونیکی روبه‌رو خواهید شد که همگی در مورد نحوه‌ی بهینه‌سازی صفحات وب برای موتور‌های جست‌و‌جو، ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین یا به طور بازاریابی آنلاین هستند.
با فراگیری اینترنت، بازاریابی بیشتر از آن که یک چارچوب واحد معرفی شود به عنوان یک سری از سیستم‌های پیچیده با هدف رسیدن به مش
نویسنده: farnaz - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1147
گیمیفیکیشن چیست؟
گیمیفیکیشن یک استراتژی بازاریابی است. این استراتژی از ابزارهای سرگرمی برای اهداف غیر از سرگرمی مانند معرفی یک محصول استفاده می‌کند.

[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

گیمیفیکیشن (Gamification) یک ابزار سرگرمی است که برای درگیر کردن مخاطب به کار می‌رود و برای اهدافی غیر از سرگرمی از آن استفاده می‌شود. درواقع گیمیفیکیشن از عناصر طراحی بازی برای افزایش میزان درگیری کاربر با سایت و برند استفاده می‌کند. گیمیفیکیشن سرگرم‌کننده است؛ ا
نویسنده: saman - پاسخ‌ها: 5 - بازدید‌ها: 2264
جایزه یک میلیون دلاری کوکاکولا برای پیدا کردن جایگزین شکر
[تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

کمپانی کوکا‌کولا برای کسی که بتواند مناسب‌ترین ماده شیرین‌کننده جایگزین برای شکر را پیدا کند، جایزه‌ی یک میلیون دلاری در نظر گرفته است.

[align=justify]امروزه همه‌ی مردم سعی دارند از مصرف قند اضافه اجتناب کنند. این تمایل حتی زمانی که آن‌ها مشغول مصرف نوشیدنی‌های مورد علاقه‌شان هستند نیز وجود دارد. در همین راستا کمپانی کوکاکولا خبر از چالشی یک میلیون دلاری داده است. ا
نویسنده: seofar70 - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 549
کوکاکولا چگونه توانست به یک برند معروف و ماندگار تبدیل شود؟
[color=#212121][size=large][font=IRANSans, Tahoma, Arial][size=large][font=B Nazanin] استراتژی برند کوکاکولا چیست؟ این کمپانی از چه اصول برندسازی استفاده کرده است؟ برندهای بزرگی چون کوکاکولا، پپسی، اپل، آدیداس و... یک علامت سوال بزرگ در ذهن افرادی که به برندسازی فکر می‌کنند ایجاد کرده‌اند. این برندها چگونه توانستند تا این اندازه ماندگار و تاثیرگذار شوند؟ دنیای برندها دنیای عجیب و گسترده‌ای است. در این مقاله می‌خواهیم راجع‌به شکل‌گیری برند کوکاکولا و رازهای موفقیت آن صحبت کنیم. اگر علاقه‌مند هستی
نویسنده: ngeekgirl - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 159
لیست قیمت یخچال نوشابه بزرگ و کوچک پپسی و کوکاکولا
اگر قصد نگهداری انواع مایعات اعم از انواع نوشابه، دلستر، آب معدنی، آبمیوه، دوغ و... را دارید برای خنک نگه داشتن این محصولات نیاز به انتخاب دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 خواهید داشت. برای این که بتوانید بهترین مدل یخچال نوشیدنی را برای خرید انتخاب کنید در این بخش به بررسی نکات مهم در مورد انواع یخچال ایستاده نوشابه خواهیم پرداخت تا بتوانید با توجه به فضایی که برای قرارگیری یخچال در نظر گرفت