شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1958
اطلاعات 22 میلیون پرسنل آمریکایی هک شد
[align=justify]مقامات آمریکایی اعلام کردند هکرها اطلاعات حساس و شخصی بیش از 22 میلیون تن از کارمندان، نظامیان و پیمانکاران در ارتباط با دولت فدرال آمریکا را به سرقت بردند.

به گزارش بولتن نیوز، کاترین آرکولتا رئیس اداره منابع انسانی دولت فدرال آمریکا روز جمعه در بیانیه ای ضمن اذعان به سرقت اطلاعات شخصی حساس بیش از 22 میلیون نفر از پرسنل در حال خدمت و بازنشسته دولت فدرال آمریکا اعلام داشت علی رغم فشار فراحزبی وارد شده مبنی بر درخواست کناره گیری وی از مدیریت منابع
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 2161
دسترسی هکرهای چینی به اطلاعات حساس پرسنل نظامی و اطلاعاتی آمریکا
[align=justify]هکرهای چینی با نفوذ به سیستم های دفتر مدیریت پرسنلی آمریکا به داده های خصوصی کارمندان سرویس های نظامی و اطلاعاتی این کشور دست پیدا کرده اند، آمریکا نگران است این داده ها زمینه ساز تهدید و باجگیری از این افراد شود.


به گزارش ایرنا از منابع خبری به نقل از آسوشیتدپرس، روز جمعه (22 خرداد/ 12 ژوئن) گزارش داده شد نفوذگران چینی با هک کردن سیستم های کامپیوتری دفتر مدیریت پرسنلی آمریکا توانسته اند داده های حساس و مهم مرتبط با مدارک و ' تاییدیه های امنیتی
نویسنده: farnaz - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1913
ده فرمان بازاریابی در مشتری مداری و مدیریت پرسنل
[align=justify] ۱- بیاموزید که از دید مشتری نگاه کنید.
مانند مشتریانتان بیاندیشید. برخورد کل سازمان را در هنگام یک معامله از دید یک مشتری بررسی کنید.در این آنالیز حتی موارد جزئی مانند تعداد زنگهای تلفن قبل از برداشتن گوشی ،میزان معطلی مشتری در جلوی باجه ،میزان صحت سفارشات و محموله ها ،تحویل بموقع کالا ،میزان دقت و برخورد دوستانه کارمندان و نظایر آنها را در نظر بگیرید.

۲- خود را یک کارآموز در امر سرویس دهی تلقی کنید.
قبل از تصمیم گیری برای ایجاد تغییرات ببی
نویسنده: elshan - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 1515
کار پرسنل اپل به علت برخورد با در و دیوار شیشه ای «اپل پارک» به اور
اپل پارک را می توان یکی از مجموعه های بی نظیر از نظر طراحی دانست. اما یکی از مهم ترین خصیصه های این محوطه را می توان برخورد کارمندان اپل به شیشه های تقریبا نامرئی آن دانست!

[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

دیوارهای شیشه ای مقر جدید کمپانی اپل یا همان اپل پارک، بر زیبایی این مجموعه افزوده است. اما همین موضوع باعث می شود تا پرسنل شاغل در قسمت های مختلف به صورت مکرر با دیوارهای شیشه ای برخورد کرده و باعث بروز صدمات متعدد شده است. برخی
نویسنده: shahab - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 883
چالش های مدیریت پرسنل دهه شصتی و هفتادی
[align=justify]نیروی انسانی به لحاظ برخورداری از قدرت اندیشه، خلاقیت و نوآوری بزرگ ترین دارایی هر سازمانی محسوب می شود، چرا که هرگونه بهبود و پیشرفت در سیستم های فنی و سازمانی توسط نیروی انسانی صورت می گیرد. توان فکری و اندیشه های کارکنان در سازمان به عنوان سرمایه نهفته و راکد می باشد هر سازمان و مدیریتی بتواند از این سرمایه های نهفته بیشترین استفاده را بکند به همان اندازه امکان رشد و توسعه مُیسر خواهد شد. از این رو، تغییر در ترکیب و گروه های سنی آن در شمار چالش هایی است که اکنون مدیریت منابع ان
نویسنده: hozoroghiab - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 609
دستگاه ثبت ورود و خروج پرسنل به چه درد میخوره ؟
استفاده از سیستم‌های ورود و خروج، همان طور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره کردیم؛ می‌تواند بهره‌وری سازمان شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و نظم کارکنان شما را در ساعات ورود و خروج به دفتر نیز بیشتر کند.
علاوه بر این قضیه، استفاده ازدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 مزایای دیگری نیز برای شما به همراه خواهد داشت.
تعدادی از این مزایا عبارت‌اند از:
[/c
نویسنده: enasb - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 117
تاخیر پرسنل چه راه حل هایی دارد؟
تاخیر پرسنل چه راه حل هایی دارد؟

هر مدیری برای اداره خوب شرکتش به کارمندانش متکی است، آن وقت است که می تواند رئیس خوبی باشد. اگر کارمندی دائماً دیر سر کار حاضر شود، سایر افراد شرکت متوجه این موضوع می شوند و اغلب اصطکاک یا آزار ایجاد می شود. گاهی به دلیل بروز شرایطی تاخیر در ورود به محل کار اجتناب ناپذیر است. با این حال، به تعویق انداختن مداوم نیاز به مداخله قبل از تبدیل شدن به یک مشکل اساسی دارد. در اینجا روش‌هایی برای نحوه برخورد با کارمندی که معمولاً دیر می‌کند وجود دارد. اما در ابتد