کلمات کلیدی
|
|
|
نویسنده: saman - پاسخها: 1 - بازدیدها: 1985
در فروش تلفنی چگونه با مشتری صحبت کنیم؟
|
[align=justify]قبل از هر گونه تماسی ابتدا دفتر ثبت تماس های خود را آماده کنید. فراموش نکنید که ثبت تماس ها و نتایج آنها در هر مرحله ای از فروش تلفنی الزامی است و در پیشرفت کار به شما کمک میکند. اکنون شماره هایی پیش روی شماست که هنوز حتی مشخص نیست که بتوانید به درستی سر صحبت را با آنها به گونه ای شروع کنید که صاحبان این شماره ها اشتیاق پیدا کنند با شما ادامه دهند. گفتیم «شروع»! شروع، اولین مرحله از مراحل 4 گانه فروش تلفنی است.
مرحله اول: شروع
شروع یکی از مهم ترین مراحل فروش تلفنی است.
|
نویسنده: saman - پاسخها: 1 - بازدیدها: 1806
ترغیب مشتریان از دست رفته به خرید در فروش تلفنی
|
[align=justify]به سؤالات زیر توجه کنید:
1. اگر مشتری های سابق تان در فروش تلفنی با شما قطع ارتباط کنند و دیگر از شما خرید نکنند چه باید بکنید؟
2. چگونه میتوانید در اولین تماس با شرکتها، ارشدترین مقامات آنها را وادار به گفتگو کنید؟
در ادامه قصد دارم این دو سؤال را کمی بررسی کنم:
فرض کردیم که شما مشتری هایی داشتید که اکنون دیگر با شما قطع ارتباط کرده اند و از شما خرید نمیکنند. برای اینکه آنها را دوباره به خرید و همکاری تشویق کنید، چه باید بکنید؟ در جواب باید گفت که ابتدا باید علت قطع ارتباط
|
نویسنده: saman - پاسخها: 1 - بازدیدها: 1462
مزایا و محدودیت ها فروش تلفنی
|
[align=justify]فروش تلفنی به نوعی از فروش می گویند که فروشنده فقط با استفاده از دستگاه ارتباطی تلفن با مخاطب خود ارتباط برقرار میکند و سعی میکند با استفاده از ارائه ی اطلاعات لازم در مورد کالا یا خدماتی که دارد میفروشد، و متناسب با نیاز مشتری، او را به خرید کالا یا خدمات خود ترغیب و تشویق کند.
مخاطب مشتری احتمالی مشتری بالقوه مشتری بالفعل. در این نوع شیوه ی فروش، مشتری، فروشنده را نمی بیند و نمی شناسد، ولی اگر فروشنده از شیوه ی صحیح و حرفه ای ارتباطی استفاده کند، مشتری میتواند با او ارت
|
نویسنده: hoboot - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1272
چگونه کلاهبرداری تلفنی را تشخیص دهیم؟
|
[align=justify]گاهی در برخورد با بعضی از موضوعات تجاری به این فکر میکنیم از چه راهی تشخیص دهیم کدام طرح کلاهبرداری است؟ آیا طرحهای کلاهبرداری و دسیسهها مربوط به آن نشانهای دارد؟
در زیر به برخی از نشانههای شناخت یا تشخیص طرحهای کلاهبرداری اشاره مینماییم:
این طرح در ابتدای کار فوقالعاده جذاب به نظر میرسند
مثلاً میگویند:شما برندۀ جایزهای فوقالعاده از یک مسابقه شدهاید، البته شما هیچگاه در آن مسابقه شرکت نکردهاید. به شما پیشنهاد میدهند در یک موقعیت که در تمام زندگیتا
|
نویسنده: saman - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1040
واگذاری خدمات مکالمات تلفنی بینالملل به شرکتهای خصوصی
|
[align=justify]مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که سرویس مکالمات بینالملل از انحصار این شرکت خارج میشود و ارائه خدمات مکالمات تلفنی بینالملل به شرکتهای خصوصی واگذار خواهد شد.
صادق عباسی شاهکوه، اجرای این طرح را در راستای اهداف کاهش تصدی شرکت ارتباطات زیرساخت و رفع انحصار در این بخش عنوان میکند و میگوید مکالمات بینالملل از انحصار شرکت ارتباطات زیرساخت خارج میشود و شرایط قرار است به نحوی باشد که مقداری از وظایف شرکت زیرساخت در این بخش، به سمت اپراتورهای ارتباطی برود.
با انجام
|
نویسنده: saman - پاسخها: 2 - بازدیدها: 1619
قابلیت ضبط مکالمات تلفنی به اندروید P اضافه می شود
|
گوگل در نسخه بعدی سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید P در نظر دارد دسترسی به برخی کدهای API مربوط به ضبط مکالمات تلفنی را برای توسعه دهندگان باز کند. از این رو گوشی های مجهز به اندروید پی می توانند به صورت پیش فرض مکالمات تلفنی را ضبط کنند.
[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]
گوگل در حال حاضر در حال کار کردن بر روی اندروید نسخه اوریو (Oreo) است تا بتواند این نسخه از سیستم عامل خود را به دستگاه های اندرویدی بیشتری اضافه کند. از طرف دیگر، غول دنی
|
نویسنده: sara67 - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1082
مراقب فیشینگ تلفنی باشید
|
[align=justify]در روشهای مهندسی اجتماعی، ایجاد جذابیت و در مرحله بعد ایجاد اعتماد کاذب باعث میشود تمایلات درونی افراد ازجمله کنجکاوی و یا طمع ورزی آنان تحریک و اطلاعات مهم و حساسی مانند اطلاعات کارتهای بانکی، شناسههای رمز عبور و یا اطلاعات حریم خصوصی را از طریق تلفن در اختیار کلاهبردار قرار داده و مورد سوءاستفاده قرار گیرند.
مجرمان با استفاده از اصول روانشناسی اجتماعی برخی از شهروندان را فریب داده و اطلاعات حساب بانکی آنها را از طریق تماس تلفنی سرقت مینمایند.
يكى از اين روشها فیشینگ
|
نویسنده: سحر - پاسخها: 0 - بازدیدها: 641
مخابرات بدترین وضعیت پاسخگویی تلفنی به کاربران را دارد
|
بنا به اعلام سازمان تنظیم مقررات، شرکت مخابرات ایران پایینترین رتبه را در پاسخگویی تلفنی به کاربرانش دارد و ۶۰ درصد تماسهای مردم به علت تأخیر از دست میرود.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) با بررسی وضعیت مرکز تماس اپراتورهای مختلف، شرکت مخابرات ایران را در پایینترین رتبهی پاسخگویی به کاربران قرار داده است.
[align=justify] پیمان قرهداغی، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرفکننده در رگولاتوری، میگوید: «وضعیت مرکز تماس مخابرات (
|
وانت بار صادقیه- نیسان بار تلفنی
|
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و نیسان بار صادقیه جهت حمل بار شما از ماشین های استاندارد و به روز استفاده می کند.
ارائه خدمات باربری با وانت بار و نیسان بار صادقیه در کم ترین زمان ممکن با بهترین امکانات و تجهیزات.
ارائه خدمات وانت بار و نیسان بار در محدوده میدان صادقیه، کاشانی، بلوار فردوس، اشرفی اصفهانی، ستارخان و... هم چنین ارسال بار به کلیه نقاط تهران.
کادر پرسنل ما درکوتاه ترین زمان ممکن و در هر محل برای خدمت رسانی به شما هم وطنان عزیز آمادگی دارد.
اگر در محدوده غ
|
وانت بار سعادت آباد | وانت تلفنی غرب تهران
|
وانت بار دوستان در منطقه سعادت آباد تهران با مدیریت مجرب ، کارشناسان متخصص و کادری قوی و مسئولیت پذیر، ارائه دهنده کلیه خدمات، امکانات و تجهیزات باربری در تهران و شهرستان ها می باشد.
وانت بار دوستان بدلیل داشتن سابقه و تجربه بسیار، یکی از محبوب ترین باربری ها در کشور محسوب می شود.
هر عضو از وانت بار غرب تهران در سعادت آباد وظایف خود را به خوبی می داند و آن را انجام می دهد و تلاش شبانه روزی اعضای اتوبارو اطمینان و همراهی مشتریان باعث شده که در دهه گذشته از پرافتخارترین باربری های
|