شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1816
سطوح مختلف آگاهی از برند در ذهن مشتری
[align=justify]خریداران کالاهای B2B عموما برای برطرف کردن نیازمندی‌هایشان بیش از یک منبع خارجی دارند. البته برخی از شرکت‌ها هم هستند که برای ایجاد یک مشارکت پایدار و به صورت هدفمند با شرکت‌ها تفاهم نامه همکاری بلندمدت امضا می‌کنند یا دو، سه پیمانکار کوچک را همواره در کنار خود دارند و کارهایشان را بین آنها تقسیم می‌کنند.

اما در یک فضای متعارف برای B2B‌ها محصولات بین شرکتی اعم از کالا یا خدمات با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های منسوب به هر یک از شرکت‌های ارائه‌دهنده و در یک فضای غیرمتعارف ارزیابی می
نویسنده: negin85 - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 645
معنای ذهن آگاهی
ذهن آگاهی ریشه در عهد باستان دارد و می‌توان آن را در فرهنگ‌های غربی و شرقی یافت. ذهن آگاهی ترجمه‌ی کلمه‌ی هندی ساتی است؛ به معنای آگاهی، توجه و یادآوری.
آگاهی: آگاهی یکی از ویژگی‌های انسان است که باعث می‌شود از آنچه در اطرافتان می‌گذرد با خبر باشید. بدون آگاهی، گویی هیچ چیز پیرامونتان وجود ندارد.
توجه: توجه در واقع نوعی آگاهی متمرکز است؛ آموزش ذهن آگاهی توانایی تغییر کانون توجه و حفظ کردن آن روی هر موضوعی به نحوی که می‌پسندید را در شما تقویت می‌کند.

[url=https://charbzaban.com/%d8%a2%d9%85%d9%