شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
در تبلیغات گوگل مهاجرتی اثرگذاری موسسات برای

اثرگذاری تبلیغات در گوگل برای موسسات مهاجرتی
#1
[font="Josefin Sans", isl]تبلیغ در گوگل برای مهاجرت چقدر می تواند در فعالیت های موسسات مهاجرتی تاثیر مثبت داشته باشد؟ گوگل ادز برای مهاجرت و شرکت های مهاجرتی چه فضایی را برای تبلیغات ایجاد می کند؟ امکان سنجش تاثیر [/font][font="Josefin Sans", isl][b]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/b][/font]
[font="Josefin Sans", isl] برای مهاجرت وجود دارد؟ پاسخ به این سوالات چندان نمی تواند سخت باشد.[/font]
[font="Josefin Sans", isl][font="Josefin Sans", ism]تبلیغ در گوگل[/font][/font]
[font="Josefin Sans", isl]حالا دیگر حضور در فضای گوگل برای تمام کسب و کارها به یک اصل تبدیل شده است. امور تجاری، بازرگانی، خدمات و تمام حوزه های کاری از پتانسیل و ظرفیت استفاده از این فضا بهره مند هستند.اما در این میان برخی فعالیت ها هستند که کاملا با نوع چارچوب و فضای گوگل همخوانی دارند.[/font]

[font="Josefin Sans", isl]شرکت های مسافرتی، توریستی و مهاجرتی یکی از این موارد هستند. در مورد این نزدیکی و همخوانی در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد. اینکه چطور تبلیغ در گوگل برای مهاجرت می تواند یک شرکت فعال در این حوزه را به سمت مشتریان خود سوق دهد.[/font]

[font="Josefin Sans", ism]استفاده شرکت های مهاجرتی از گوگل تا چه حد امکان موفقیت دارد؟[/font]

[font="Josefin Sans", isl]همانطور که گفتیم برای اینکه فعالیتی تجاری، یا خدماتی بتواند در فضای گوگل به موفقیت برسد، همخوانی فضای کاری مورد بحث با امکانات فضای گوگل یک اصل است. اینکه منظور ما از همخوانی چیست را در ادامه مورد تشریح قرار خواهیم داد.[/font]

[font="Josefin Sans", isl]کارشناسان حوزه تبلیغات بر آن هستند که برای هر دسته از فعالیت های کاری، یک فضا برای عرضه مناسب تر است. در واقع تناسب بین فضای تبلیغاتی و نوع فعالیت مورد بحث، اهمیتی حیاتی در موفقیت آن تبلیغ دارد.[/font]

[font="Josefin Sans", isl][تصویر:  google-ads-and-tourism-companies.jpg][/font]

[font="Josefin Sans", isl]به عنوان مثال، یک شرکت تولیدکننده نوشابه های گازدار را در نظر بگیرید، مشخص است که تبلیغات تلویزیونی برای چنین شرکتی می تواند به شنیده شدن نام برند کمک کند. اما برای یک کالای دیگر با مشتریان هدف ویژه، هزینه تبلیغ در چنین فضایی شاید با میزان عایدات حاصل از آن همخوانی نداشته باشد.[/font]

[font="Josefin Sans", isl]در واقع، شناخت فضای مناسب برای تبلیغات، اولین گام در رسیدن به مشتریان مورد نظر است. شرکت مهاجرتی، یک بازار هدف مشخص دارد، مهاجرت به خارج از کشور، یک کالای مصرفی روزانه نیست و یک شرکت مهاجرتی هم هزینه بالایی برای تبلیغات ندارد.[/font]

[font="Josefin Sans", isl]به همین دلیل، یک شرکت مهاجرتی باید نوعی خاص از تبلیغات را انتخاب کند، که ضمن تناسب هزینه ای، امکان موفقیت بالاتر در رسیدن به مشتریان را هم داشته باشد. ما بر این عقیده هستیم که گوگل ادز این امکان را به بهترین نحو فراهم می آورد. در واقع، تبلیغ در گوگل ادز برای مهاجرت، با شاخصه های فعالیت یک شرکت مهاجرتی تناسب و همخوانی دارد.[/font]

[font="Josefin Sans", ism]گوگل ادز چیست؟[/font]

[font="Josefin Sans", isl]احتمالا در موقع جستجوهای اینترنتی خود در گوگل و در بین مواردی که در پاسخ به جستجوی شما در گوگل برای شما بالا آورده شده، چهار مورد مجزا با پیشوند ad را دیده اید. مثلا همین حالا عبارت تبلیغ در گوگل برای مهاجرت را درگوگل بزنید. می بیند که در بالای صفحه، چهار گزینه با این پیشوند دیده می شود، این همان گوگل ادز است.[/font]

[font="Josefin Sans", isl]مزایای تبلیغ در گوگل ادز، متعدد و متنوع است. گوگل ادز به شما به عنوان یک شرکت فعال در زمینه مهاجرت این فرصت را می دهد که به طور مستقیم با مشتریان هدف خود ارتباط برقرار کنید.[/font]

[font="Josefin Sans", is]۱. اعتمادسازی[/font]

[font="Josefin Sans", isl]تعداد افراد متقاضی مهاجرت در ظرف چند سال اخیر بسیار بالا رفته است،از مهاجرت های تحصیلی گرفته تا مهاجرت های کاری، این یعنی سطح بالایی از مشتریان در این حوزه. اما مسئله ای که در زمینه مهاجرت وجود دارد عدم اعتماد به شرکت های متعدد و پرشمار فعال در این حوزه است.[/font]

[font="Josefin Sans", isl]برای اینکه فردی به شرکتی اعتماد داشته باشد قطعا تبلیغات نقش اساسی را ایفا می کند و تبلیغ در گوگل برای مهاجرت می تواند کلید جذب مشتریان این حوزه از طریق اعتماد سازی باشد.[/font]

[font="Josefin Sans", isl]کمتر فردی در حال حاضر هست که حداقل یکبار در طول روز، چیزی را در گوگل مورد جستجو قرار ندهد. امکان تبلیغ در گوگل همانطور که در بالا هم تشریح شد به شما این فرصت را می دهد که دقیقا به مشتریانی وصل شوید که خدمات شما را در گوگل مورد جستجو قرار داده اند.[/font]

[font="Josefin Sans", isl]با هدایت مشتری بالقوه به سایت، شما این فرصت را دارید که با تبلیغات مناسب در سایت، این اعتمادسازی اولیه را بوجود بیاورید.[/font]

[font="Josefin Sans", isl][تصویر:  google-ads-effect-on-tourism.jpg][/font]

[font="Josefin Sans", is]۲. امکان استفاده از امکانات گوگل[/font]

[font="Josefin Sans", isl]گوگل یک فضای با امکانات و فضای نامحدود است. تبلیغ در گوگل برای مهاجرت علاوه بر هدایت مشتریان به سایت شما، به سایت مهاجرتی این فرصت را می دهد که از دیگر امکانات این فضا بهره ببرید. به عنوان مثال، امکان استفاده از نظرات کاربران در فضای گوگل، می تواند زمینه تبلیغات شما را قوی تر کند.[/font]

[font="Josefin Sans", isl]مشتریان قدیمی شما که از خدمات شما راضی بوده اند می توانند نظرات خود را در سایت قرار دهند و به این ترتیب برای شما فرصت اعتمادسازی و کسب مشتریان بیشتر را فراهم بیاورند. این امکان تبادل نظر، ضمن فرصت معرفی شما از سوی کاربران، باعث ارتقا و [b]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/b]
 شما و در نتیجه بهبود موقعیت شما در جستجوهای اینترنتی می شود.[/font]

[font="Josefin Sans", is]۳. امکان سنجش نتیجه تبلیغات[/font]

[font="Josefin Sans", isl]بزرگ ترین امتیاز تبلیغ در گوگل برای مهاجرت آن است که شما دقیقا با مشتریانی مرتبط می شوید که قصد استفاده از خدمات حوزه کاری شما را دارند.[/font]

[font="Josefin Sans", isl]اگر شما موسسه مهاجرتی خود را در روزنامه ای پرتیراژ تبلیغ کنید، تعداد افرادی که در روزنامه به آگهی تبلیغاتی شما توجه می کنند، مشخص نیست. اما در گوگل ادز، صرفا کسی به سایت شما وارد می شود که عبارت تبلیغاتی شما را مورد جستجو قرار داده است.[/font]

[font="Josefin Sans", isl]به عنوان مثال، اگر نوع عبارات تبلیغاتی شما، شرکت مهاجرتی اطلس باشد، افرادی که در گوگل شرکت مهاجرتی را مورد جستجو قرار داده اند با تبلیغ شما مواجه می شوند و به سایت شما وارد می شوند و مسئله مهم تر این است که پرداخت شما به ازای هر کاربر ورودی به سایت شما است، یعنی شما پرداخت به ازای هر کلیک دارید.[/font]
[font="Josefin Sans", isl][font="Josefin Sans", isl]این یعنی شما فرصت سنجش نتیجه تبلیغات خود را در بازه های زمانی از پیش تعیین شده خواهید داشت.[/font]

[/font]
پاسخ
#2
گوگل دارای موارد تبلیغاتی متعددی می باشد که راحت ترین آن تبلیغات در گوگل می باشد 
منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  تحریم دسترسی سایت های ایرانی به گوگل آنالیتیکس توسط گوگل سحر 2 1,529 ۰۱/۱/۱۳، ۱۲:۰۵ عصر
آخرین ارسال: fereshte2
  ۵ نکته برای به دست آوردن سریع رتبه بندی وب سایت جدید خود در گوگل minaf 0 1,177 ۹۶/۷/۲۲، ۱۱:۵۰ صبح
آخرین ارسال: minaf
  چند نکته برای افزایش سرعت ایندکس مطالب در گوگل neda 1 2,213 ۹۶/۳/۷، ۰۹:۵۵ عصر
آخرین ارسال: mesterweb

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان