شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
2021 لیست سئو چک

چک لیست سئو 2021
#1
هر سال در پارامترهای مرتبط به سئو تغییرات گسترده‌ای رخ می‌دهد که برای موفقیت در این زمینه لازم است متخصصان سئو با این پارامترهای جدید آشنا شده و آن‌ها را بر روی سایت‌ها اجرا کنند تا به رتبه خوب در نتایج جستجو دست پیدا کنند. در این مقاله به معرفی مهم‌ترین پارامترهای سئو 2021 پرداخته‌ایم پس در ادامه با ما همراه باشید.
تمامی متخصصان سئو با هدف افزایش رتبه سایت خود در گوگل بر روی پارامترهای مختلف سئو کار می‌کنند و بدون دانستن این پارامترها و اجرای آن‌ها نمی‌توان توقع به دست آوردن رتبه خوبی برای سایت را داشت. برای موتور جستجوی گوگل برخی از نکات از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل توجه به آن نکات و پارامترها می‌تواند در پیشرفت سایت تاثیر به‌سزایی داشته باشد. در سال 2021 نیز به مانند تمامی سال‌ها پارامترهای جدیدی به سئو اضافه شده است و متخصصان سئو نیاز به شناختن و اجرای آن‌ها دارند تا رتبه سایتی که بر روی آن کار می‌کنند در گوگل افزایش یابد. گفتنی است توجه به پارامترهای سئو 2021 به این معنا نیست که پارامترهای مهم در سال‌های قبل دیگر دارای اهمیت نیستند بلکه در کنار کار بر روی آن پارامترها نیاز است به پارامترهای سئو 2021 نیز توجه خاصی شود تا بهترین نتیجه برای سایت حاصل شود.
توجه به الگوریتم core web vitals
الگوریتم core web vitals یکی از جدیدترین الگوریتم‌های معرفی شده توسط گوگل است. افرادی که در زمینه سئو سایت کار می‌کنند با این الگوریتم در نیمه دوم 2020 برای اولین بار آشنا شدند. به دلیل جدید بودن این الگوریتم، توجه بیشتر گوگل به آن در سال 2021 دور از انتظار نخواهد بود. الگوریتم core web vitals به طور کل 3 پارامتر را مورد بررسی قرار می‌دهد که در ادامه با این پارامترها بیشتر آشنا می‌شوید.
پارامتر FID: پارامتر FID مدت زمانی را نشان می‌دهد که طول می‌کشد تا کاربر با سایت تعامل کند. به بیان دیگر از زمانی که کاربر بر روی لینک سایت کلیک کرده تا زمانی که کاربر به خوبی و بدون مشکل بتواند به تمامی امکانات سایت دسترسی داشته باشد و با آن‌ها کار کند، به عنوان پارامتر FID معرفی می‌شود. از نظر گوگل زمان استاندارد برای این پارامتر کمتر از 100 میلی‌ثانیه است.
پارامتر LCP: پاارمتر LCP مدت زمانی است که بارگزاری یک سایت از نگاه یک کاربر واقعی طول می‌کشد. به بیان دیگر زمانی که کاربر روی لینک سایت کلیک می‌کند تا زمانی که صفحه به طور کامل قابل مشاهده شود، توسط پارامتر LCP معرفی می‌شود. از نظر گوگل زمان استاندارد این پارامتر کمتر از 2.5 ثانیه خواهد بود.
پارامتر CLC: توسط پارامتر CLC میزان ثبات بصری صفحه وب در هنگام بارگزاری معرفی می‌شود. زمانی که صفحه بارگزاری می‌شود، نباید تغییر مکانی زیادی در المان‌ها و یا بخش‌های مختلف سایت به وجود بیاید تا کاربر بتواند در هر لحظه بر روی هر بخشی از سایت که می‌خواهد کلیک کند.
برای اندازه‌گیری الگوریتم core web vitals ابزارهای خوبی وجود دارد که متخصصان سئو با استفاده از آن‌ها می‌توانند پارامترهای مرتبط به این الگوریتم را بررسی کرده و در صورت پایین بودن میزان این پارامترها از حد استاندارد بر روی بهینه‌سازی آن‌ها کار کنند.
توجه به جستجوی محلی
جستجوی محلی یکی از بهترین قابلیت‌هایی است که گوگل برای کسب و کارهای محلی در نظر گرفته است. با استفاده از این بخش از گوگل کسب و کارهای محلی می‌توانند کاربرانی که در نزدیکی محل فعالیت آن‌ها قرار دارند را جذب کرده و با معرفی کالاها و یا خدماتشان آن‌ها را تبدیل به مشتری کنند.
توجه به جستجوی محلی در سال 2021 از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا شرکت گوگل به این بخش از موتور جستجوی خود اهمیت بسیار بالایی نشان می‌دهد. اهمیت گوگل از آن جایی نشات می‌گیرد که بسیاری از افراد به نزدیکی فروشگاه برای خرید موارد مورد نیاز خود علاقمند هستند و به همین دلیل این مورد برای گوگل نیز اهمیت زیادی دارد. به جز این، طبق تحقیقاتی که انجام گرفته است، سایت‌هایی که جستجوی محلی را به درستی انجام داده باشند، درصد بالایی از فروش را کسب می‌کنند.
برای استفاده از بخش جستجوی محلی گوگل لازم است برخی کارها را انجام دهید. یکی از این کارها قرار دادن نام شهر، منطقه و کشور خود در تگ متا و بدنه محتوای سایت است. همچنین باید آدرس محل فعالیت خود را در گوگل مای بیزینس و گوگل مپ ثبت نمایید. برای افزایش قدرت جستجوی محلی باید آدرس و اطلاعات تماس خود را در سایت درج کرده و همچنین از نام شهر و یا مکانی که در آن قرار دارید در تگ ALT تصاویر استفاده کنید. در آخر می‌توانید از داده‌های ساختاریافته جستجوی محلی نیز استفاده کرده تا حضور سایت خود را در بخش جستجوی محلی قوی‌تر کنید.
توجه به نسخه موبایل وب‌سایت‌ها
نسخه موبایل وب‌سایت‌ها و یا ریسپانسیو بودن سایت اهمیت بسیار بالایی دارد به طوری که اگر امروزه سایتی بدون نسخه ریسپانسیو ارائه شود، اهمیت خود را در پیش کاربران از دست می‌دهد. از آن جایی که بسیاری از کاربران امروزی از موبایل برای وب‌گردی استفاده می‌کنند، این مورد در سال‌های اخیر اهمیت پیدا کرده است. گوگل نیز چندین سال است که به صورت علنی و مدام اعلام می‌کند که ارائه نسخه موبایل وب‌سایت‌ها تاثیر بالایی بر روی رتبه‌بندی خواهد گذاشت و از نظر گوگل نسخه موبایل ارجحیت بیشتری نسبت به نسخه دسکتاپ دارد. همچنین طبق آماری که منتظر شده است، ترافیک دریافتی از سمت موبایل 60 درصد بوده و به همین دلیل می‌توان فهمید چرا برای گوگل نسخه موبایل به نسخه دسکتاپ ارجحیت دارد.  به دلیل همین اهمیت گوگل الگوریتمی به نام الگوریتم mobile‌first indexing را طراحی کرده است تا نسخه موبایل وب‌سایت‌ها را مورد بررسی قرار دهد. در ماه مارچ 2021 گوگل اهمیت نسخه موبایل را یک بار دیگر اعلام کرد و طبق مقاله داده شده اذعان داشت که از این به بعد نسخه موبایلی یک وب‌سایت معیار اصلی رتبه‌دهی به آن سایت است نه نسخه دسکتاپ آن سایت. بعد از چنین اعلامیه‌ای دیگر همگان باید به اهمیت نسخه موبایل پی برده باشند، در نتیجه لازم است بر روی ریسپانسیو کردن و همچنین افزایش تجربه کاربری سایت در نسخه موبایل کار بسیاری انجام شود تا مخاطبان تجربه خوبی از کار با سایت مد نظر را داشته باشند.
توجه به هدف کاربران از جستجو در گوگل
توجه به کلمه کلیدی انتخاب شده برای یک محتوا بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. به طور مثال زمانی که کاربر به جستجوی عبارت گوشی سامسونگ می‌پردازد، عمدتا به دنبال آشنایی با گوشی‌های این برند است و لازم است مقالات نوشته شده در این زمینه به او معرفی شود، ولی زمانی که کاربر خرید گوشی سامسونگ را سرچ می‌کند، به دنبال آشنایی با قیمت و خرید آن است، در نتیجه لازم است محتواهای نوشته شده حول و حوش قصد کاربر از هدف باشد تا سایت رتبه خوبی را کسب کند.
به جز هدف کاربران از جستجو، ترندهای جستجوی کاربران نیز دارای اهمیت بسیاری است. توجه به این ترندها می‌تواند سایت را در رتبه خوبی از نتایج گوگل قرار دهد. البته لازم به ذکر است که سایت مورد نظر باید در زمینه عبارت ترند شده کار کند، در غیر این صورت نوشتن مقاله‌ای غیر مرتبط با کار سایت می‌تواند بر روی رتبه سایت تاثیر منفی بگذارد.
توجه به محتوای با کیفیت
به طور کل محتواهای نوشته شده باید قابل فهم باشند و در کنار آن عمیق نیز باشند. موتورهای جستجو رو به روز در تعیین کیفیت متن مقاله به هر زبانی بهتر می‌شوند تا بهترین نتیجه را در اختیار مخاطبان قرار دهند. هر چه محتوا با کیفیت‌تر باشد و اصولی‌تر نوشته شده باشد، موتور جستجوی گوگل به آن اهمیت بیشتری می‌دهد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاسخ
#2
تشکر از مطلب خوبتان 
شما شرکت سئو هستید ؟ امکانش هست رزومه خودتون ارسال کنید ؟
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 اندروید و ios شیناوب
بیش از 10 سال سابقه و صدها نمونه کار
پاسخ
#3
بچه ها محتوا تو سئو پادشاه است پس اگه میخواید بدونید محتوا چه تاثیری میتواند بر روی سایت شما بگذارد این مقاله را تا آخر بخونید حتی نمونه طبیعی سازی شده رو هم توضیح داده!

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاسخ
#4
[b]آموزش پیاده سازی روش های مختلف لینک سازی طبیعی[/b]
محتوای با کیفیت: همانطور که می دانید تولید محتوای یونیک و با کیفیت یکی از مهمترین راه های بدست آوردن محبوبیت برای گوگل و حتی کاربران می باشد.
اگر سایت شما بهترین محتوا را در حوزه فعالیت خود نگارش کند مطمئنا به یکی از سایت هایی تبدیل خواهد شد که کاربران و حتی سایت های دیگر نیز به سایت شما لینک خواهند داد و از شما بعنوان یک سایت پرارزش و مرجع یاد می شود.
شما با داشتن محتوای با کیفیت می توانید بهترین جایگاه را برای خود رغم بزنید و همچنین باعث برند شدن شما و گرفتن لینک از سایت های دیگر می شود که این نیز خود در بالا مانده جایگاه خود در نتایج گوگل بسیار کمک می کند.
[b]استفاده از شبکه های اجتماعی[/b]
وقتی شما محتوای باکیفیت داشته باشید و آن را در شبکه های اجتماعی خود قرار دهید باعث می شود بینندگان اگر از محتوای شما رضایت داشته باشند آن را Share کرده و باعث می شود که لینک سایت شما بصورت گسترده در بستر اینترنت پخش شود و کاربران زیادی را به سایت شما وارد کند.
[b]ثبات و صبوری[/b]
یکی از مهمترین ویژگی یک وب مستر صبور بودن است. اگر شما در کار خود صبور نباشید به موفقیت پایدار نخواهید رسید. سعی کنید همیشه در کار خود یک ریتم و ثبات داشته باشید. برای مثال همیشه سعی کنید که مقالات خود را بصورت مرتب مثلا هفته ای دو عدد یا تعدادی که می توانید ولی بازه زمانی آن را حفظ کنید. این روش هم از منظر گوگل و کاربران بسیار با اهمیت است.
بار ها و بارها گفته ایم که تولیدمحتوا با کیفیت یکی از بهترین راه های رتبه گرفتن در موتور های جستجوگر است در واقع بهترین راه تبدیل شدن به آهنربای لینک و کاربر همان تولید محتواست.
ولی بدست آوردن رتبه در موتور های جستجو علی الخصوص گوگل کار چندان ساده ای نیست. [b]لینک سازی طبیعی[/b] بسیار با ارزش و مهم است ولی روش بسیار زمان بری می باشد. اگر شما بخواهید کسب و کار خود را به سرعت رونق ببخشید باید برای آن علاوه بر زمان هزینه هم کنید.
بیشتر بخوانید :
 بک لینک اتوماتیک چیست؟
شما می توانید همین روش های لینک سازی طبیعی را با پرداخت هزینه بصورت اصولی و کلاه سفید بدست آوردید. نمونه طبیعی آن را میتوانید از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 ببینید. خرید بک لینک بهترین راه در کنار راه های اصولی که انجام می دهید برای پیشی گرفتن از سایت های رقیبتان می باشد. شما با خریداری لینک های با کیفیت و خصوصیاتی که در مقاله .... می توانید بهترین رتبه و موفقیت را کسب کنید.

شما می توانید با خرید پکیج های با کیفیت و اصولی بک لینک یا ریپورتاژ به سایت و کسب و کار خود جان تازه ای ببخشید و پله های موفقیت را با سرعت بیشتری طی کنید .برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در این زمینه می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید
امیدواریم توانسته باشیم بخشی از سوالات شما را پاسخ دهیم. شما هم اگر روشی برای [b]بدست آوردن لینک طبیعی[/b] دارید می توانید در بخش نظرات آن را بیان کنید.
موفق باشید!
پاسخ
#5
دوستان فقط لینک سازی همه چیز نیست حتی نوع محتوا در لینک سازی شما موثر است. با نوشتن یک محتوای خوب در رپورتاژ‌های خوب می‌توانید تاثیر لینک خود را چندین برابر کنید برای مثال: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
را تماشا کنید، این یک محتوای فوقالعاده است که نتیجه نسبتا خوبی رو هم داشته است.
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  لیست شرکت های طراحی وب سایت limotorsh 0 828 ۹۷/۸/۹، ۰۷:۳۰ عصر
آخرین ارسال: limotorsh
  آموزش سئو On page به همراه چک لیست saberi 2 2,470 ۹۴/۱۲/۲۶، ۰۹:۱۱ عصر
آخرین ارسال: neda

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان