شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 10 رأی - میانگین امتیازات: 2.8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
و سازی وفادار فروش افزایش مشتری

افزایش فروش و وفادار سازی مشتری
#1
در این بازار پر رقابت تنها راه حل میتواند دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
باشد.


شرکت های بسیاری امروزه ارائه دهنده سرویس های وفاداری و باشگاه مشتریان می باشند، به یاد داشته باشید باشگاه مشتریان همانند نرم افزارهای حسابداری یا crm یک سرویس تک بعدی نیست، و چنانچه زیرساخت مورد نظر امکان توسعه باشگاه مشتریان در ماههاو سالهای آتی را برای کسب و کار شما ایجاد ننماید، برنامه وفاداری از جذابیت نزد مشتریان شما خارج شما و بازدهی آن روز به روز کاهش خواهد یافت…

  • چه نوع زیرساختی مناسب کسب و کار شماست؟
  • آیا الزاماً می بایست به مشتریان خود کارتهای وفاداری دهید؟
  • آیا نرم افزار باشگاه مشتریان شما می بایست آنلاین باشد؟
  • آیا ارائه اپلیکیشن پس از عضویت مشتریان در باشگاه برای آنها نیاز است؟
  • آیا امکان تعامل بین باشگاههای مشتریان در زیرساخت شما دیده شده؟
  • آیا شما در آینده نیاز به ایجاد شبکه فروش اعتباری دارید؟
  • آیا شرکت ارائه دهنده زیرساخت باشگاه مشتریان، توان ارائه مشاوره در حوزه مارکتینگ و طرح و برنامه های توسعه ایی باشگاه برای شما را دارد؟
  • آیا توان اجرایی بالایی و طیف مشتریان گسترده ایی داشته؟
  • آیا سرعت عمل پردازش اطلاعات، عیوب نرم افزاری و ارائه پشتیبانی فنی آن پاسخگو کسب و کار شما می باشد؟
و سئوالاتی از این دست که می تواند به شما در انتخاب هر چه بهتر زیرساختها کمک نماید…

پیشنهادی که برای شما برای اجرای سیستم باشگاه مشتریان دارم.انتخاب باشگاه مشتریان دکتر کلابز هست که میتوانید با مراجعه به وبسایت دکتر کلابز از تمامی جزییات با خبر شوید ( نمونه های اجرا شده -مصاحبه با مدیران کسب و کاری که از باشگاه مشتریان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استفاده کردند- نرم افزار و هزینه های اجرایی ) gol


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاسخ
#2
لازم نیست که حتما یکی از سودآورترین و بهترین شرکت‌ها باشید تا بتوانید برنامه‌ی تشویقی مشتری را اجرا کنید. فقط کافی است که در برنامه‌ی خود، به ازای هر خرید و برخورداری از چند معیار ساده، تخفیف هایی را برای مشتریان خود درنظر بگیرید. برای نمونه:
  • در صورت یک سال خرید از شما، آنها می‌توانند از تخفیفی ۵۰ درصدی برای نخستین خرید خود در سال دوم، برخوردار شوند.

  • در ازای خریدهای خود امتیاز دریافت کنند و از این امتیازها برای برخورداری از تخفیف، دریافت هدیه و غیره استفاده کنند.

  • برای خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومان، از تخفیفی ۱۰ درصدی برخوردار شوند.
    ماساژ گردن
پاسخ
#3
فروش معیار موفقیت تمام فعالیتهای شما است. فروش یعنی حاصل تمام فعالیتهای طراحی، تولید، بسته بندی، توزیع و بازاریابی و تبلیغات. فروش موفق برابر است با درک نیازهای مشتری، ارائه راه حلها برای رفع این نیازها و کسب توافق با مشتری  تا در این فرآیند یک رابطه برد-برد ایجاد شود و مجدداً تکرار گردد. فروش بیشتر یعنی سودآوری بیشتر. پس باید فروشندگی موفق را آموزش ببینید تا سود بیشتری کسب کنید.
...
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاسخ
#4
تکنیک های وفادارسازی مشتریان در فروش

وفاداری مشتری یعنی تکرار خرید او از شرکت. یعنی سود بیشتر. یعنی بقای سازمان. برای این که مشتریان وفاداری داشته باشیم و بتوانیم وفاداری آن ها را افزایش دهیم، باید به خواسته های آنان توجه نماییم. به عبارت دیگر میتوانیم از آن ها نظرسنجی هایی به عمل آوریم تا به بهترین نحو خواسته های آنان را برآورده کنیم و در تولیدات بعدی از پیشنهادات و انتقادات آنها بهره گیریم. 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاسخ
#5
روش دیگر برای وفادار سازی مشتری این است که که مشتریانی که وفادار هستند را انتخاب نموده و برای آنها مزایای خاصی (مانند تخفیف و قرعه کشی و …) در نظر گیریم. همچنین روشهای دیگری نیز وجود دارند که همگی بر روی برآورده کردن خواسته های مشتریان متمرکز هستند.
...
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاسخ
#6
یکی از ابزارهای که برای وفاداری مشتریان استفاده می شود باشگاه مشتریان است که با استفاده از امتیاز دهی براساس عملکرد هر مشتری میتوان خدمات بیشتری به آنها ارائه داد تا خرید یا استفاده از خدمات را در آنها تقویت کرد.
به عنوان مثال همراه اول با ارائه امتیاز در زمان پرداخت به موقع یا خرید بسته اینترنتی و... امتیازهای در باشگاه مشتریان خود در نظر می گیرد که براساس امتیازهای دریافتی امکان استفاده و خرید را با ان امتیاز به شما می دهد و این یعنی خرید بیشتر و پرداخت به موقع توسط مشتری که باعث سود اوری بیشتر خواهد بود
یکی از نرم افزارهای که برای باشگاه مشتریان می توانید استفاده کنید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
است که با این بستر و داشتن کیف پول شرایط و امتیازدهی به کاربران و مشتریان خود را فراهم خواهید کرد.
برای اطلاعات بیشتر به سایت  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مراجعه کنید.
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  راه‌هایی برای تضمین اعتماد مشتری نگار 0 1,040 ۹۷/۱/۱۵، ۰۵:۳۴ صبح
آخرین ارسال: نگار
  به مشتری پیشنهادی بدهید که نتواند آن را رد کند! farnaz 0 1,054 ۹۶/۸/۲۹، ۰۹:۱۲ عصر
آخرین ارسال: farnaz
  راه‌هایی کاربردی برای افزایش فروش sadegh001 2 1,440 ۹۶/۷/۲۹، ۱۱:۴۴ صبح
آخرین ارسال: farnaz
  روشهای وفادار کردن مشتریان نسیم 0 925 ۹۶/۷/۲۱، ۰۶:۴۱ عصر
آخرین ارسال: نسیم
  چند استراتژی برای جلب رضایت مشتری‌های یک برند نسیم 0 1,310 ۹۶/۲/۲۱، ۰۵:۳۳ عصر
آخرین ارسال: نسیم
  در فروش تلفنی چگونه با مشتری صحبت کنیم؟ saman 1 1,975 ۹۵/۹/۲، ۰۵:۴۶ صبح
آخرین ارسال: elshan
  ۵ توصیه ساده برای جلب مشتری saman 0 1,503 ۹۵/۲/۱۴، ۰۵:۵۶ عصر
آخرین ارسال: saman
  *مدیریت ارتباط با مشتری* learn_marketing 0 1,515 ۹۴/۱۲/۲، ۰۱:۵۵ صبح
آخرین ارسال: learn_marketing
  ++ارتباط با مشتری++ learn_marketing 0 1,276 ۹۴/۱۱/۲۵، ۱۲:۳۶ صبح
آخرین ارسال: learn_marketing
  **رضایت مندی مشتری** learn_marketing 0 1,353 ۹۴/۱۱/۲۱، ۰۹:۵۱ عصر
آخرین ارسال: learn_marketing

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان